ten sam sprzedawca ma jeszcze sruby za 110pln komplet, w sumie cena wydaje sie byc niezbyt wysoka w stosunku do innych silnikow, a roverek raczej nie slyna z tanich czesci,
w ogole sruby trzeba zmieniac, czy na starych tez da sie to poskladac - otwory sa slepe i zbyt dlugie sruby sie zapieraja, czy nie ma problemu ?
dziwne te metalowe uszczelki, najczesciej blaszaki nie maja zagniecionych obwodek na cylindry, a te obie maja ,ta drozsza to caly wklad jak w azbestowej,
ta tansza wyglada na bardzo prosta w budowie, a ta drozsza tez nie intryguje przetloczeniami w zewnetrznych warstwach blachy,
nie lubie metalowych uszczelek, teraz zakladalem Erlinga do Alfy i ta miala rozne przetloczenia, wygladala spoko,ze sie ulozy na kanalach itp. itd. no i sie ulozyla tak, ze tlok wali w glowice i musze to sciagac jeszcze raz
orientujecie sie w cenach i dostepnosci czesci do K16 to podpowiedzcie co, gdzie i za ile mozna dostac - nie spieszy mi sie, aby na wiosne scierwo wyjechalo o wlasnych silach,
teraz kilka razy przymierze glowice bez uszczelki zanim podloze pod nia cos,co gniecie sie na 0.5mm