Witam grono
Po dość długim czasie zakończyłem SWAPa, niestety auto nie ma iskry i paliwa. O ile z paliwem nie ma problemu, pewnie wtryski, o tyle z iskrą obawiam się że będą jaja.
1. Komp z MGF (immo ściągnięte, niestety komp nie sprawdzony) czy po podpięciu kompa z 1.4, na kole zamachowym z 1.6 (WFM) da iskre?
2. CPWK zostawiłem z poldoroverka, są zamienne z pozostałymi z k-serii?
3. koło zamachowe zgodne z instrukcją w necie (WFM 1974)
4. sterowanie wtrysków zmienione zgodnie z instrukcją
5. palec nabity na wałek poprawnie, nawet jeśli będzie źle nabity iskra powinna być, tyle że w złym momencie?
6. Silnik z 2003, był na dwumasie. Nie miałem czasu sprawdzić, są jakieś różnice w osadzeniu czujnika, może niewłaściwa odległość?
7. wtryski beżowe i czyszczenie, jak je wyczyścić poza układem paliwowym?
Co jeszcze można sprawdzić?