Kolejny update - rozrząd praktycznie poskładany ale jak zawsze wyszedł zonk - mianowicie rolka prowadząca pasek seryjnie siedzi na balancerze, dokładnie na zębatce. Wywalenie tego spowodowało problem a mocowanie pompy wspomy uniemożliwiło bezinwazyjne rozwiązanie problemu - po prostu seryjna rolka sie tam nie zmieściła.
Tutaj z pomoca przyszedł internet i Vspec , dzięki czemu powstał taki oto patent:
niestetuy nie ufałem gwintowaniu samego alu, a z tyłu nie było miejsca na zwykłą śrubę dlatego wykminiliśmy coś takiego:
został wywiercony otwór, nagwintowany oraz wykonany stożek pod taką śrubę, następnie śruba wkręcona na mocnym kleju go gwintów
kolejna sprawa to rolka napinacza - 2 wieczory siedzenia na allegro oraz stronach interacrsu żeby obrać jakiś azymut - rolka musi się zmieścić, być stalowa, pochodzić z benzyniaka (obroty) oraz mieć odpowiednią szerokość i odsadzenie - mission impossible zgrać wszystko naraz. Po 2 dniach pojawiły się 3 typy - ford zetec, volkswagen oraz volvo Wizyta w sklepie motoryzacyjnym u kumpla , trucie głowy i jest odpowiedni - volvo 740 2.0 oraz 2.3 - metalowy , odpowienio szeroki i ma właściwe odsadzenie - jego zadowolenie było też odpowiednie bo na pudełku było widać 10 śladów inwentaryzacji a i cena również odpowiednio niska dla mnie bo się chciał tego pozbyć
po przymiarkach okazało się że trafiłem w 10 - wszystko siedzi odpowiednio, nic z niczym nie koliduje:
oraz cały rozrząd na pasku contitecha - CT913 dla potomnych:
teraz czekam na pokrywę zaworów z malowania i można skręcać to do kupy