Autor Wątek: tarcze hamulcowe wentylowane  (Przeczytany 171603 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: tarcze hamulcowe wentylowane
« Odpowiedź #200 dnia: Grudzień 21, 2015, 23:03:19 pm »

Offline Pastor

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 97
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.4 GLi
Teraz powiedz mi jakie roczniki i pojemności tej multiply i z czego ta tarcze 284.

Multipla gdzieś po 2000 roku. Moje zaciski są z ostatnich roczników, czyli gdzieś 2002 - 2004. Silnik 1.9 JTD, ale z tego co mi wiadomo to wszystkie miały z przodu te same hamulce. Zacisk ATE łatwo rozpoznasz po dodatkowej sprężynie od zewnętrznej strony zacisku. 
« Ostatnia zmiana: Grudzień 21, 2015, 23:17:13 pm wysłana przez Pastor »

Odp: tarcze hamulcowe wentylowane
« Odpowiedź #201 dnia: Marzec 14, 2016, 22:16:53 pm »

Offline kuras180

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 197
    • polonez 125
Wlasnie zakladalem do siebie  tarcze 284mm. Wszystko pasuje bez problemu, jedyna przerobka to rozwiercenie otworow w zwrotnicy pod jarzmo z 10mm na 12mm
Oto co trzeba;
-Tarcze 284 mm fiat coupe 4 sruby
-zaciski ATE fiat Multipla jtd
-zwrotnice Truck lukas

Odp: tarcze hamulcowe wentylowane
« Odpowiedź #202 dnia: Marzec 15, 2016, 09:02:01 am »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7254
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
I felunek 15"
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Odp: tarcze hamulcowe wentylowane
« Odpowiedź #203 dnia: Kwiecień 05, 2016, 13:04:48 pm »

Offline kamil31

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 21
  • Płeć: Mężczyzna
Każdy zacisk od multipli jtd jest taki sam?

Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka


Odp: tarcze hamulcowe wentylowane
« Odpowiedź #204 dnia: Styczeń 10, 2017, 16:58:33 pm »

Offline mateo#1939

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1340
  • Płeć: Mężczyzna
    • C22XE
Wlasnie zakladalem do siebie  tarcze 284mm. Wszystko pasuje bez problemu, jedyna przerobka to rozwiercenie otworow w zwrotnicy pod jarzmo z 10mm na 12mm
Oto co trzeba;
-Tarcze 284 mm fiat coupe 4 sruby
-zaciski ATE fiat Multipla jtd
-zwrotnice Truck lukas

Jak widze na zdjeciach sa 2 rodzaje zaciskow jeden bez sprezynki a drugi z sprezanka. O ktorym jest mowa?

Tarcza o wysokosci 43,50 czy tarcza 39,40?

Jakie stosowaliscie sruby do mocowania jazma.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 10, 2017, 17:08:38 pm wysłana przez mateo#1939 »
Cytat: Senn#1869
A to SS-man sie nam pojawil

Odp: tarcze hamulcowe wentylowane
« Odpowiedź #205 dnia: Styczeń 10, 2017, 19:13:01 pm »

Offline Nole

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 125
    • Były, są i będą...
Ze spręzyną - wersja ATE, chyba w temacie jest już o tym... Sam będę przerabiał, więc poczytałem temat... Zobaczymy co mi z tego wyjdzie... Biorę dwie mozliwości 257, lub 284...

Odp: tarcze hamulcowe wentylowane
« Odpowiedź #206 dnia: Styczeń 10, 2017, 19:38:13 pm »

Offline mateo#1939

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1340
  • Płeć: Mężczyzna
    • C22XE
Temat jest nieźle pogmatwany. Aktualnie mam 257,5 x 22. Ale chce coś większego. Wychodzi na to ze tarcza to 43,50 wysokości.
Cytat: Senn#1869
A to SS-man sie nam pojawil

Odp: tarcze hamulcowe wentylowane
« Odpowiedź #207 dnia: Styczeń 10, 2017, 21:06:53 pm »

Offline Nole

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 125
    • Były, są i będą...
Dobrze by było gdyby to ktoś potwierdził... bo są dwa fiatowskie rodzaje...  <mysli>

Odp: tarcze hamulcowe wentylowane
« Odpowiedź #208 dnia: Styczeń 10, 2017, 23:07:36 pm »

Offline Brysiek#1957

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1047
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zostań ninja
    • Borek 87' X20SED, Atu+00'GSI, S210 e430 4Matic
Pisałem nr z katalogu tarcz które pasują
Pozdrawiam Dominik
www.youtube.com/user/brysiekFSO
Cytat: dr. Grejfrut
.... jedynie słuszne dogmatyczne gadki zachowaj na czas zatwardzenia...

Odp: tarcze hamulcowe wentylowane
« Odpowiedź #209 dnia: Styczeń 10, 2017, 23:18:44 pm »

Offline Nole

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 125
    • Były, są i będą...
Czyli 43,50  <lol>  czas na zakupy <spoko>



nr TRW DF2566  :]
« Ostatnia zmiana: Styczeń 10, 2017, 23:22:58 pm wysłana przez Nole »

Odp: tarcze hamulcowe wentylowane
« Odpowiedź #210 dnia: Styczeń 15, 2017, 19:20:20 pm »

Offline MateO

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 64
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu Plus GSI 99'
Mi wychodzi na odwrót mam zwrotnice truck i po zamontowaniu jarzma z fiata multipli z systemem ate po zmierzeniu oddalenia piasty do jarzma od wew. strony wychodzi 34mm biorąć pod uwagę grubość tarczy na osadzeniu z piastą czyli jakieś 7mm jak podaje brembo wychodzi 41mm odejmując oddalenie od jarzma żeby wyśrodkować (szerokość jarzma 27 a tarczy 22 czyli luz 5mm) dochodzi kolejne 2,5mm czyli wysokość całkowita tarczy wynosi 38,5mm czyli bliżej df1757 której wysokość całkowita wynosi 39,4 dla TRW

Odp: tarcze hamulcowe wentylowane
« Odpowiedź #211 dnia: Styczeń 15, 2017, 19:25:53 pm »

Offline mateo#1939

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1340
  • Płeć: Mężczyzna
    • C22XE
Po przestudiowaniu wszystkiego wychodzi ze aby mieć duże tarcze z przodu potrzebujemy:

Płyty kotwiczne z trucka na Lukasie,

Tarcze o wymiarach 284x22 wysokość 43,50. 4 otwory,

Zaciski z Alfy lub Fiata ATE FN 54/22.


Rozwiercone tarcze kotwiczne z Trucka na Lucasie zaciski z Alfy 156 2.0 16v i tarcze 284mm np Textar 92053503


MateO Zaciski masz ATE z oznaczeniem Bendix czy Bosch?
« Ostatnia zmiana: Styczeń 15, 2017, 19:32:47 pm wysłana przez mateo#1939 »
Cytat: Senn#1869
A to SS-man sie nam pojawil

Odp: tarcze hamulcowe wentylowane
« Odpowiedź #212 dnia: Styczeń 15, 2017, 19:27:18 pm »

Offline mateo#1939

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1340
  • Płeć: Mężczyzna
    • C22XE
 <co>
« Ostatnia zmiana: Styczeń 15, 2017, 19:32:24 pm wysłana przez mateo#1939 »
Cytat: Senn#1869
A to SS-man sie nam pojawil

Odp: tarcze hamulcowe wentylowane
« Odpowiedź #213 dnia: Styczeń 15, 2017, 22:48:39 pm »

Offline MateO

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 64
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu Plus GSI 99'
bosch

Odp: tarcze hamulcowe wentylowane
« Odpowiedź #214 dnia: Styczeń 16, 2017, 08:51:40 am »

Offline mateo#1939

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1340
  • Płeć: Mężczyzna
    • C22XE
Moze tu jest pies pogrzebany,  z tego co widze na alledrogo to sa wlasnie wersje Ate BOSCH i Ate BENDIX.
Cytat: Senn#1869
A to SS-man sie nam pojawil

Odp: tarcze hamulcowe wentylowane
« Odpowiedź #215 dnia: Styczeń 29, 2017, 22:33:10 pm »

Offline MateO

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 64
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu Plus GSI 99'
Tarcze przymierzone i pasują te z osadzeniem 39,4mm po zaciski multipli ate-bosch tylko jest jeszcze jedna kwestia po przymierzeniu klocków z jarzmem wychodzą one 1mm poza obrys tarczy i pytanie czy u was jest tak samo czy to kwestia dobrania klocków ? ewentualnie rozwiercając otwory płyt kotwicznych z 8 na 10 trzeba będzie wiercić te 2mm do wew. strony

Odp: tarcze hamulcowe wentylowane
« Odpowiedź #216 dnia: Marzec 30, 2017, 20:57:53 pm »

Offline Przemooo

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 173
    • Caro 1,6 gle 1995
siema, mam pytanie odnosnie pompy i serwa od starego ukladu w sytuacji zaciskow i tarcz na 284 . da to rade na seryjnym zestawie czy warto zmienić pompe sama czy najlepiej na serwo i pompe lucasa ?
jest Caro 1.6 GLE 1995
było Caro 1,8 16v 1996

Odp: tarcze hamulcowe wentylowane
« Odpowiedź #217 dnia: Marzec 31, 2017, 07:36:16 am »

Offline Zoltan#1930

  • Administrator
  • Wiadomości: 3185
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sport&Classic Workshop
Oczywiście, że zmieniać na lukasa. Nie wiem tylko po co 284, masz pod maską 200KM? 257 wystarcza z zapasem.
Cytat: KGB
GAZ rzadzi ,GAZ radzi ,GAZ nigdy was nie zdradzi  :twisted:

Polski Fiat 1977r, Polonez 1600 L 1980r, Volvo 945 2300 GL 1992r, Mazda Bongo SD1D32 2200D->2000i 1994r, Iveco Daily Max 2800TD 1997r Chrysler Town&Country 3300 LX 2001r

Odp: tarcze hamulcowe wentylowane
« Odpowiedź #218 dnia: Marzec 31, 2017, 08:54:07 am »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7254
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Jeszcze nie ale z tego co zanotowałem to kolega szykuje grubo...
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Odp: tarcze hamulcowe wentylowane
« Odpowiedź #219 dnia: Marzec 31, 2017, 11:34:55 am »

Offline Przemooo

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 173
    • Caro 1,6 gle 1995
narazie chce zrobic hamulce I zawias a ile mocy finalnie bedzie pod maska to nie wiem ale wole miec w hamowaniu zapas :P zwlaszcza ze bede ciagal niewiadowke bez hamulca najazdowego :P czyli najlepiej zamontowac lucasa a powiedzcie mi jak z pompa czy seryjna od lucasa czy szukac czegos co lepiej podejdzie pod duze tarcze ? no I jak z pedaliada przy lucasie. trzeba wymienic pedal hamulca i co tam zrobic dokladniej ?
jest Caro 1.6 GLE 1995
było Caro 1,8 16v 1996