Odsmażę kotleta, i podopne sie

Moze sie i to komuś przyda

Tak samo jak kolega
Maxiu#1935, mam wąskie Caro. Mam w nim zalozony silnik 1.5 z Duzego Fiata (115c). Pojawil sie w okolicy u mnie "dawca", czyli kompletne Caro 1.4. Doszedlem do wniosku ze przerzucam silnik do mnie
I tak, mam w planach przecucic silnik, skrzynie biegów, i most na szeroki.
I takie wskazówki od Wasm gdybym mogl prosic, czytalem ten temat ale szczerze powiedziawszy nie znalazlem tego czego szukałem... (moze nie umiem czytać?)
1. Musze przespawyac lapy pod poduszki silnika? Czy pasuje P&P?
2. Mam starą instalacje, i moglby mi ktos wytlumaczyc na czym polega przelozenie tego kompa itp? Szczerze mnie to troche przeraza, nigdy tego nie robilem, czy musze wybebeszać deche rozdzielcza?
3. Chce zamontowac bak od tego rovera. Czyli tam jest pompka w baku. Wczesniej mialem mechaniczna, w silniku... I teraz pytanie, kable mam pociagnac do tylu, + i - i podpiac, zeby sie wlaczalo przy przekreceniu kluczyka? Aha i czy moge rurke (węzyk gumowy) dac przez cala dlugosc auta? Od tylu az do przodu, bo te metalowe przewody wywalilem...
4. I jak jest z tym stabilizatorem? Do wąskiej zawiechy trzeba go skracac?
gdy czego nie bede wiedzial bede jeszcze pisal. Prosilbym o odpowiedzi :wink:
Z góry dziękuje