Autor Wątek: projekt "dziadek na viagrze" czyli przejściówka z 1990 roku ;)  (Przeczytany 125295 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Odp: projekt "dziadek na viagrze" czyli przejściówka z 1990 roku ;)
« Odpowiedź #280 dnia: Grudzień 06, 2014, 19:46:24 pm »

Offline NeoN

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 120
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Motorsport; Audi 90 Sport Quattro 20v
A ta hamownia nie jest przypadkiem inercyjna? Moc bardzo fajna, podoba mi się że rośnie do końca.

Odp: projekt "dziadek na viagrze" czyli przejściówka z 1990 roku ;)
« Odpowiedź #281 dnia: Grudzień 06, 2014, 20:51:24 pm »

Offline święty

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1161
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez S1600 powerd by LANCIA 1.6 16v EFI
    • http://www.kswiecicki.prospect.pl
jest inercyjna ale z hamulcem, tutaj przy pomiarach nie było hamulca załączanego, ale obciążaliśmy auto przez zapięcie 4 rolek i centralnego sprzęgła, co spowodowało że auto napędzało 4 rolki a nie 2. Moc rośnie do końca bo wałek ssący mam najdłuższy seryjny z wolnossaka - themy 2.0 16v vis :)
"jest ryzyko , jest zabawa"

Odp: projekt "dziadek na viagrze" czyli przejściówka z 1990 roku ;)
« Odpowiedź #282 dnia: Grudzień 06, 2014, 21:52:54 pm »

Offline Łukasz!842!

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 609
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO POLONEZ 2000/TC/MPI
    • http://www.fso.ptk.prv.pl
Pierwszy pomiar i już widzę zadowolenie, cały urok silnika 2.0 16V turbo ;)

Odp: projekt "dziadek na viagrze" czyli przejściówka z 1990 roku ;)
« Odpowiedź #283 dnia: Grudzień 06, 2014, 21:54:17 pm »

Offline MrVspec1

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 247
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1.6 Turbo OHV Green Power
Gratki tak ładnego wykresu. <lol>
Jak się bawić to się bawić, most zaspawać turbo wstawić.

Odp: projekt "dziadek na viagrze" czyli przejściówka z 1990 roku ;)
« Odpowiedź #284 dnia: Grudzień 07, 2014, 12:43:22 pm »

Offline święty

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1161
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez S1600 powerd by LANCIA 1.6 16v EFI
    • http://www.kswiecicki.prospect.pl
Wykres ładny ale pewnie sporo można by było paliwem i zapłonem jeszcze ugrać - choćby w krzywej momentu i wstawaniu turbiny. Generalnie jestem zadowolony bo pierwszy cel został osiągnięty - zakładałem w pierwszych postach początkowo w granicach 220-240km i się udało na praktycznie początkowym setupie :) Pewnie teraz będzie trzeba założyć dodatkowe przełączniki - jak zmiana map, procedura startu, w obrotek shift light i zacznie się zabawa w podnoszenie doładowania. Na pewno do normalnej jazdy zostanie ta mapa bo jest wystarczająca , ew poprawię spoola i troszkę podniosę dołek między 3 a 4 tys, natomiast 2 mapa będzie bardziej hardcorowa - zobaczymy do ilu się uda dojść na tych wtryskach co mam 380 :)
"jest ryzyko , jest zabawa"

Odp: projekt "dziadek na viagrze" czyli przejściówka z 1990 roku ;)
« Odpowiedź #285 dnia: Grudzień 08, 2014, 22:34:33 pm »

Offline Gomulsky

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3142
  • Płeć: Mężczyzna
    • Kombi 1,8 16V
Na ten wykres czekałem bardziej niż na wyniki II tury wyborów :) Bardzo przyjemny moment zwłaszcza w dolnym zakresie, prawie jak diesel, tylko że u Cb powyżej 3 tys. obrotów zabawa dopiero się zaczyna (no może przez ten dołek to nie do końca, ale w porównaniu do k16, czy ohv to się dzieje :) ). Docelowo w ile Nm celujesz? Bo jeśli dobrze rozumiem to moc ~300 KM, ale na początku pisałeś, że to ma jechać momentem.

Odp: projekt "dziadek na viagrze" czyli przejściówka z 1990 roku ;)
« Odpowiedź #286 dnia: Grudzień 13, 2014, 13:47:35 pm »

Offline święty

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1161
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez S1600 powerd by LANCIA 1.6 16v EFI
    • http://www.kswiecicki.prospect.pl
wreszcie jest filmik z kabiny:

https://www.youtube.com/watch?v=NZPqf1QXxz4&feature=youtu.be

zapomniałem odcinkę przełączyć na paliwo i tnie wszystkim , stąd skoki obrotomierza - steruję do z drivera zapłonu, teraz będę przerabiał żeby sterować to bezpośrednio z wyjścia squirta - obrotomierz tak nawiasem mówiąc zaniża jakieś 500 obrotów przy 6000.

Ogólnie już jest przyjemnie ale do 20 sek od 0-200 jeszcze trochę brakuje :P
"jest ryzyko , jest zabawa"

Odp: projekt "dziadek na viagrze" czyli przejściówka z 1990 roku ;)
« Odpowiedź #287 dnia: Grudzień 14, 2014, 09:49:26 am »

Offline Fasola

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 183
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.4 16V
kozak ^^ sleeper jak cholera :D

Odp: projekt "dziadek na viagrze" czyli przejściówka z 1990 roku ;)
« Odpowiedź #288 dnia: Grudzień 14, 2014, 10:24:48 am »

Offline Buźka

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5239
  • Płeć: Mężczyzna
    • Klimatyzowany Caro Plus 1.6 GSI '01
Cytuj (zaznaczone)
Dobra,wystarczy,170
Tak tam było? To ten potwór chciał więcej jechać?Ha ha,gdybyś go chciał sprzedawać,to na pytanie "ile jedzie" mógłbyś powiedzieć "Nie wiadomo.W Polsce nie ma takich dróg,żeby ta bestia skrzydła rozwinęła"
Ale fajnie jedzie i ten dźwięk suszarki.

Odp: projekt "dziadek na viagrze" czyli przejściówka z 1990 roku ;)
« Odpowiedź #289 dnia: Grudzień 14, 2014, 13:20:05 pm »

Offline El-Portero2

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 698
  • Płeć: Mężczyzna
    • PN 5d 1.5 1980r -> PN 3D V6 2.8i. Polonez 5D 1.5 SLE 1989r -> PN Coupe 1.5X, Polonez 1986 1.5 LE Milicja
ładnie się odpycha dziad widać, że viagra pomogła :d
Cytuj (zaznaczone)
"Moze potnij jakiegoś malucha , świat pełen jest tych co tną ale tych co spawają policzysz na palcach jednej dłoni." CRUISER

Odp: projekt "dziadek na viagrze" czyli przejściówka z 1990 roku ;)
« Odpowiedź #290 dnia: Grudzień 14, 2014, 16:15:39 pm »

Offline Tomekk

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1303
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polskie Fiaty i inne graty
Zostawić seryjny dziadkowy look i killować TDIki ;> <lol2>
Fiat 125p,'71,76, Fiat 132: '78, Fiat Fiat 131:'78, Polonez '80,1500 '86,1500 '89,Polonez 1,6 GLI '96, Fiat 126 Town '99, Audi S8 '16

Odp: projekt "dziadek na viagrze" czyli przejściówka z 1990 roku ;)
« Odpowiedź #291 dnia: Grudzień 14, 2014, 22:29:34 pm »

Offline Piotr_T

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 954
  • Płeć: Mężczyzna
    • Audi A6 C6
Po dwóch - trzech killach nie będzie to już takie fascynujące, a stanie się to normalne. Trzeba czaic się na mocniejsze: 1.8T,  TSI
Caro Plus 1.6 GLI --> 1.4 GTI 74U - był
Caro Plus 1.4 GTI 23E - był ;(
Audi A6 C6 - tatusiowóz

Odp: projekt "dziadek na viagrze" czyli przejściówka z 1990 roku ;)
« Odpowiedź #292 dnia: Grudzień 15, 2014, 11:18:18 am »

Offline święty

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1161
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez S1600 powerd by LANCIA 1.6 16v EFI
    • http://www.kswiecicki.prospect.pl
Bużka - ten potwór by odciął 5 bieg myślę przy jakichś 215km/h, tak na szybko liczone w kalkulatorze przełożeń :) Odnośnie killów na TDI to faktycznie szkoda paliwa, 1.8T juz jedno skillowałem więc apetyt rośnie w miarę jedzenia - teraz pora na jakiegoś subaru imprezę GT czy coś podobnego o podobnej mocy :)
"jest ryzyko , jest zabawa"

Odp: projekt "dziadek na viagrze" czyli przejściówka z 1990 roku ;)
« Odpowiedź #293 dnia: Grudzień 15, 2014, 11:24:42 am »

Offline Grizli

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1805
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez
Ale takiego 4,2 TDI to już chyba tak łatwo nie skillujesz :)

Odp: projekt "dziadek na viagrze" czyli przejściówka z 1990 roku ;)
« Odpowiedź #294 dnia: Grudzień 15, 2014, 11:31:57 am »

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3795
  • Płeć: Mężczyzna
    • E46 325Ci | ROVER 45 1.8 | C+ 98 | Caro 1996 1.6 16V
Na 1-1,2 bara przy masie Poloneza to lajtowo. :)
"JAZDA PRÓBNA" c.d nastąpi...

Odp: projekt "dziadek na viagrze" czyli przejściówka z 1990 roku ;)
« Odpowiedź #295 dnia: Grudzień 15, 2014, 11:43:50 am »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Z tak ogarniętym kierowcą jak święty wynik mógłby być trudny do przewidzenia...
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Odp: projekt "dziadek na viagrze" czyli przejściówka z 1990 roku ;)
« Odpowiedź #296 dnia: Grudzień 15, 2014, 11:45:53 am »

Offline Buźka

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5239
  • Płeć: Mężczyzna
    • Klimatyzowany Caro Plus 1.6 GSI '01
ten potwór by odciął 5 bieg myślę przy jakichś 215km/h
No to skali na liczniku braknie.Załóż okrągłe od caro.Też braknie,ale mniej  :jezyk2: Jednak muszę to przyznać,że jak już Ty coś zrobisz,to czapki z głów.I obeszło się bez cięcia ściany grodziowej,tunelu i tym podobnych kombinacji,na które niektórzy się porywają,bo się komuś zamarzy V12 wkładać.Teraz jest moda na downsizing.Silnik 1,4 i 200KM.Jak u kolegi w sprinterze 2.2 i 160KM.Silnik wcale na tyle nie wygląda,bo malutki jak w poldku.

Odp: projekt "dziadek na viagrze" czyli przejściówka z 1990 roku ;)
« Odpowiedź #297 dnia: Grudzień 15, 2014, 12:00:05 pm »

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3795
  • Płeć: Mężczyzna
    • E46 325Ci | ROVER 45 1.8 | C+ 98 | Caro 1996 1.6 16V
No to skali na liczniku braknie.

Licznik to i VVC bez spinania zamknie, tylko kwestia jak szybko do tych 200 dojdzie... :)
Kurde... mogłem dół z Turbo poskładać. :D
"JAZDA PRÓBNA" c.d nastąpi...

Odp: projekt "dziadek na viagrze" czyli przejściówka z 1990 roku ;)
« Odpowiedź #298 dnia: Grudzień 15, 2014, 12:10:09 pm »

Offline Przem

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 744
  • PN Atu 97r 1.8 GLI 16V L128
Licznik to i VVC bez spinania zamknie, tylko kwestia jak szybko do tych 200 dojdzie...
Kurde... mogłem dół z Turbo poskładać. :D

A widzisz, ja przewidzialem u siebie ze jak tego nie zrobie bede zalowal :P

Odp: projekt "dziadek na viagrze" czyli przejściówka z 1990 roku ;)
« Odpowiedź #299 dnia: Grudzień 15, 2014, 14:04:58 pm »

Offline Grizli

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1805
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez
Na 1-1,2 bara przy masie Poloneza to lajtowo. :)
Nie wiem czy lajtowo bo może i na pewno wystąpi problem z trakcją.4,2 wersja 385KM ma 4,7s do 100km/h