Autor Wątek: Polonez EFI 1.6 16v - czyli niekończąca się historia pewnego prototypu :)  (Przeczytany 51862 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Polonez EFI 1.6 16v - czyli niekończąca się historia pewnego prototypu :)
« Odpowiedź #80 dnia: Październik 19, 2013, 18:46:43 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
jak sie tak licytujecie na zgniecione zawory,to sie pochwale, ze krecilem OHVke dwa razy do 8000rpm i wszystkie zawory nadążały i silnikowi nic sie nie stalo :D

A w którejś książce napraw jest podane że powyżej 6000 rpm może się urwać sworzeń tłoka...
sworzeń tłoka to najmniej "urywający się" element ,chyba kazdego silnika,
no chyba ,ze ktos zrobi sworznie ze starego kija od szczotki,
pewnie to byl zly przeklad z angielskiego :p
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Polonez EFI 1.6 16v - czyli niekończąca się historia pewnego prototypu :)
« Odpowiedź #81 dnia: Październik 19, 2013, 19:05:21 pm »

Offline święty

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1161
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez S1600 powerd by LANCIA 1.6 16v EFI
    • http://www.kswiecicki.prospect.pl
O ile pamiętam to nie pisało o sworzniu tylko o korbowodzie w ohvce, ja kręciłem pod 8000 seryjny dół i dawał radę ;)
"jest ryzyko , jest zabawa"

Odp: Polonez EFI 1.6 16v - czyli niekończąca się historia pewnego prototypu :)
« Odpowiedź #82 dnia: Październik 27, 2013, 16:16:53 pm »

Offline święty

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1161
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez S1600 powerd by LANCIA 1.6 16v EFI
    • http://www.kswiecicki.prospect.pl
Kolejny update - bak już powoli się spawa - tym razem z grubego amelinium :P



pewnie niedługo montaż
"jest ryzyko , jest zabawa"

Odp: Polonez EFI 1.6 16v - czyli niekończąca się historia pewnego prototypu :)
« Odpowiedź #83 dnia: Październik 28, 2013, 12:22:42 pm »

Offline BARTEK1925

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 4228
  • Płeć: Mężczyzna
  • 000086
    • Laguna I kombi 1.8 + sekwencja 2000 r.
Ale wiesz że tego nie pomalujesz  <rotfl2>

Spoko, fajny zbiornik.
Paździoch 2.0 OHC ford 1990 r - 2003/2016 r. auto odjechało 14.05.2016 do nowego domu.
A codziennie granatowe Mondeo kombi MK1 1.6 + LPG - zwany też czołgiem-sprzedany wrzesień 2017
Obecnie: Laguna 2000 r. kombi 1.8 + sekwencja
             Berlingo 2008 r. I lift 1.6 + sekwencja

Odp: Polonez EFI 1.6 16v - czyli niekończąca się historia pewnego prototypu :)
« Odpowiedź #84 dnia: Październik 28, 2013, 16:55:10 pm »

Offline maciejowski

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2979
  • Płeć: Mężczyzna
    • 125p '75 | 125p '78 | 125p '80 | 125p '90 | 126p '78 | caro '96 x2 |
nie pomaluje ale może wypolerować. :d :>
Cytat: KGB
wtedy moze okazac sie ,ze pelno Nm ,a jakoby zadnego nie bylo - jedna malutka przekladnia ,tak wiele ubylo ...

Odp: Polonez EFI 1.6 16v - czyli niekończąca się historia pewnego prototypu :)
« Odpowiedź #85 dnia: Listopad 11, 2013, 22:24:50 pm »

Offline MrVspec1

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 247
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1.6 Turbo OHV Green Power
Dziś miałem okazie być wiezionym tą szlifierką i naprawdę na żywo dźwięk silnika bardzo przypomina vtec-a hondy. <lol>
Jak się bawić to się bawić, most zaspawać turbo wstawić.

Odp: Polonez EFI 1.6 16v - czyli niekończąca się historia pewnego prototypu :)
« Odpowiedź #86 dnia: Listopad 11, 2013, 22:39:12 pm »

Offline święty

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1161
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez S1600 powerd by LANCIA 1.6 16v EFI
    • http://www.kswiecicki.prospect.pl
Mam nadzieję że się podobało, nie tylko dźwięk ale też przyśpieszenie :)
"jest ryzyko , jest zabawa"

Odp: Polonez EFI 1.6 16v - czyli niekończąca się historia pewnego prototypu :)
« Odpowiedź #87 dnia: Listopad 24, 2013, 21:02:59 pm »

Offline święty

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1161
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez S1600 powerd by LANCIA 1.6 16v EFI
    • http://www.kswiecicki.prospect.pl
Bak wyspawany, pasuje jeszcze sprawdzić szczelność :)

Fotki:







teraz pozostaje wspawać uchwyty na pompę paliwa oraz do przykręcenie do bagażnika :)
"jest ryzyko , jest zabawa"

Odp: Polonez EFI 1.6 16v - czyli niekończąca się historia pewnego prototypu :)
« Odpowiedź #88 dnia: Listopad 24, 2013, 21:31:21 pm »

Offline Marcin OBR

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 419
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu 1.4 16V GTi
Polerka bedzie ??:) Dobra robota , oby więcej takiech zapaleńców !

Odp: Polonez EFI 1.6 16v - czyli niekończąca się historia pewnego prototypu :)
« Odpowiedź #89 dnia: Listopad 27, 2013, 20:24:40 pm »

Offline święty

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1161
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez S1600 powerd by LANCIA 1.6 16v EFI
    • http://www.kswiecicki.prospect.pl
Polerki nie będzie bo bak musi zostać zamontowany pod autem - chodzi o załącznik J - gdzie nie dopuszcza się puszczanie przewodów paliwowych oraz urządzeń wewnątrz przestrzeni pasażerskiej a nie zamierzam robić przegrody wewnątrz auta oddzielającej bak od reszty. Z drugiej strony mając bak i cały układ paliwowy pod autem będę się czuł jakoś pewniej :)
"jest ryzyko , jest zabawa"

Odp: Polonez EFI 1.6 16v - czyli niekończąca się historia pewnego prototypu :)
« Odpowiedź #90 dnia: Listopad 27, 2013, 21:59:12 pm »

Offline Stingerek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6139
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 1.4
    • http://www.thg.pl
Jak go spolerujesz to będzie lżejszy :)

Gdzieś głęboko pod Moimi i Twoimi powiekami, tam gdzie czarów jest miasteczko spotkasz mnie...

Odp: Polonez EFI 1.6 16v - czyli niekończąca się historia pewnego prototypu :)
« Odpowiedź #91 dnia: Grudzień 09, 2013, 22:49:45 pm »

Offline święty

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1161
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez S1600 powerd by LANCIA 1.6 16v EFI
    • http://www.kswiecicki.prospect.pl
A tu taka niespodzianka - czyli polonez w lokalnej gazecie tarnów.in :



oraz link do profilu na facebooku:

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=690242291007483&set=pb.610738658957847.-2207520000.1386625726.&type=3&theater
"jest ryzyko , jest zabawa"

Odp: Polonez EFI 1.6 16v - czyli niekończąca się historia pewnego prototypu :)
« Odpowiedź #92 dnia: Grudzień 09, 2013, 23:55:54 pm »

Offline sova

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 682
  • Płeć: Mężczyzna
  • wychowany na tylnym napędzie
    • PN Coupe--> home made
pogratulować!
FSO Motoklub Polska---> www.fsomoto.xip.pl
Mercedes C180 Esprit kombi
Historia mojego PN 1,4 Coupe zaczyna się tu ->www.fsomoto.xip.pl/forum/viewtopic.php?t=1143&postdays=0&postorder=asc&start=360

Odp: Polonez EFI 1.6 16v - czyli niekończąca się historia pewnego prototypu :)
« Odpowiedź #93 dnia: Grudzień 10, 2013, 22:09:24 pm »

Offline Łukasz!842!

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 609
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO POLONEZ 2000/TC/MPI
    • http://www.fso.ptk.prv.pl
Gratulację :) i powodzenia w ukręceniu upragnionych HP ;)

Odp: Polonez EFI 1.6 16v - czyli niekończąca się historia pewnego prototypu :)
« Odpowiedź #94 dnia: Luty 22, 2014, 18:13:42 pm »

Offline święty

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1161
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez S1600 powerd by LANCIA 1.6 16v EFI
    • http://www.kswiecicki.prospect.pl
Ponieważ dziadek na viagrze potrzebował wsparcia ze strony szarego , zatem szary dostał nową zabawkę - dziś świeżo założone ITB :D



na razie bez trąbek oraz filterki jeszcze nie doszły, za to mam kolektor z kappy do dziadka i mogę silnik wkładać ;)
"jest ryzyko , jest zabawa"

Odp: Polonez EFI 1.6 16v - czyli niekończąca się historia pewnego prototypu :)
« Odpowiedź #95 dnia: Luty 23, 2014, 15:04:31 pm »

Offline święty

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1161
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez S1600 powerd by LANCIA 1.6 16v EFI
    • http://www.kswiecicki.prospect.pl
Filmik z wczorajszego odpału:

https://www.youtube.com/watch?v=8PRPx1WfX0M&feature=youtu.be

bez iata , tpsa oraz nie przestawiona mapa oraz wydajność wtrysków w megasquircie - zalewało go dość pokaźnie ...
"jest ryzyko , jest zabawa"

Odp: Polonez EFI 1.6 16v - czyli niekończąca się historia pewnego prototypu :)
« Odpowiedź #96 dnia: Luty 23, 2014, 17:39:37 pm »

Offline xmaniekx

  • Macher
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 658
    • C+ pinto turbo
Jaka grubość blach na bak?

Odp: Polonez EFI 1.6 16v - czyli niekończąca się historia pewnego prototypu :)
« Odpowiedź #97 dnia: Luty 23, 2014, 23:14:06 pm »

Offline święty

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1161
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez S1600 powerd by LANCIA 1.6 16v EFI
    • http://www.kswiecicki.prospect.pl
o ile dobrze pamiętam to była blacha 4 lub 5mm :)
"jest ryzyko , jest zabawa"

Odp: Polonez EFI 1.6 16v - czyli niekończąca się historia pewnego prototypu :)
« Odpowiedź #98 dnia: Kwiecień 24, 2014, 19:09:19 pm »

Offline święty

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1161
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez S1600 powerd by LANCIA 1.6 16v EFI
    • http://www.kswiecicki.prospect.pl
W związku z przekładką gratów miedzy polonezami musiałem wykonać jakieś filtry na itb, wpierw zakupiłem trąbki wydarte z 2 airboxów z gsxr600:



niestety pasowało na to jakieś filtry dać więc jak zobaczyłem ceny za "skarpety" itg - 90 zł/1 szt a potrzebowałem 4, więc padła decyzja - trzeba wykonać samemu, kupiłem gąbkę na filtry do motocykli, olejek do filtrów oraz zacząłem bawić się w krawce, po ok 3 godzinach szycia grubą dratwą wyszło coś takiego:



oraz po montażu wyszło całkiem sympatycznie:





niestety nie obyło się bez fuckupa i muszę ściągać itb bo gdzieś rozszczelniłem układ chłodzenia pod przepustnicami :/
"jest ryzyko , jest zabawa"

Odp: Polonez EFI 1.6 16v - czyli niekończąca się historia pewnego prototypu :)
« Odpowiedź #99 dnia: Kwiecień 26, 2014, 13:02:43 pm »

Offline Zuczek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 836
    • Polonez 2.0Turbo, Syrena 1.0, Tarpan2.9v6 4x4
    • FSO KLUB MAŁOPOLSKA
one są na jakims stelazu? te skarpety?
polonez 2.0 DOHC Turbo
Syrena 105 1.0 pyr pyr,Tarpan2.9v6 4x4
punto 1.2 - Qatro in progress
ford escort MKIII 1984 1.6 Automatic
wigry 2, clk