AUTOSAN problem jest w nomenklaturze, bo zwrotnica w PN jest rozbieralna i powinno sie ja nazywac zespolem zwrotnicy - tu tez jest problem, bo do zespolu nalezy piasta,
sama zwrotnica to wlasciwie element do ktorego mocowany jest drazek, bo to on odpowiada za "zwrot" i on jest uksztaltowany by zachowac Ackermana, ale sam nic z kolem nie zrobi,
czyli jest jeszcze element, ktory laczy wahacze z piasta i tym poprzednim elementem,
dwa polaczone zasadnicze elementy mozemy nazywac zwrotnica i ta zwrotnica jest taka sama - w sensie dwa elemnty ją tworzącą, bo nawet sruby je zespalajace sa innej dlugosci bo .... wiekszosc osob zwrotnica nazywa caly zespol zwrotnicy, a te miedzy lucasem i bendixem roznia sie nie tylko dlugoscia srub wynikajaca z roznych plyt kotwicznych, jeszcze na dokladke piasta jest inna,
z tego zlego nazewnictwa wynika caly problem, bo co z tego, ze mozna zostawic zwrotnice z bendixa, skoro w zespole zwrotnicy trzeba zmienic wiekszosc czesci skladowych, by stala sie lukasem