na zdjeciu z tej perspektywy dokladnie nie widac, ale mozna odniesc wrazenie, ze jest inna szerokosc w jarzmie na tarcze, a same jarzma roznia sie "masywnoscia" ,to od 257 jest masyniejsze,
na pewno da sie mieszac zaciskami ? do obu zestawow ida takie same klocki hamulcowe ?
tak jak myslalem, jest wersja z tloczkiem 48, wiec na tarczac 240 hamuje z ta sama sila jak lucas
Żeby mieć dwa-trzy skuteczne hamowania to może i rzeczywiście bez sensu, ale 2000 Rally miał wentyle raczej nie większe od Lucasów skoro mieściły się feldze 13 cali, bo tam skutecznych ostrych hamowań musiało być więcej.
tylko,ze to byly hamulce z innych materialow, bo ani od rajdowki, ani od Porsche (od ktorego niby pochodza) nikt nie wymagal duzych przebiegow miedzy wymianami i niskiej ceny czesci,
a w zwyklych tarczach to roznica miedzy litymi a wentylowanymi dudy nie urywa, bo to wentylowanie takie sobie jest, wiec i efekt chlodzenia niewielki,
za to masa jest sporo wieksza, wiec i pojemnosc cieplna robi roznice,
ale wieksza masa ma swoje minusy
Ciekawe, czy ten komplet jarzm i zacisków pod 240mm załozony na płyty truck lucas obsłużyłby bez kombinacji te większe tarcze. Niestety, jak to montowałem, to nie miałem jeszcze części z trucka.
to jest taka sama sytuacja jak seryjny lucas,
jezeli 257 wejdzie na szerokosc w jarzmo to powinno pasowac bez problemow