0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Cytat: "Gandziorz") dlaczego obrotek nie chodzi jak powinien?Rozumiem ze sygnal dla obrotka wychodzi z kompa. jak tak to podlacz voltomierz pod kabel od obrotomierza na zakresie 20 V(drugi koniec do masy) i dodaj gazu ,jezeli na wolnych masz np 1,5 V przy 3 tys 3,5 V, a im wyzsze obroty to napiecie wieksze, wtedy obrotomierz jest sterowany napieciowo, a nie impulsowa jak polonezowski i nie bedzie dzialal -musisz przelozyc obrotomierz od czegos innego. Ewentualnie jak jest cewka zaplonowa z rozdzielaczem to wziosc sygnal bezposrednio z niej a nie z komputera [ Dodano: 2010-08-10, 23:01 ]Aha jest normalna cewka, podlacz na probe pod 2 zacisk cewki obrotek, obrotomierz z bocha na pewno na 100 % bedzie dzialal z normalna cewka na module
) dlaczego obrotek nie chodzi jak powinien?
Gandziorz, ET40 albo wieksze. u mnie zawias szerszy o 12cm jak nie lepiej i przy ET42 jest na styk :D
Producent: ENZOModel: 101 DARKRozstaw śrub: 5x108Wysokość felgi: 15 caliSzerokość felgi: 6,5 calaET: 42
nalezy sprostowac ze miernikiem nie zmierzysz tego tak jak opisujesz. Podpinajac miernik pod sygnał częstotliwości otrzymasz wartosci napięcia "sredniego" i to też nie dokonca. Taki pomiar należy przeprowadzić oscyloskopem aby zidentyfikować rodzaj sterowania (napieciowy/czestotliwosciowy)wg zalaczonego wyzej schematu wszystko powinno dzialac. obrotek masz z ohv czy rovera? roverowy musi dzialac
Pablo 92, mam nadzieję ze nie podłączyłeś minusa cewki do masy? bo nie jest to samo
Kod:Producent: ENZO Model: 101 DARK Rozstaw śrub: 5x108 Wysokość felgi: 15 cali Szerokość felgi: 6,5 cala ET: 42Rozumiem że na tył podejdą bez problemu? Opony tył: 225/60/15 będą dobre?
Pablo 92, to "zagadanie" to był tylko incydent? jaką pompę paliwa założyłeś? (albo już problem rozwiązany?)
Cytat: "snikers"nalezy sprostowac ze miernikiem nie zmierzysz tego tak jak opisujesz. Podpinajac miernik pod sygnał częstotliwości otrzymasz wartosci napięcia "sredniego" i to też nie dokonca. Taki pomiar należy przeprowadzić oscyloskopem aby zidentyfikować rodzaj sterowania (napieciowy/czestotliwosciowy)wg zalaczonego wyzej schematu wszystko powinno dzialac. obrotek masz z ohv czy rovera? roverowy musi dzialac Nie pisze o impulsach z cewki ktore dadza jakies wypelnienie i zwiazku z tym jakas wartosc usredniona napiecia ktora zmierzysz jako tako miernikiem, tylko pisze o wyjsciu z kompa sterujacego silnikiem ktore daje sygnal napieciowy zalezny od obrotow
Opony tył: 225/60/15 będą dobre?
.... jedynie słuszne dogmatyczne gadki zachowaj na czas zatwardzenia...
gandzior zacząłes pierwszy a skonczyłeś ostatni Dawaj dawaj chłopie bo mój juz tez lata
Wyjadę może później ale i tak was przegionię chłoposzki :D