Pod srube podłanczasz 3 przewody : plus instalacji, plus akumulatora i ewentualnie plus z modulu sterujacego gaznikiem 2v- isc. Pod druga koncówke podpinasz kabelek idacy do kontrolki ładowania na desce rozdzielczej i wszystko
Podłaczenie modulu sterujacego gaznikiem i zaplonem tez jest latwe choc zeby to rozgrysc na podstawie niekompletnej wiazki spedzilem pol dnia

Patrząc od strony wtyczki do modulu wiazka rozgalezia sie na dwa: pierwsza idzie do gaznika, kolektora dolotowego i rozdzielacza zapłonu -wtyczki sa inne wiec nie ma sensu tego opisywac. Druga jest do podpiecia reszty po kolei masz :
- podwójny czerwony z oczkiem + cewki zaplonowej(+ najprawdopodobniej plus po stacyjce)
- zielony- drugi zacisk cewki plus obrotomierz z instalacji
-dlugi(najczesciej) podwójny: gruby bialy + cienki niebieskobiały do alternatora
- pozniej sa wyprowadzone 4 przewody podlaczasz tylko podwójny brazowo bialy -masa
Pozostale trzy przewody sa nie podlaczone i powinny byc odizolowane(najprawdopodobniej)
1)Kable do pinów 23 i 11 opisane jako Octane Adjust. Chyba jakas opcja przestawiająca zapłon ? Sa to przewody brazowoniebieski i brazowoczerwony. Najprawdopodobniej zwiera je sie ze soba.
2) Kabel do pinu 22 opisany jako Idle Adjust (wewnatrz modułu biegnie do procesora) Ma kolor niebieskobialy.
U mnie te piny sadząc po nalocie jaki na nich był nie byly nigdy uzytkowane, czy sa podpiete gdzies w fordzie ?
Dodatkowo wtyczka ma ma dwa puste miejsca do pinow, ale piny sa :
9 - w Haynes na schemacie jest wyprowadzony tylko w wersji 2,0 ale nie ma zadnego opisu. Po rozebraniu modulu okazalo sie ze dochodzi do elementów mocy (diody, tranzystory) sa obok elementow odpowiedzialnych za sterowanie cewka zaplonowa i grzalka w kolektorze dolotowym
21- nie ma go na zadnym schemacie, idzie praktycznie bezposrednio do nozki najwiekszego ukladu scalonego w module do którego idzie równiez pin 22
Instalacja w caro do podpiecia : ciemnoniebieski + po stacyjce, brazowobialy obrotomierz.
Cewka zaplonowa moze byc od poloneza z modulem.
Z doswiadczen kolegi AJK#1212 wynika ze na róznych modulach róznie zachowuje sie silnik wiec warto poprobowac z kilkoma. Niestety niewiadomo czy winika to z róznic pomiedzy modulami(maja rózne numery) czy raczej z ich wieku
