Po świętach małe uaktualnienie.
Po zamontowaniu nagrzewnicy nadszedł czas na elektryke. Poprawiłem troche niedociągnieć oryginalnej wiązki i dodałem nową skrzynkę na bezpieczniki i na przekaźniki. Całość dostała zasilanie konkretnym przewodem, który odciąża również oryginalny dość cienki przewód zasilający.
Przekaźniki znalazły się we wnęce koło wentylatora nagrzewnicy.
Dla ułatwienia ułatwienia komunikacji ze światem wpadło złącze w standardzie OBD
Z przodu jaki z tyły są zmontowane lampki oświetlające przestrzeń na nogi. Z tyłu zamontowałem je bezpośrednio do groka. Zasilane z przekaźnika komfortu, aktywne jakieś 3min od otwarcia auta lub zgaszenia silnika:
W drzwiach położona została nowa wiązka, zasilone zostały porządnym przekrojem siłowniki centralnego zamka, a silniczek szyby ma 2 przekaźniki sterujące i prąd doprowadzony przewodem 2,5mm^2 przez kontroler przeciązenia (sygnał zamknięcia.otwarcia dla modułu komfortu), dzięki czemu szyby ruszają się bardzo żwawo. Następnie zostały drzwi porządnie zakonserwowane, choć nie było to konieczne, poprzednia warstwa wosku jest gigantyczna. Na koniec wygłuszenie:
Na drzwi zrobilem taką tapicerke. Brakuje jeszcze tylko mocowania na większy głośnik:
Do kompletu drzwi wpadły również słupki A: