Autor Wątek: Polonez 1,4 GTI 16V Rover Power 1998r, 16 tys km, by Tomek_k  (Przeczytany 68481 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Polonez 1,4 GTI 16V Rover Power 1998r, 16 tys km, by Tomek_k
« Odpowiedź #140 dnia: Wrzesień 12, 2014, 21:07:43 pm »

Offline Przem

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 744
  • PN Atu 97r 1.8 GLI 16V L128
Z moich doswiadczen Verneta uwazam za smietnik, kupilem 3 razy do róznych aut i 3 razy były problemy.

Odp: Polonez 1,4 GTI 16V Rover Power 1998r, 16 tys km, by Tomek_k
« Odpowiedź #141 dnia: Wrzesień 12, 2014, 21:15:16 pm »

Offline Łukasz!842!

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 609
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO POLONEZ 2000/TC/MPI
    • http://www.fso.ptk.prv.pl
Myślę, że to winna nowego silnika i całego układu chłodzenia, zbyt wydajnego przy nowym aucie ;) Jak chcesz możesz zmienić na jeszcze wyższy termostat, oby się tylko nie przegrzewał, szkoda by było takiej sztuki. 

Odp: Polonez 1,4 GTI 16V Rover Power 1998r, 16 tys km, by Tomek_k
« Odpowiedź #142 dnia: Wrzesień 12, 2014, 21:26:05 pm »

Offline miedzian

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 637
  • Płeć: Mężczyzna
  • a.k.a jama
    • C+ '98 23E, Truck El Camino '89, Atu AE86
Czy kupiłem trafiony nowy termostat czy mam taki egzemplarz silnika i wymienić na 88 Stopni czy inna przyczyna?

przed wsadzeniem do auta mogłeś wrzucić termostat do garnuszka zalać wodą i postawić na kuchenkę

ja tak zawszę sprawdzam czy wogóle się otwiera i przy jakiej temperaturze. Wykluczyłbyś lub potwierdził uszkodzenie termostatu

Odp: Polonez 1,4 GTI 16V Rover Power 1998r, 16 tys km, by Tomek_k
« Odpowiedź #143 dnia: Wrzesień 12, 2014, 22:28:53 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13856
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
jezeli jest dostepny 88*C to taki zaloz ,bo 82*C to wersja na cieple kraje ,a 77*C chyba na Afryke,
masz objawy typowe dla nie trzymajacego termostatu lub wlasnie zbyt szybko otwierajacego sie
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Polonez 1,4 GTI 16V Rover Power 1998r, 16 tys km, by Tomek_k
« Odpowiedź #144 dnia: Wrzesień 12, 2014, 23:06:19 pm »

Offline Serocki

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 170
  • Płeć: Mężczyzna
    • MR 89
    • Fsoautoklub
Z moich doswiadczen Verneta uwazam za smietnik, kupilem 3 razy do róznych aut i 3 razy były problemy.

Potwierdzam, że jakość tego jest straszna. 3 razy zmieniałem i wróciłem do starego. Ostatnio vernet zaciął mi się na trasie jak ciągnąłem camping...

Odp: Polonez 1,4 GTI 16V Rover Power 1998r, 16 tys km, by Tomek_k
« Odpowiedź #145 dnia: Wrzesień 13, 2014, 14:23:39 pm »

Offline jimo#1921

  • Administrator
  • Wiadomości: 3414
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro 1.6 16V
mera białystok, 82*C i nie powinno być problemu. http://www.mera.termostat.pl/
  • Prowadzę dystrybucję wysyłkową gadżetów FSO-PTK! Podkładki pod tablice rejestracyjne (1-/2-rzędowe), latarki LED/otwieracze/breloki, naklejki... Zapraszam do kontaktu na PW.
Pozdrawiam Michał aka jimo
"A"It's a hundred and six miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses."
Były: A+ 1,6ohv; C 2.0dohc;V 745; A 1,8 K4F; YP250; C+ 18K4F; N126N
Są: C 16K4F; FZ6 SAHG; "pierdziawka", 3.6V6;

Odp: Polonez 1,4 GTI 16V Rover Power 1998r, 16 tys km, by Tomek_k
« Odpowiedź #146 dnia: Wrzesień 13, 2014, 22:16:52 pm »

Offline Speedy Polonez

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 154
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro minus 1.4 GLI 16V
Czytałem dawne posty jima#1921 i zmieniłem na Merę 82*C. Jednak wydaje mi się, że to za mało przy sprawnym układzie chłodzenia. Wskazówka w Minusie trzyma mi się na trzeciej grubości kreski przed 90*C. Teraz będę zmieniał na 88*C, też Mera.

Odp: Polonez 1,4 GTI 16V Rover Power 1998r, 16 tys km, by Tomek_k
« Odpowiedź #147 dnia: Wrzesień 15, 2014, 02:22:27 am »

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3767
  • Płeć: Mężczyzna
    • E46 325Ci | ROVER 45 1.8 | C+ 98 | Caro 1996 1.6 16V
Ja u siebie mam termostat Mery 82st i wydaje mi się nieco za mało, dlatego polecam zakupić oryginalny Waxstat 88st na allegro - koszt 26zł (w pudełku bearmach, sprzedaje to m.in sklep landroverowy.pl). Ja u siebie za moment zmieniam (razem z silnikiem... :D)
A co do Verneta to miałem raz do czynienia i drugi raz już się nie powtórzy...

Myślę, że to winna nowego silnika i całego układu chłodzenia, zbyt wydajnego przy nowym aucie ;) Jak chcesz możesz zmienić na jeszcze wyższy termostat, oby się tylko nie przegrzewał, szkoda by było takiej sztuki. 

No patrz, a ja mam układ idealnie czysty, łącznie z silnikiem i jakoś się dogrzewa... :)
"JAZDA PRÓBNA" c.d nastąpi...

Odp: Polonez 1,4 GTI 16V Rover Power 1998r, 16 tys km, by Tomek_k
« Odpowiedź #148 dnia: Wrzesień 15, 2014, 08:23:08 am »

Offline Zoltan#1930

  • Administrator
  • Wiadomości: 3185
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sport&Classic Workshop
Mam 82st i w lato, jadąc trzyma wartość 82-85, W zimę jest idealne 90 (ogrzewanie podpięte szeregowo). Podpięte szeregowo jest także ogrzewanie parownika i to jest najprawdopodobniej róznica w wynikach samochodów z termostatem 82st.
Cytat: KGB
GAZ rzadzi ,GAZ radzi ,GAZ nigdy was nie zdradzi  :twisted:

Polski Fiat 1977r, Polonez 1600 L 1980r, Volvo 945 2300 GL 1992r, Mazda Bongo SD1D32 2200D->2000i 1994r, Iveco Daily Max 2800TD 1997r Chrysler Town&Country 3300 LX 2001r

Odp: Polonez 1,4 GTI 16V Rover Power 1998r, 16 tys km, by Tomek_k
« Odpowiedź #149 dnia: Wrzesień 15, 2014, 12:15:16 pm »

Offline jimo#1921

  • Administrator
  • Wiadomości: 3414
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro 1.6 16V
Miałem przez kilka dni wsadzony 88*C i niestety ale auto mocno się przegrzewało (non stop ponad 90*C, na granicy włączenia wentylatora), z dwojga złego wolę <90 jak >90.  BTW. chłodnica drożna i sprawna.

Koniec OT dot. termostatów. PLS
  • Prowadzę dystrybucję wysyłkową gadżetów FSO-PTK! Podkładki pod tablice rejestracyjne (1-/2-rzędowe), latarki LED/otwieracze/breloki, naklejki... Zapraszam do kontaktu na PW.
Pozdrawiam Michał aka jimo
"A"It's a hundred and six miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses."
Były: A+ 1,6ohv; C 2.0dohc;V 745; A 1,8 K4F; YP250; C+ 18K4F; N126N
Są: C 16K4F; FZ6 SAHG; "pierdziawka", 3.6V6;

Odp: Polonez 1,4 GTI 16V Rover Power 1998r, 16 tys km, by Tomek_k
« Odpowiedź #150 dnia: Listopad 02, 2014, 21:31:22 pm »

Offline Tomekk

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1303
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polskie Fiaty i inne graty
Nie byłem do końca zadowolony ze stanu lakieru na GTI.  Kilka dni temu postanowiłem zakasać rękawy i doprowadzić go do stanu w którym nie będzie wreszcie wstydu gdzieś się pokazać <lol>.

Po 16 latach lakier był nieco porysowany od mycia i wycierania. Wpadł zatem kumpel ze sprzętem w postaci maszyny polerskiej  <lol2> i pokaźnego zestawu past. Auto zostało wyglinkowane delikatną glinką Quartz'a a następnie rozpoczęliśmy darcie:





Po korekcie lakier został zabezpieczony woskiem Collinite 918 <spoko>, udało się uzyskać niemal 100% korektę:


Fiat 125p,'71,76, Fiat 132: '78, Fiat Fiat 131:'78, Polonez '80,1500 '86,1500 '89,Polonez 1,6 GLI '96, Fiat 126 Town '99, Audi S8 '16

Odp: Polonez 1,4 GTI 16V Rover Power 1998r, 16 tys km, by Tomek_k
« Odpowiedź #151 dnia: Listopad 02, 2014, 22:56:33 pm »

Offline miedzian

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 637
  • Płeć: Mężczyzna
  • a.k.a jama
    • C+ '98 23E, Truck El Camino '89, Atu AE86
pięknie  <lol>

Odp: Polonez 1,4 GTI 16V Rover Power 1998r, 16 tys km, by Tomek_k
« Odpowiedź #152 dnia: Listopad 03, 2014, 08:38:17 am »

Offline Fasola

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 183
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.4 16V
wyglada świetnie  <lol>

Odp: Polonez 1,4 GTI 16V Rover Power 1998r, 16 tys km, by Tomek_k
« Odpowiedź #153 dnia: Listopad 03, 2014, 10:50:02 am »

Offline Serocki

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 170
  • Płeć: Mężczyzna
    • MR 89
    • Fsoautoklub
Kopara opada tak się błyszczy  <spoko>

Odp: Polonez 1,4 GTI 16V Rover Power 1998r, 16 tys km, by Tomek_k
« Odpowiedź #154 dnia: Listopad 03, 2014, 15:57:26 pm »

Offline mruk1313

  • OHV-FSO HEKO TEAM
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3441
  • Płeć: Mężczyzna
  • 19 lat z FSO
    • FSO POLONEZ CARO+ 1.6GSI 1998r. 60tyś km... i coś jeszcze x2......
Ładnie się błyszczy, nie ma jak idealne 74E:)
hehehehe jak kiedyś rozmawialiśmy może stały obok siebie i na to by wszystko wskazywało:)
FSO cars from POLAND
...........3xFSO.........

Odp: Polonez 1,4 GTI 16V Rover Power 1998r, 16 tys km, by Tomek_k
« Odpowiedź #155 dnia: Listopad 03, 2014, 17:33:21 pm »

Offline lesor#1973

  • FSO:1993-1996 B1078
  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1331
  • Płeć: Mężczyzna
  • Borełło, Carełło, 115c_w_Jesionie
Pytanie do autora wątku:
jak sobie radzisz z hydraulicznymi korektorami lamp w swoich eksponatach? <co>
Zważcie jegomość – odparł Sanczo Pansa – że to, co tam się ukazuje, to nie żadne olbrzymy, ino wiatraki.

Odp: Polonez 1,4 GTI 16V Rover Power 1998r, 16 tys km, by Tomek_k
« Odpowiedź #156 dnia: Listopad 03, 2014, 17:52:47 pm »

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3767
  • Płeć: Mężczyzna
    • E46 325Ci | ROVER 45 1.8 | C+ 98 | Caro 1996 1.6 16V
A co ma z nimi robić ? Jak nikt nie zdejmował lamp i nie grzebał nic przy tym to działają i tyle. Nie ma w tym nic niesamowitego.
"JAZDA PRÓBNA" c.d nastąpi...

Odp: Polonez 1,4 GTI 16V Rover Power 1998r, 16 tys km, by Tomek_k
« Odpowiedź #157 dnia: Listopad 03, 2014, 19:05:42 pm »

Offline Tomekk

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1303
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polskie Fiaty i inne graty
Pytanie do autora wątku:
jak sobie radzisz z hydraulicznymi korektorami lamp w swoich eksponatach? <co>

Działają bez problemu w kazdym aucie.
Fiat 125p,'71,76, Fiat 132: '78, Fiat Fiat 131:'78, Polonez '80,1500 '86,1500 '89,Polonez 1,6 GLI '96, Fiat 126 Town '99, Audi S8 '16

Odp: Polonez 1,4 GTI 16V Rover Power 1998r, 16 tys km, by Tomek_k
« Odpowiedź #158 dnia: Listopad 03, 2014, 19:13:12 pm »

Offline Tomekk

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1303
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polskie Fiaty i inne graty
I kilka zdjęć po ujrzeniu światła dziennego:






« Ostatnia zmiana: Listopad 03, 2014, 19:15:20 pm wysłana przez Tomekk »
Fiat 125p,'71,76, Fiat 132: '78, Fiat Fiat 131:'78, Polonez '80,1500 '86,1500 '89,Polonez 1,6 GLI '96, Fiat 126 Town '99, Audi S8 '16

Odp: Polonez 1,4 GTI 16V Rover Power 1998r, 16 tys km, by Tomek_k
« Odpowiedź #159 dnia: Listopad 03, 2014, 22:58:48 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13856
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
tak go wypucowales,ze az konserwacja z podluznicy zeszla :p
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.