Autor Wątek: projekt "dziadek na viagrze" czyli przejściówka z 1990 roku ;)  (Przeczytany 125299 razy)

0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.

Odp: projekt "dziadek na viagrze" czyli przejściówka z 1990 roku ;)
« Odpowiedź #160 dnia: Luty 25, 2014, 18:26:24 pm »

Offline święty

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1161
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez S1600 powerd by LANCIA 1.6 16v EFI
    • http://www.kswiecicki.prospect.pl
Update:

ssący z kappy przerobiony pod wtryskiwacze z saaba - niestety okazało się że EVO2 są krótsze jakieś ponad 0.5cm od zwykłych i znowu rzeźbienie z mocowaniem listwy , skracanie , gwintowanie itp.

Efekt końcowy z kawałkiem wiązki z audi a6:



a tu silnik gotowy do założenie ssącego:



ssący już siedzi - uzbraja się, kolejne fotki wkrótce.
« Ostatnia zmiana: Luty 25, 2014, 18:30:41 pm wysłana przez święty »
"jest ryzyko , jest zabawa"

Odp: projekt "dziadek na viagrze" czyli przejściówka z 1990 roku ;)
« Odpowiedź #161 dnia: Luty 25, 2014, 18:51:19 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
ale przerobiles tylko mocowanie listwy na kolektorze ? same wtryski pasuja w otwory ?
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: projekt "dziadek na viagrze" czyli przejściówka z 1990 roku ;)
« Odpowiedź #162 dnia: Luty 25, 2014, 19:56:56 pm »

Offline święty

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1161
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez S1600 powerd by LANCIA 1.6 16v EFI
    • http://www.kswiecicki.prospect.pl
tak mocowanie listwy bo same wtryski mają te same oringi ale są koło 0.5-1cm krótsze
"jest ryzyko , jest zabawa"

Odp: projekt "dziadek na viagrze" czyli przejściówka z 1990 roku ;)
« Odpowiedź #163 dnia: Luty 26, 2014, 13:10:38 pm »

Offline sova

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 683
  • Płeć: Mężczyzna
  • wychowany na tylnym napędzie
    • PN Coupe--> home made
Święty, Ty się powinienes zawodowo tymi silnikami chyba zając :-)
FSO Motoklub Polska---> www.fsomoto.xip.pl
Mercedes C180 Esprit kombi
Historia mojego PN 1,4 Coupe zaczyna się tu ->www.fsomoto.xip.pl/forum/viewtopic.php?t=1143&postdays=0&postorder=asc&start=360

Odp: projekt "dziadek na viagrze" czyli przejściówka z 1990 roku ;)
« Odpowiedź #164 dnia: Marzec 01, 2014, 11:10:16 am »

Offline święty

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1161
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez S1600 powerd by LANCIA 1.6 16v EFI
    • http://www.kswiecicki.prospect.pl
Sova: bardzo chętnie bo robota przy karcherach mnie okropnie wkurza i drażni - nie cierpię tego robić ... Chętnie bym robił coś co lubię byle dało się z tego przeżyć ...

A z updatu - fotki z założonym ssącym - zmieniłem nastawnik biegu jałowego - ten z forda strasznie buczał przy 100Hz, a potrzebuje 300Hz czego MS1 nie wygeneruje ...



kilka rurek wody sie pokazało - oraz dodatkowy trójnik - jedna z rurek idzie koło pokrywy docelowo do turbiny ew grzania reduktora.



wiązka gotowa praktycznie poza ekranowanym kablem bo jest za krótki - nie mam jeszcze kabla od sondy i sterowania doładowaniem ale na razie nie wiem gdzie to będzie zamontowane.Zdobyłem kostkę od wzmacniacza zapłonu i kabelki od niego też już idą. Generalnie silnik gotowy do swapa bądź odpalenia.

ponadto dzwon poszedł do przespawania, zmieniłem przy okazji simering na wałku sprzęgłowym oraz dokupiłem przekźnik pompy paliwa i wtrysko z opla (podwójny)
"jest ryzyko , jest zabawa"

Odp: projekt "dziadek na viagrze" czyli przejściówka z 1990 roku ;)
« Odpowiedź #165 dnia: Marzec 04, 2014, 20:52:43 pm »

Offline mateo#1939

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1340
  • Płeć: Mężczyzna
    • C22XE
Albo dopasować z innego samochodu ;)
Święty jak chcesz to mogę Ci pomierzyć odległości kanałów w tym kolektorze z Forda Zeteca,u mnie pasował jak ulał ;) Mam akurat na wierzchu ;)


LUKI jak możesz zmierz ten kolektor, miałeś już jakiś czas czemu ale chyba zapomniałeś.
Cytat: Senn#1869
A to SS-man sie nam pojawil

Odp: projekt "dziadek na viagrze" czyli przejściówka z 1990 roku ;)
« Odpowiedź #166 dnia: Marzec 05, 2014, 18:15:18 pm »

Offline LUKI

  • Paździeż Łącznik
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 296
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie ważne czym jeździsz,ważne jak tym jeździsz...
    • Subaru Impreza GC
Zmierze ;)

Edit. Mam,odległość od środka do środka dwóch kanałów wydechowych to +/- 9,5mm ;)
« Ostatnia zmiana: Marzec 05, 2014, 20:52:03 pm wysłana przez LUKI »

Odp: projekt "dziadek na viagrze" czyli przejściówka z 1990 roku ;)
« Odpowiedź #167 dnia: Marzec 06, 2014, 12:23:51 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Edit. Mam,odległość od środka do środka dwóch kanałów wydechowych to +/- 9,5mm ;)
?? <co> <mysli>
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: projekt "dziadek na viagrze" czyli przejściówka z 1990 roku ;)
« Odpowiedź #168 dnia: Marzec 06, 2014, 19:21:00 pm »

Offline LUKI

  • Paździeż Łącznik
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 296
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie ważne czym jeździsz,ważne jak tym jeździsz...
    • Subaru Impreza GC
Tfu...+/- 9,5cm :P Moja pomyłka ;)

Odp: projekt "dziadek na viagrze" czyli przejściówka z 1990 roku ;)
« Odpowiedź #169 dnia: Marzec 07, 2014, 00:07:03 am »

Offline święty

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1161
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez S1600 powerd by LANCIA 1.6 16v EFI
    • http://www.kswiecicki.prospect.pl
ten kolektor po obcięciu prawie pasuje do obciętego kolektora z fiata coupe 2.0 16v- kupiłem taki za 40 zł do zabawy.

Odnośnie dziadka - ohvka poleciała w kosmos (czytaj zostanie przetopiona na części do promu kosmicznego) , sytuacja sprzed 2 dni:



dziś wpadły już hamulce 284 z coupe:



oraz zamontowaliśmy pedały z lucasa, serwo z pompą oraz przekładnie z wspomaganiem JKC



jutro zostaje poskładać kolumnę kierowniczą, założyć nowe miedziane rurki hamulcowe, przelotkę na tył i można to odpowietrzyć :)

Silnik wpadnie w przyszłym tygodniu
"jest ryzyko , jest zabawa"

Odp: projekt "dziadek na viagrze" czyli przejściówka z 1990 roku ;)
« Odpowiedź #170 dnia: Marzec 07, 2014, 11:19:56 am »

Offline BARTEK1925

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 4228
  • Płeć: Mężczyzna
  • 000086
    • Laguna I kombi 1.8 + sekwencja 2000 r.
Tempo masz dobre :)
Paździoch 2.0 OHC ford 1990 r - 2003/2016 r. auto odjechało 14.05.2016 do nowego domu.
A codziennie granatowe Mondeo kombi MK1 1.6 + LPG - zwany też czołgiem-sprzedany wrzesień 2017
Obecnie: Laguna 2000 r. kombi 1.8 + sekwencja
             Berlingo 2008 r. I lift 1.6 + sekwencja

Odp: projekt "dziadek na viagrze" czyli przejściówka z 1990 roku ;)
« Odpowiedź #171 dnia: Marzec 07, 2014, 22:21:50 pm »

Offline święty

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1161
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez S1600 powerd by LANCIA 1.6 16v EFI
    • http://www.kswiecicki.prospect.pl
Staram się , update jest taki że kolumna kierownicza siedzi, hamulce pospinane i odpowietrzone. Generalnie teraz kwestia przygotowania komory - powycinania dziur pod chłodnice itp, tak że po niedzieli walczymy dalej i silnik pewnie lada moment wpadnie
Teraz mam dylemat - bawić sie od razu w calsonica czy zostawić to na "później"
"jest ryzyko , jest zabawa"

Odp: projekt "dziadek na viagrze" czyli przejściówka z 1990 roku ;)
« Odpowiedź #172 dnia: Marzec 07, 2014, 22:48:39 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
mozesz zostawic na pozniej ,w komorze juz grzebac nie bedzie trzeba pod zmiane,
zreszta mala roznica, jezeli zostawisz stara deske ,a samo pozbycie sie zaworu na nagrzewnicy moze byc determinowane parownikiem ,ktory zastosujesz tzn. ze mozesz miec potrzebe zostawienia zaworka i podlaczenia parownika rownolegle,
to zalezy jaki przeplyw wody ma parownik
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: projekt "dziadek na viagrze" czyli przejściówka z 1990 roku ;)
« Odpowiedź #173 dnia: Marzec 08, 2014, 00:30:57 am »

Offline Marki89

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 311
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro Plus 1.6 GSI
Haha zielony wypchany przez mojego szarego do poniedziałku :)

Odp: projekt "dziadek na viagrze" czyli przejściówka z 1990 roku ;)
« Odpowiedź #174 dnia: Marzec 08, 2014, 09:32:06 am »

Offline święty

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1161
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez S1600 powerd by LANCIA 1.6 16v EFI
    • http://www.kswiecicki.prospect.pl
Heh Marki - cel wyższy :P a poważnie to dzień czy dwa dni przerwy mi się należą, w międzyczasie będę mógł pomyśleć co jeszcze potrzebuję do swapa, poogarniać graty oraz odpocząć trochę po tygodniowym hardocore.
"jest ryzyko , jest zabawa"

Odp: projekt "dziadek na viagrze" czyli przejściówka z 1990 roku ;)
« Odpowiedź #175 dnia: Marzec 09, 2014, 14:11:55 pm »

Offline Zoltan#1930

  • Administrator
  • Wiadomości: 3185
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sport&Classic Workshop
Kolektor z fiata coupe jest super. Chcę go zastosować do 2.3 w volvo, bo ten oryginalny żeliwniak to kibel, że hej. Kształtem pasuje, pytanie jak otwory.

Dobrze Ci idzie składanie, w tym tempie, to zaraz będzie jeździć :)
Cytat: KGB
GAZ rzadzi ,GAZ radzi ,GAZ nigdy was nie zdradzi  :twisted:

Polski Fiat 1977r, Polonez 1600 L 1980r, Volvo 945 2300 GL 1992r, Mazda Bongo SD1D32 2200D->2000i 1994r, Iveco Daily Max 2800TD 1997r Chrysler Town&Country 3300 LX 2001r

Odp: projekt "dziadek na viagrze" czyli przejściówka z 1990 roku ;)
« Odpowiedź #176 dnia: Marzec 12, 2014, 13:56:02 pm »

Offline święty

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1161
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez S1600 powerd by LANCIA 1.6 16v EFI
    • http://www.kswiecicki.prospect.pl
od wczoraj silnik siedzi w budzie, calsonic też - na razie tak wygląda wszystko po wrzuceniu, nie jest wycentrowane, ustawione jeszcze, jedynie spięte ze skrzynią :)



"jest ryzyko , jest zabawa"

Odp: projekt "dziadek na viagrze" czyli przejściówka z 1990 roku ;)
« Odpowiedź #177 dnia: Marzec 12, 2014, 15:29:51 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
niezly kontrast kolorow
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: projekt "dziadek na viagrze" czyli przejściówka z 1990 roku ;)
« Odpowiedź #178 dnia: Marzec 12, 2014, 16:04:03 pm »

Offline RSilak

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1948
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu+ GT
ale i flex jest :d
FSO Polonez ATU GT
(Polsko-Japońsko-Szwedzka hybryda)
Serwis Bartniki. Mechanika Pojazdowa, Diagnostyka Komputerowa.
Jest 2.0 16v

Odp: projekt "dziadek na viagrze" czyli przejściówka z 1990 roku ;)
« Odpowiedź #179 dnia: Marzec 12, 2014, 17:42:45 pm »

Offline święty

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1161
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez S1600 powerd by LANCIA 1.6 16v EFI
    • http://www.kswiecicki.prospect.pl
przy takich projektach bez flexa nie podchodź
"jest ryzyko , jest zabawa"