nie ma co sie nastawiac na bieglych,przebieglych i bezradnych
w tym kraju jak chca cie udoopic to i tak to zrobia ,nawet jak bedziesz mial wszystko seryjne,legalne i oplacone
wiec to zaden argument
JA mam zamiar sfrezowac wypusty w oryginalnym mocowaniu i dac plytke przedluzajaca i bedzie dobrze
myslalem o dorabianiu calej plytki jak ta blyszczaca ,ale jest to bardziej pracochlonne i po co mi to skoro seria ma 10mm grubosci i wypustka kolejne 10mm ,wiec biegly musialby byc bardzo ograniczony by stwierdzic ,ze plytka grubosci 10mm przykrecona do plytki 10mm , trzymajaca jazmo ,nie wytrzyma tego "ciezaru" ,zwlaszcza ,ze sie nie urwala ,nie skrecila i nie wyparowala
wyglad tez bedzie to mialo calkiem zgrabny i bez porownania z innym pojazdem tego samego typu roznica nie bedzie zauwazalna
JA montuje u siebie tarcze lite fi276 z alfy 166 i troche sie wrobilem ,ze nie sprawdzilem rozstawu srub ,a raczej nie pomyslalem ,ze bedzie inny niz w alfie 156
bede mial plytke przedluzajaca ,bede mial podkladki i bede mial dystans wytoczony ze starych tarcz
i w tej konfiguracji obawiam sie jednego - bicia na piascie ,z blahego powodu ,a mianowicie wujek nie wywircil mi otworow w tarczach z ich naprzeciwleglymi odpowiednikami w celu wywazenia ,a zamiana mocowania z 5 otworow na 4 otwory wprowadza sila rzeczy pewne niewyrownowazenie