0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.
Obstawiam że może aparat od 1.5 założyłem przez nieuwagę ? To przez to by mocy nic nie dało ?
Forum nie jest od bicia konia tylko od konstruktywnych komentarzy .
Byliśmy z żoną w Łodzi, w drogę powrotną ruszyliśmy ~22, autostradą wolności... Gdzieś tak od zjazdu Skierniewice/Łowicz zaczęło padać/pruszyć. Ale dalej jazda nieprzerwanie 120km/h, za MOPem Brwinów już zwolniłem do 80, taka dziwna ta nawierzchnia Dalej na CB krzyczą, że droga zablokowana w kierunku W-Wy - zestaw złamało i postawiło w poprzek, na wysokości bramek w Brwinowie była już totalna ślizgawica - 20km/h. Dojechaliśmy do miejsca gdzie postawiło bokiem ciężarówkę i huk... 2h stania. Później do samej W-wy przez Pruszków (dalej nie posypane) - seryjnie 20km/h bo wszędzie lód - masakra. WNIOSEK!Przyszła zima
Ja też ostatnio założyłem do abimexa zapłon z GLE szczerze to mocy nie przybyło może od dołu lepiej ciągnie ale potem zero efektu nawet gorzej. Plus taki że lepiej odpala na lpg i obroty nie falują. Obstawiam że może aparat od 1.5 założyłem przez nieuwagę ? To przez to by mocy nic nie dało ?
Cytat: Żbiku w Styczeń 05, 2015, 22:22:58 pmJa też ostatnio założyłem do abimexa zapłon z GLE szczerze to mocy nie przybyło może od dołu lepiej ciągnie ale potem zero efektu nawet gorzej. Plus taki że lepiej odpala na lpg i obroty nie falują. Obstawiam że może aparat od 1.5 założyłem przez nieuwagę ? To przez to by mocy nic nie dało ?zapłon z modułem czy zwykly kowalencyjny układ? cos musisz miec zrypane skoro nie chce pracowac jak trza. mój na LPG dokreca 7000rpm i przy zmianie z 1 na 2 jeszcze zamieli na suchym asfalcie :D jeszcze troche a panewka wyjdzie miska albo wydechem :D
W Lagunie tymczasowo naprawilem prowadnice fotela aby się nie bujal.
Cytat: Rafał w Styczeń 07, 2015, 22:37:23 pmW Lagunie tymczasowo naprawilem prowadnice fotela aby się nie bujal. nigdy nie moge sie za to zabrac ,pewnie dlatego,ze ujawnia sie dopiero przy pewnym pochyleniu oparcia ,a najczesciej po miescie jezdze na ustawieniach matczynych (zeby nie musiala za kazdym razem regulowac)
Cytat: śledzik w Styczeń 06, 2015, 18:27:23 pmCytat: Żbiku w Styczeń 05, 2015, 22:22:58 pmJa też ostatnio założyłem do abimexa zapłon z GLE szczerze to mocy nie przybyło może od dołu lepiej ciągnie ale potem zero efektu nawet gorzej. Plus taki że lepiej odpala na lpg i obroty nie falują. Obstawiam że może aparat od 1.5 założyłem przez nieuwagę ? To przez to by mocy nic nie dało ?zapłon z modułem czy zwykly kowalencyjny układ? cos musisz miec zrypane skoro nie chce pracowac jak trza. mój na LPG dokreca 7000rpm i przy zmianie z 1 na 2 jeszcze zamieli na suchym asfalcie :D jeszcze troche a panewka wyjdzie miska albo wydechem :D zapłon z modułem tylko nie wiem czy mam aparat od 1.5 czy 1.6. Prubowałem regulować zapłon ale to aby gorzej nic lepiej
wtedy moze okazac sie ,ze pelno Nm ,a jakoby zadnego nie bylo - jedna malutka przekladnia ,tak wiele ubylo ...