Autor Wątek: projekt "dziadek na viagrze" czyli przejściówka z 1990 roku ;)  (Przeczytany 125297 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Odp: projekt "dziadek na viagrze" czyli przejściówka z 1990 roku ;)
« Odpowiedź #120 dnia: Styczeń 21, 2014, 21:28:02 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
zalezy jak glosno stuka ,jezeli tylko luz sie powiekszym bez miażdżenia panewki to mozna jezdzic,
mialem takie GLE ,ktore mialo hydrauliczne kasowanie luzow na panewkach (ostatnio byla dyskusja kiedy wprowadzono hydrozawory ,w kazdym razie to GLE z 91' mialo hydropanewki),
po odpaleniu klekotal ,jak zaworami ,ale po 5s cichł ,
w takim stanie chyba z 10kkm zrobil i nie polegl ,ale brat spokonie jezdzil (chociaz zawsze obciazony na max)
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: projekt "dziadek na viagrze" czyli przejściówka z 1990 roku ;)
« Odpowiedź #121 dnia: Styczeń 22, 2014, 15:11:31 pm »

Offline Zuczek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 836
    • Polonez 2.0Turbo, Syrena 1.0, Tarpan2.9v6 4x4
    • FSO KLUB MAŁOPOLSKA
wlej mu motodoktora, hipolu, albo leju dosuwnic.. i przejezdzi jeszce drugie tyle.. ;)  testowane ;) ( oczywisciemotodoktora nie do oleju pol litry tylko zamiast oleju) jak i tak silnik do wyrzucenia to .... tylko ze teraz zima i rozruch na takim czyms ciezki
« Ostatnia zmiana: Styczeń 22, 2014, 15:14:00 pm wysłana przez Zuczek »
polonez 2.0 DOHC Turbo
Syrena 105 1.0 pyr pyr,Tarpan2.9v6 4x4
punto 1.2 - Qatro in progress
ford escort MKIII 1984 1.6 Automatic
wigry 2, clk

Odp: projekt "dziadek na viagrze" czyli przejściówka z 1990 roku ;)
« Odpowiedź #122 dnia: Styczeń 24, 2014, 13:52:37 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
moze od razu niech towotem posmaruje panewki ;] ,
cis. oleju ma byc na panewkach ,a nie przed filtrem - stuka to niech stuka ,wieksza lepkosc oleju juz jej nie naprawi ,a przy rozruchu tylko pogorszy sprawe
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: projekt "dziadek na viagrze" czyli przejściówka z 1990 roku ;)
« Odpowiedź #123 dnia: Styczeń 24, 2014, 16:14:34 pm »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6636
  • Płeć: Mężczyzna
nie pojeździł 3 miesiące , najpierw uszczelka pod głowicą, teraz panewka - z przykrością musze stwierdzić że to ostatni polonez w moim życiu

Pewnie stara była to nic dziwnego że padła.

to Cie uswiadomie - jazda 170 autostradą nie była problemem, ściganie się z saodzomiotem do 140km/h też nie - oj miał nietęgą minę gość z audi 80 tdi :P ja ruszałem z 2 biegu na moście 3.9 i prawdopodbnie to załatwiło panewkę.

Przy takiej eksploatacji to się obawiam że "nawet" Lamborghini by Cię nie zadowoliło  :P
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Odp: projekt "dziadek na viagrze" czyli przejściówka z 1990 roku ;)
« Odpowiedź #124 dnia: Styczeń 24, 2014, 16:38:20 pm »

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3795
  • Płeć: Mężczyzna
    • E46 325Ci | ROVER 45 1.8 | C+ 98 | Caro 1996 1.6 16V

Przy takiej eksploatacji to się obawiam że "nawet" Lamborghini by Cię nie zadowoliło  :P

Taa. Chyba takie :
"JAZDA PRÓBNA" c.d nastąpi...

Odp: projekt "dziadek na viagrze" czyli przejściówka z 1990 roku ;)
« Odpowiedź #125 dnia: Styczeń 24, 2014, 21:35:57 pm »

Offline święty

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1161
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez S1600 powerd by LANCIA 1.6 16v EFI
    • http://www.kswiecicki.prospect.pl
oj tam Lambotghini by wyprzedził sadzomiota bez wciskania gazu więcej niz 10-15%, jazda 170km/h przyponiamłaby jazdę 80 polonezem, jedynie nie wiem jakby lubiało ruszanie z 2 ;) Nie ma co płakać nad zajechaną ohvką, jutro lecę po motodoctora na hurtownię olejów do kumpla i jak nie pomoże to najwyżej poójdzie na marne koszt 0.5L %%%.

Generalnie zawory poustawiane, trochę latania miałem za płytkami , dziś głowica poszła do planowania. Jutro lub w poniedziałek odbieram i składam słupek do kupy.
Uszczelki mam mieć na przyszły tydzień pod pokrywę rozrządu tak że wkrótce będzie to można olejem powoli zalać :)
Zostanie ustawić rozrząd i można będzie nim zakręcić
"jest ryzyko , jest zabawa"

Odp: projekt "dziadek na viagrze" czyli przejściówka z 1990 roku ;)
« Odpowiedź #126 dnia: Styczeń 25, 2014, 12:39:52 pm »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6636
  • Płeć: Mężczyzna
Taa. Chyba takie :

Wiesz, piję do silnika V10 VAG/Lambo który ma to do siebie że czasami po prostu wysadza korby przy pełnym gazie. Także to że 24 letni Polonez zepsuł się przy użytkowaniu niezgodnym z instrukcją to raczej normalne.

jedynie nie wiem jakby lubiało ruszanie z 2

Sprzęgło by poszło, chyba że komputer skrzyni by powiedział "ich protestieren!" <lol2>
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Odp: projekt "dziadek na viagrze" czyli przejściówka z 1990 roku ;)
« Odpowiedź #127 dnia: Styczeń 27, 2014, 18:26:22 pm »

Offline święty

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1161
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez S1600 powerd by LANCIA 1.6 16v EFI
    • http://www.kswiecicki.prospect.pl
Wracając do tematu , koniec dewagacji o nudnej padniętej OHVce - głowica odebrana z planowania:



umyta i poskładana



i stało się:



a tak to wszystko wygląda po poskręcaniu tego do kupy:



więc zostaje kupić pasek rorządu, świece , zalać olejem i można nim zakręcić :)

update wkrótce
"jest ryzyko , jest zabawa"

Odp: projekt "dziadek na viagrze" czyli przejściówka z 1990 roku ;)
« Odpowiedź #128 dnia: Styczeń 27, 2014, 18:44:28 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
takie to wszystko czyste i blyszczace,ze az zal pod maske wkladac
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: projekt "dziadek na viagrze" czyli przejściówka z 1990 roku ;)
« Odpowiedź #129 dnia: Styczeń 30, 2014, 19:47:11 pm »

Offline święty

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1161
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez S1600 powerd by LANCIA 1.6 16v EFI
    • http://www.kswiecicki.prospect.pl
Kolejny update - rozrząd praktycznie poskładany ale jak zawsze wyszedł zonk - mianowicie rolka prowadząca pasek seryjnie siedzi na balancerze, dokładnie na zębatce. Wywalenie tego spowodowało problem a mocowanie pompy wspomy uniemożliwiło bezinwazyjne rozwiązanie problemu - po prostu seryjna rolka sie tam nie zmieściła.
Tutaj z pomoca przyszedł internet i Vspec , dzięki czemu powstał taki oto patent:



niestetuy nie ufałem gwintowaniu samego alu, a z tyłu nie było miejsca na zwykłą śrubę dlatego wykminiliśmy coś takiego:



został wywiercony otwór, nagwintowany oraz wykonany stożek pod taką śrubę, następnie śruba wkręcona na mocnym kleju go gwintów

kolejna sprawa to rolka napinacza - 2 wieczory siedzenia na allegro oraz stronach interacrsu żeby obrać jakiś azymut - rolka musi się zmieścić, być stalowa, pochodzić z benzyniaka (obroty) oraz mieć odpowiednią szerokość i odsadzenie - mission impossible zgrać wszystko naraz. Po 2 dniach pojawiły się 3 typy - ford zetec, volkswagen oraz volvo Wizyta w sklepie motoryzacyjnym u kumpla , trucie głowy i jest odpowiedni - volvo 740 2.0 oraz 2.3 - metalowy , odpowienio szeroki i ma właściwe odsadzenie - jego zadowolenie było też odpowiednie bo na pudełku było widać 10 śladów inwentaryzacji a i cena również odpowiednio niska dla mnie bo się chciał tego pozbyć :)



po przymiarkach okazało się że trafiłem w 10 - wszystko siedzi odpowiednio, nic z niczym nie koliduje:



oraz cały rozrząd na pasku contitecha - CT913 dla potomnych:



teraz czekam na pokrywę zaworów z malowania i można skręcać to do kupy :)

« Ostatnia zmiana: Styczeń 30, 2014, 19:49:03 pm wysłana przez święty »
"jest ryzyko , jest zabawa"

Odp: projekt "dziadek na viagrze" czyli przejściówka z 1990 roku ;)
« Odpowiedź #130 dnia: Styczeń 30, 2014, 20:13:21 pm »

Offline MrVspec1

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 247
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1.6 Turbo OHV Green Power
A spływ udało się ogarnąć. :]
Jak się bawić to się bawić, most zaspawać turbo wstawić.

Odp: projekt "dziadek na viagrze" czyli przejściówka z 1990 roku ;)
« Odpowiedź #131 dnia: Styczeń 30, 2014, 20:37:57 pm »

Offline święty

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1161
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez S1600 powerd by LANCIA 1.6 16v EFI
    • http://www.kswiecicki.prospect.pl
a nie miałem czasu latać za tym cyngwajsem,bo trochę z tym rozrządem było zabawy ale spokojnie podjade zobaczyć czy mają gdzieś takie mufki :)
"jest ryzyko , jest zabawa"

Odp: projekt "dziadek na viagrze" czyli przejściówka z 1990 roku ;)
« Odpowiedź #132 dnia: Styczeń 30, 2014, 22:52:12 pm »

Offline Damian__

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 65
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu Plus
Przeczytałem cały temat od pierwszej strony i jestem pod mega wrażeniem efektów.
Jestem ciekaw jak zagada. :)

Odp: projekt "dziadek na viagrze" czyli przejściówka z 1990 roku ;)
« Odpowiedź #133 dnia: Styczeń 31, 2014, 21:39:23 pm »

Offline święty

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1161
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez S1600 powerd by LANCIA 1.6 16v EFI
    • http://www.kswiecicki.prospect.pl
Tego sam też jestem ciekaw bo trochę pracy i kasy w silnik poszło ;)

Dziś wróciła z malowania pokrywa zaworów - dzięki koledze Łukaszowi (miłośnik włoszczyzny typu alfa romeo) który prowadzi mieszalnię lakierów



kolor taki miał być , w rzeczywistości jest nieco ciemniejszy, chodziło o coś nietypowego i chyba pojechałem z kolorem odpowiednio.

Dziś przyszły poduszki silnika od BMW E30 , więc mam kolejne graty do zamontowania.
Update wkrótce
 
"jest ryzyko , jest zabawa"

Odp: projekt "dziadek na viagrze" czyli przejściówka z 1990 roku ;)
« Odpowiedź #134 dnia: Luty 01, 2014, 14:58:57 pm »

Offline święty

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1161
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez S1600 powerd by LANCIA 1.6 16v EFI
    • http://www.kswiecicki.prospect.pl
tak wygląda kompletny słupek:





ponadto zrobiłem dziś szablon na wspornik cewek:



prawdopodobnie zostanie wykonany z aluminium 3 lub 4 , jak tylko zdobędę blachę :)
"jest ryzyko , jest zabawa"

Odp: projekt "dziadek na viagrze" czyli przejściówka z 1990 roku ;)
« Odpowiedź #135 dnia: Luty 01, 2014, 15:03:01 pm »

Offline Hagar

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 485
  • Płeć: Mężczyzna
    • 1.6 GSi 99r
a miały być kable WN a nie cewki pojedyncze :P
był 1.6 GSiE, 1.6GLE, 1.6TCGLE

Odp: projekt "dziadek na viagrze" czyli przejściówka z 1990 roku ;)
« Odpowiedź #136 dnia: Luty 01, 2014, 15:07:03 pm »

Offline święty

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1161
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez S1600 powerd by LANCIA 1.6 16v EFI
    • http://www.kswiecicki.prospect.pl
hahahah gaźnik i do tego rozdzielacz z mechanicznym i podciśnieniowym regulatorem kąta zapłonu  <rotfl2>
"jest ryzyko , jest zabawa"

Odp: projekt "dziadek na viagrze" czyli przejściówka z 1990 roku ;)
« Odpowiedź #137 dnia: Luty 01, 2014, 15:15:12 pm »

Offline Hagar

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 485
  • Płeć: Mężczyzna
    • 1.6 GSi 99r
:P myślałem ze chcesz wrócić do tych szaleńczych mechanizmów :D
był 1.6 GSiE, 1.6GLE, 1.6TCGLE

Odp: projekt "dziadek na viagrze" czyli przejściówka z 1990 roku ;)
« Odpowiedź #138 dnia: Luty 01, 2014, 19:02:05 pm »

Offline NeoN

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 120
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Motorsport; Audi 90 Sport Quattro 20v
Turbo milka. NeoN approves.  ;p

Odp: projekt "dziadek na viagrze" czyli przejściówka z 1990 roku ;)
« Odpowiedź #139 dnia: Luty 01, 2014, 19:54:02 pm »

Offline piotrek72

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 496
  • Płeć: Mężczyzna
  • PN 2000
    • Borewicz -underconstruction
Ale ta Milka bedzie szła jak wściekła  <ok>