Autor Wątek: Polonez Caro 1.6 GLI 1995 by Łapek  (Przeczytany 76850 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Polonez Caro 1.6 GLI 1995 by Łapek
« Odpowiedź #280 dnia: Listopad 11, 2017, 19:56:39 pm »

Offline utek

  • utek#1915
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3692
  • Płeć: Mężczyzna
  • kujawiak
Jestem nawet w stanie iść i zrobić zdjęcie takiej puchy bo mam mr 91 na wtrysku.

Ale takich wersji było może 1/1000. I było to 25lat temu.

Odp: Polonez Caro 1.6 GLI 1995 by Łapek
« Odpowiedź #281 dnia: Listopad 11, 2017, 22:12:16 pm »

Offline Macfly

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1004
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO ATU 1.6 -> 1.4 -> 1.8 GLI 16V 1997, Polski Fiat 125p 1980, Caro 1.4 16V , Fiat 126p ELX 1.2 75 Fire
 A że tak zapytam jakaś jest różnica której strony patelnia ma wlot ? bo mi się zdaje że to nie ma różnicy :P
"Wóz ma swoją specyfikę. Żeby ruszyć wrzucasz trójkę, luz to opcja parkowania, wsteczny to dwójka, a gaz to wsteczny. "

Odp: Polonez Caro 1.6 GLI 1995 by Łapek
« Odpowiedź #282 dnia: Listopad 16, 2017, 13:13:16 pm »

Offline łapek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 236
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.6 GLI
Jest ładniejszy widok na silnik.
Bardziej uporządkowany.
Wlot powietrza bez tej badziewnej rurki papierowej idącej przez prawie cały silnik.
Lepszy dostęp do chłodniejszego powietrza.

Odp: Polonez Caro 1.6 GLI 1995 by Łapek
« Odpowiedź #283 dnia: Listopad 16, 2017, 13:41:41 pm »

Offline Daniel#1984

  • Democratic Republic Of Boland
  • Moderator
  • Wiadomości: 4668
  • Płeć: Mężczyzna
  • Kukle City
    • 1.6 Abimex 1996 LPG
Lepszy dostęp do chłodniejszego powietrza.

Nie. Ta "badziewna rurka" zapewnia lepszy dostęp do chłodnego powietrza.
Z kolan wstajemy, łbem w sufit je...

Odp: Polonez Caro 1.6 GLI 1995 by Łapek
« Odpowiedź #284 dnia: Listopad 20, 2017, 10:19:18 am »

Offline łapek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 236
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.6 GLI
Znaczy się tak ale ona szpeci mi pod maską wszystko. Skierowana pucha filtra w drugą stronę nie potrzebuje tej rurki papierowej. Dolot ciepłego powietrza tez mi nie potrzebny bo autko normalnie odpala,nie dławi się i jest ok.
Teraz już nie wyjeżdża w taką porę jesień-zima to problemów z odpalaniem też nie będzie  :]

Odp: Polonez Caro 1.6 GLI 1995 by Łapek
« Odpowiedź #285 dnia: Luty 27, 2018, 15:20:40 pm »

Offline łapek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 236
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.6 GLI
Witam po jakiejś tam przerwie.
Autko już mam nadzieję że zakończyło etap poprawek lakierniczych. Choć na jakiś czas.
2/3 auta dostało kolejna warstwę lakieru. Rok czasu i osiadło tak że nie dało się nic poprawiać już. Prucz dachu,tylnej klapy i tylnego prawego błotnika został ponownie opryskany hehe.
Nowa maska założona. Aktualnie wymieniają się przewody hamulcowe oraz krzyżaki na wale łącznie z podporą.
I chyba zacznę w końcu ogarniać te moje koła bo aż wstyd że tak się to wlecze.
Piaskowanko,lakier i oponki.





« Ostatnia zmiana: Luty 27, 2018, 15:23:39 pm wysłana przez łapek »

Odp: Polonez Caro 1.6 GLI 1995 by Łapek
« Odpowiedź #286 dnia: Marzec 08, 2018, 15:27:29 pm »

Offline łapek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 236
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.6 GLI
Dwa wozy na wyważenie wału w Wał-Car Ząbki.
Robota zrobiona na aucie. Już jest ok.


Odp: Polonez Caro 1.6 GLI 1995 by Łapek
« Odpowiedź #287 dnia: Marzec 11, 2018, 19:45:18 pm »

Offline CieniaczRider

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 514
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro Plus
Ile Dałeś za wyważanie wału w Poldku?

A i jakie części do wału założyłeś?Jakich firm? :)

Zniknęły wibracje?

Odp: Polonez Caro 1.6 GLI 1995 by Łapek
« Odpowiedź #288 dnia: Marzec 11, 2018, 20:22:46 pm »

Offline statystyczny_polak

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 96
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Kombi 1.6MPi
Wyważenie wału kosztuje 160zł. Byłem w piątek zaraz po Łapku. Panowie ogarniają temat momentalnie, mają wszystkie graty do regeneracji wału Poloneza. Różne grubości segerów, krzyżaki, podpory etc. Ja swój wał regenerowałem najpierw w firmie MetComp w W-wie. Niby naczelny mechanik polski z Samochód Marzeń tam robi wały... No i  nie poradzili sobie z wyważeniem- łeee panie toć to polonez to bendzie zawsze huczało, tak jusz fabrycznie byuo ;-|  Kolejny warsztat w Łomiankach- lepiej ale wał nadal nie wyważony- śpiewka ta sama- łeeee panie toć to...
Temat zamknął Wał-Car. Cały szkopuł tkwi w tym, że porzedni magowie wyważali wał stacjonarnie, koputerem, na czymś co przypomina tokarkę, i wg fachowca z Ząbek można to sobie wsadzić w dupe. Wał-Car robi to na aucie, takim starodawnym ""ch*"wiczym" ale działa. W aucie cisza jak makiem zasiał.

Odp: Polonez Caro 1.6 GLI 1995 by Łapek
« Odpowiedź #289 dnia: Marzec 11, 2018, 20:25:20 pm »

Offline statystyczny_polak

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 96
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Kombi 1.6MPi
A właśnie: Wał-Car przed montażem podpory zmiękcza jakimś płynem gumę lub w niektórych typach podpór robi w niej nawierty. Twierdzą że guma jest zbyt sztywna i nie tłumi wibracji.

Odp: Polonez Caro 1.6 GLI 1995 by Łapek
« Odpowiedź #290 dnia: Marzec 11, 2018, 21:19:28 pm »

Offline CieniaczRider

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 514
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro Plus
Heh właśnie mam założoną podporę z gumą twardą jak krążek hokejowy i wibruje (już się przyzwyczaiłem heh) i ostatnio kupiłem Polfarmera i jest jakby bardziej miękka-i nie wiem, czy zostawić tą "twardą" i dać do wyważania, czy zmienić na tą Polfarmer (nadaje się ona?coś chyba negatywnego o łożyskach słyszałem).

Zmieniałem też jeden krzyżak na jakiś nie za drogi.Tu też się waham-czy zmienić oba na jakieś "markowe" czy zostawić tak, jak są.Hmm...

Nie widzi mi się w razie co płacić 2 razy po 160zł za wyważanie i muszę dopytać  <cwaniak2>

Odp: Polonez Caro 1.6 GLI 1995 by Łapek
« Odpowiedź #291 dnia: Marzec 11, 2018, 22:00:31 pm »

Offline statystyczny_polak

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 96
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Kombi 1.6MPi
Ja mam podporę i łącznik Polfarmer z wymienionym łożyskiem na SKF (3 dni temu pytałem o jego oznaczenie- poszukaj). Krzyżaki z Wał-Caru. Koledzy z Ząbek twierdzą, że Polfarmer jest spoko i da radę na nim ogarnąć dobrze wał.

Odp: Polonez Caro 1.6 GLI 1995 by Łapek
« Odpowiedź #292 dnia: Marzec 11, 2018, 22:43:13 pm »

Offline mihals

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1145
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez ohv
O krzyżakach jest temat na forum i jest tam już wyjąśnione jakie muszą być,co do podpory to łożysko w podporze obowiązkowo do zmiany na jakieś markowe zanim ją zamontujemy,bo w każdej podporze do poloneza jest najgorszej jakości łozysko.
« Ostatnia zmiana: Marzec 11, 2018, 22:47:24 pm wysłana przez mihals »

Odp: Polonez Caro 1.6 GLI 1995 by Łapek
« Odpowiedź #293 dnia: Marzec 12, 2018, 09:27:29 am »

Offline łapek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 236
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.6 GLI
U mnie tez zrobione zostały nawierty w podporze. Krzyżaki miałem z allegro. Wspomniał pan że nie jest to rewelacyjna jakość ale jako że autko mało śmiga to dadzą radę. Wyważyli i jest ok. Teraz tylko słychać most ale to już mnie nie rusza :-)
Także panowie tylko Wał-Car Ząbki.
Koleś z mustanga co tam też robił powiedział że to zakład najlepszy w PL.

Odp: Polonez Caro 1.6 GLI 1995 by Łapek
« Odpowiedź #294 dnia: Marzec 12, 2018, 09:33:27 am »

Offline łapek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 236
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.6 GLI
Niedzielka była słoneczna a więc wystawiło się fso na przewietrzenie.






Odp: Polonez Caro 1.6 GLI 1995 by Łapek
« Odpowiedź #295 dnia: Marzec 15, 2018, 01:46:17 am »

Offline Macfly

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1004
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO ATU 1.6 -> 1.4 -> 1.8 GLI 16V 1997, Polski Fiat 125p 1980, Caro 1.4 16V , Fiat 126p ELX 1.2 75 Fire
Aż mu szkoda tych bębnów o pralki zakładać co masz zamiar .
"Wóz ma swoją specyfikę. Żeby ruszyć wrzucasz trójkę, luz to opcja parkowania, wsteczny to dwójka, a gaz to wsteczny. "

Odp: Polonez Caro 1.6 GLI 1995 by Łapek
« Odpowiedź #296 dnia: Marzec 19, 2018, 14:19:12 pm »

Offline łapek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 236
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.6 GLI
No jednym będzie pewnie nie w smak ten etap. Ale mi się podobają.
Srebrna stalóweczka seryjna bez żadnych przeróbek. 7 cali szerokości z oponą 195/40  :]
Polata tak a w przyszłości jak się znudzą to coś się zamieni na alu ale tez w 7 calach aby oponki pasowały.

Odp: Polonez Caro 1.6 GLI 1995 by Łapek
« Odpowiedź #297 dnia: Marzec 20, 2018, 01:11:44 am »

Offline Macfly

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1004
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO ATU 1.6 -> 1.4 -> 1.8 GLI 16V 1997, Polski Fiat 125p 1980, Caro 1.4 16V , Fiat 126p ELX 1.2 75 Fire
Alu spoko ale nie bębny ;/ Nie dość że auto się na tym nie prowadzi to nie wygląda to fajnie ;/
"Wóz ma swoją specyfikę. Żeby ruszyć wrzucasz trójkę, luz to opcja parkowania, wsteczny to dwójka, a gaz to wsteczny. "

Odp: Polonez Caro 1.6 GLI 1995 by Łapek
« Odpowiedź #298 dnia: Marzec 20, 2018, 14:50:56 pm »

Offline łapek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 236
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.6 GLI
No i tu już temat co komu się podoba :-)
Stal zawsze dla mnie miała coś w sobie. Takie surowe koło. Tak jak np tu tylko że ja będę miał o 1 rozmiar większe.. Moim zdaniem jest klasycznie jednak.
Jeśli nie prowadzi się dobrze na 7j stalowej to tak samo będzie się prowadziło na alu 7j z taką samą oponką.



« Ostatnia zmiana: Marzec 20, 2018, 14:56:28 pm wysłana przez łapek »

Odp: Polonez Caro 1.6 GLI 1995 by Łapek
« Odpowiedź #299 dnia: Marzec 22, 2018, 01:53:01 am »

Offline Daniel#1984

  • Democratic Republic Of Boland
  • Moderator
  • Wiadomości: 4668
  • Płeć: Mężczyzna
  • Kukle City
    • 1.6 Abimex 1996 LPG
Faktycznie można powrzucać do środka gacie na trytkach i patrzeć jak wirują.

Jak coś takiego mogło wejść do kanonu samochodowej mody - to już chyba brak pomysłów na kolejne tuningi generuje takie dziwne twory...
Z kolan wstajemy, łbem w sufit je...