Ostatnio przytrafiła mi się pierwsza awaria wymagająca użycia narzędzi po za domem - brak reakcji na kluczyk. Padła kostka stacyjki, skończyło się na drutowaniu zapłonu kabelkami na krótko bo problem pojawił się po wyjściu z pracy, gdy chciałem odpalić auto pod firmą

Kostka oczywiście wymieniona tego samego dnia na nową.
Oprócz tego w ostatnim czasie
- wyczyszczona, nasmarowana i wyregulowana przepustnica
- założona guma pod filtrem powietrza, brakowało mi dźwięku seryjnego 1.4, moment obrotowy poprawił się w przedziale 3-4k rpm
- pomiar kompresji: 12, 12, 13, 11. Prawdopodobnie to jest przyczyną braku mocy, szczególnie przy wyższych prędkościach (Vmax 164km/h

)
- wymieniony uszczelniacz półosi
- wymieniona uszczelka pokrywy tylnego mostu
- wymiana oleju w moście, tym razem Hipol 85W140 + dodatek Mos 2
Jest wyraźna poprawa w pracy dyferencjału, jak na razie zrobione około 15km, wcześniej słychać było wycie przy zdejmowaniu nogi z gazu, teraz tego nie ma
![:] :]](http://forum.fsoptk.pl/Smileys/emoty/kwadr.gif)