Zdaje się, że niebiesko czerwony to wejście +12V z presostatu, a niebiesko czarny to masa do sterowania przekaźnikiem.
Czyli jak GSi i nawe się w miarę kolorystyka pokrywa
Studiuje jeszcze schematy wiązki el. z mgfa, ale za "ch*"a nie mogę dość, czy to angielskie guano ma opcje kontrolki CHECK, czy konstruktor nie przewidział? Jeśli tak, to w której wtyczce i pod którym pinem.
A do czego jest gruby, brązowo-różowy przewod w złączy 13 pinowym?
zeskanować nie mam możliwości co najwyżej mogę spróbować zrobić zdjęcie, ale jakość tego nie będzie najlepsza...
Jeśli będzie się dało coś z tego odczytać to czemu nie. Pewnie przyda się nie tylko mi.
padać katalizatory w tak perfidny sposób, że część ceramiki była wciagana do cylindrów
Robiłem taką Vengę w benzynie. Aso wypuściło to auto z niedziałającą kontrolką ciśnienia oleju. do tego połamany i zatkany kat zamordował cały silnik. Zrobiłem rozrząd, wywaliłem kata, auto odżyło i zaczęło wciągać litry oleju. Klient się poddał finansowo. Przebieg przed 200 tyś km
No cóż, jak mawiają łykopki "natura"...
W sumie to ciekawe ile może wynieść remont takiego silnika
wiadomo, że robiąc samemu dużo taniej niż przez warsztat, ale tak czy tak kilka ładnych kulek trzeba będzie zubilić...
Nawiasem mówiąc, ciekawe czy następną generację silników (gammę) pod względem trwałości poprawil, czy będzie to samo dziadostwo?