Autor Wątek: Komputer od wiekszych K-serii  (Przeczytany 17546 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Komputer od wiekszych K-serii
« Odpowiedź #60 dnia: Maj 25, 2010, 23:37:48 pm »

Golden

  • Gość
U mnie po swapie na 1.8 i elektronice z 1.4 stukowe było przy ciśnieniu ok 3 bar. Jak wstawiłem regulator mechaniczny i zbiłem na co najmniej 2.5 to ustąpiło (wtryski 280-150-447 210,2 cc/min).

Komputer od wiekszych K-serii
« Odpowiedź #61 dnia: Maj 26, 2010, 14:31:20 pm »

Offline śledzik

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2902
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Accord CL9 05r +200KM
Cytuj (zaznaczone)
mlodyolek#1934, na kompie od 1.4 miales stukowe? W gre tez wchodzi to ze ten silnik ma konkretnie zjechana glowice.
_________________
na kompie z 1.4 nie mialem stukowego. Glowica odpada bo jest po remoncie tzn. nowe zawory, uszczelniacze, wszystko spasowane i dotarte. szczelnosc jest git. ja mam wtryski 0280150744 234cc/min i swiece maja kolor nieco za bogatej mieszanki ale przypomina kolor kawy z mlekiem :P
Był: PN Caro 95r 1.6 OHV -> 1.4 16V -> 1.4 16V -> 1.6 16V PN Caro 96r 1.8 16V -> 2.9 12V V6 PN Caro Plus 01r 1.6 16V -> 1.8 16V VVC 160KM
PN Caro 96r 1.6 8V + LPG -> 1.4 16V
Jest: PN Caro 96r 1.8 16v - Big valve i ostre walki. Nie długo dostanie turbo :)

Komputer od wiekszych K-serii
« Odpowiedź #62 dnia: Maj 26, 2010, 21:33:18 pm »

Offline Senn#1869

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1388
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1500C Rover 820Si MG ZS180
mlodyolek#1934, mi nie chodzi o szczelnosc i jakosc zaworow, gniazd itp tylko o to czy nie jest za bardzo zerznieta przy planowaniu.
Były: C+1.4 K16 DOHC C1.6 K16 DOHC C+1.8 K16 DOHC Jest Polonez 1500C
Rover 820Si LPG
MG ZS180 PB
Renault Espace IV Pb

Komputer od wiekszych K-serii
« Odpowiedź #63 dnia: Maj 26, 2010, 21:54:45 pm »

Offline -Marcin-

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1569
    • PN 3.0 24v, PN Truck 1.6E
co do stukowego to wiecie (chociaz chyba nie wiecie ;) ), ze "czestotliwosc odglosu" stukowego spalania, dobiera sie do srednicy cylindra? tak wiec, jak zakladacie kompy i czujniki od 2.0 do 1.8 to komp moze nawet nie wychwycic stukowego i nie opoznic/przyspieszyc zaplonu.
a 1.8 i 2.0 maja chyba (nie zaglebialem sie w temat) inna srednice cylindra...
i moze w tym jest problem.
to ja, byly Marcin#839

Komputer od wiekszych K-serii
« Odpowiedź #64 dnia: Maj 26, 2010, 22:28:45 pm »

Offline śledzik

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2902
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Accord CL9 05r +200KM
Cytat: "Senn#1869"
tylko o to czy nie jest za bardzo zerznieta przy planowaniu.
jak ja ja planowalem to zdjeto z niej 0.1mm a planowana byla pierwszy raz. gosc od ktorego bralem silnik twierdzil ze to byl pierwszy HGF.
Był: PN Caro 95r 1.6 OHV -> 1.4 16V -> 1.4 16V -> 1.6 16V PN Caro 96r 1.8 16V -> 2.9 12V V6 PN Caro Plus 01r 1.6 16V -> 1.8 16V VVC 160KM
PN Caro 96r 1.6 8V + LPG -> 1.4 16V
Jest: PN Caro 96r 1.8 16v - Big valve i ostre walki. Nie długo dostanie turbo :)

Komputer od wiekszych K-serii
« Odpowiedź #65 dnia: Maj 26, 2010, 22:40:58 pm »

Offline Senn#1869

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1388
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1500C Rover 820Si MG ZS180
-Marcin-, dlatego tez pisalem ze jedyne o co sie obawiam to to ze czujnik bedzie pracowal na innym silniku niz ten do ktorego zostal zaadoptowany.
Najprostsza rzecza jaka mozna zrobic to wpiac Bociana ECU do mlodegoolka. Kola zamachowe sa identyczne. Przesuniecie wienca wykluczam. Jesli bedzie stuk to trzeba szukac przyczyn w glowicy lub w zasilaniu paliwem. Jesli nie to komp do wymiany.
Były: C+1.4 K16 DOHC C1.6 K16 DOHC C+1.8 K16 DOHC Jest Polonez 1500C
Rover 820Si LPG
MG ZS180 PB
Renault Espace IV Pb

Komputer od wiekszych K-serii
« Odpowiedź #66 dnia: Maj 26, 2010, 22:43:20 pm »

Offline Zoltan#1930

  • Administrator
  • Wiadomości: 3185
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sport&Classic Workshop
Trzeba wziąć lampe stroboskopową i sprawdzić jaki jest faktyczny kąt wyprzedzenia zapłonu, wtedy będzie wiadomo, czy to paliwo, czy zapłon.
Cytat: KGB
GAZ rzadzi ,GAZ radzi ,GAZ nigdy was nie zdradzi  :twisted:

Polski Fiat 1977r, Polonez 1600 L 1980r, Volvo 945 2300 GL 1992r, Mazda Bongo SD1D32 2200D->2000i 1994r, Iveco Daily Max 2800TD 1997r Chrysler Town&Country 3300 LX 2001r

Komputer od wiekszych K-serii
« Odpowiedź #67 dnia: Maj 27, 2010, 09:44:07 am »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
mlodyolek#1934, Podskocz do Senna na diagnostykę. MOże faktycznie twoje ecu kuleje. Mój był sprawdzany i nie wykazano błędów...
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Komputer od wiekszych K-serii
« Odpowiedź #68 dnia: Maj 27, 2010, 12:23:59 pm »

Offline BARTEK1925

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 4228
  • Płeć: Mężczyzna
  • 000086
    • Laguna I kombi 1.8 + sekwencja 2000 r.
A zwracał któryś uwagę na ciśnienie paliwa :!:
Paździoch 2.0 OHC ford 1990 r - 2003/2016 r. auto odjechało 14.05.2016 do nowego domu.
A codziennie granatowe Mondeo kombi MK1 1.6 + LPG - zwany też czołgiem-sprzedany wrzesień 2017
Obecnie: Laguna 2000 r. kombi 1.8 + sekwencja
             Berlingo 2008 r. I lift 1.6 + sekwencja

Komputer od wiekszych K-serii
« Odpowiedź #69 dnia: Maj 27, 2010, 14:48:34 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
U mnie wzorcowo. Pompkę mam o wydajności 120l/h i cisnienie robocze 4 bary gdzie seryjna ma coś koło 70l/h i cisnienie robocze 3 bary. Nawet w 2.0 turbo jest ztcp taka jak seryjna w FSO-Roverze.

[ Dodano: 2010-05-27, 14:49 ]
Faktycznie w Wiśnowej stwierdziliśmy że seryjna pompka paliwa jednak nie daje rady tak jak powinna iekszym K.
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Komputer od wiekszych K-serii
« Odpowiedź #70 dnia: Maj 27, 2010, 21:48:19 pm »

Offline śledzik

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2902
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Accord CL9 05r +200KM
Cytat: "Bocian_s#313"
mlodyolek#1934, Podskocz do Senna na diagnostykę. MOże faktycznie twoje ecu kuleje. Mój był sprawdzany i nie wykazano błędów...
tez o tym pomyslalem. co do pompki to ja mam seryjna od poldrovera. jutro sprawdze cisnienie paliwa.
Był: PN Caro 95r 1.6 OHV -> 1.4 16V -> 1.4 16V -> 1.6 16V PN Caro 96r 1.8 16V -> 2.9 12V V6 PN Caro Plus 01r 1.6 16V -> 1.8 16V VVC 160KM
PN Caro 96r 1.6 8V + LPG -> 1.4 16V
Jest: PN Caro 96r 1.8 16v - Big valve i ostre walki. Nie długo dostanie turbo :)

Komputer od wiekszych K-serii
« Odpowiedź #71 dnia: Maj 30, 2010, 02:17:51 am »

Golden

  • Gość
Potwierdzam - seryjna pompa poldoroverowa jest niewydajna.

Dziś zmieniłem na pompę o ciśnieniu roboczym 4,3 bar i wydajności 120l/h (Walbro - więc parametry powinny być chyba zachowane)i różnica jest duża - szczególnie powyżej 3500 obr/min. Przy testowych jazdach w dzień (było ciepło, ciśnienie na regulatorze 2,7bar, AFR zachowywał się wzorowo) stukowe pojawiało się - przypominam, że mam założony nieoryginalny czujnik a czujnika paliwa przypięty jest "luzem" do filtra paliwa.

Jazdy nocne (chłodno, paliwo-2,7bar) - AFR już nie chce pracować jak powinien - prawie na "bogato" wskakuje i tak wisi. Zaaferowany tym nawet nie zaobserwowałem czy było stukowe. Szybka korekta ciśnienia na 2.6 bar i AFR już prawie dobrze pokazuje, poprawił się ciąg (na 5 od 2300 obr - normalne rozpędzanie bez butownia i silnik się nie buntował), spalanie stukowe raczej nie wystąpiło.

Po stwierdzeniu, że jest 1.00 nie robiłem kolejnego zejścia z ciśnieniem i kółka pomiarowego żeby nie nadwerężać cierpliwości sąsiadów.

Analizując to wszystko przychodzi mi do głowy, że może czujnik temperatury paliwa miał chłodniej i wzbogacał mieszankę - dlatego sonda wskazywała "bogato"??? Postaram się go jednak "umoczyć" :)

Pytanko takie dodatkowe (bo schematy elektryczne zostały na pececie) - jakie napięcie jest podawane na pompę paliwa? Domyślam się, ze ECU napięciem nie steruje tylko ten "przekaźnik" pod nim?

Bocian - zmieniając pompę zostawiłeś ten pulsator czy go wywaliłeś?

[ Dodano: 30 Maj 2010 02:18 ]
Potwierdzam - seryjna pompa poldoroverowa jest niewydajna.

Dziś zmieniłem na pompę o ciśnieniu roboczym 4,3 bar i wydajności 120l/h (Walbro - więc parametry powinny być chyba zachowane)i różnica jest duża - szczególnie powyżej 3500 obr/min. Przy testowych jazdach w dzień (było ciepło, ciśnienie na regulatorze 2,7bar, AFR zachowywał się wzorowo) stukowe pojawiało się - przypominam, że mam założony nieoryginalny czujnik a czujnika paliwa przypięty jest "luzem" do filtra paliwa.

Jazdy nocne (chłodno, paliwo-2,7bar) - AFR już nie chce pracować jak powinien - prawie na "bogato" wskakuje i tak wisi. Zaaferowany tym nawet nie zaobserwowałem czy było stukowe. Szybka korekta ciśnienia na 2.6 bar i AFR już prawie dobrze pokazuje, poprawił się ciąg (na 5 od 2300 obr - normalne rozpędzanie bez butownia i silnik się nie buntował), spalanie stukowe raczej nie wystąpiło.

Po stwierdzeniu, że jest 1.00 nie robiłem kolejnego zejścia z ciśnieniem i kółka pomiarowego żeby nie nadwerężać cierpliwości sąsiadów.

Analizując to wszystko przychodzi mi do głowy, że może czujnik temperatury paliwa miał chłodniej i wzbogacał mieszankę - dlatego sonda wskazywała "bogato"??? Postaram się go jednak "umoczyć" :)

Pytanko takie dodatkowe (bo schematy elektryczne zostały na pececie) - jakie napięcie jest podawane na pompę paliwa? Domyślam się, ze ECU napięciem nie steruje tylko ten "przekaźnik" pod nim?

Bocian - zmieniając pompę zostawiłeś ten pulsator czy go wywaliłeś?

Komputer od wiekszych K-serii
« Odpowiedź #72 dnia: Maj 30, 2010, 11:34:25 am »

Offline Van

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1713
  • Płeć: Mężczyzna
    • LANOS 00 1.4 16v
u mnie pulsator wylecial

Komputer od wiekszych K-serii
« Odpowiedź #73 dnia: Maj 30, 2010, 13:58:29 pm »

Offline karpiu19_88

  • http://tom-blach.cba.pl/
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 303
  • Płeć: Mężczyzna
    • BYŁ - Polonez Atu Plus 1.4 GTI 16V jest Polonez Przejściówka 1.5 SLE 91.r polonez kombi 1.6 99 r
    • Kompleksowe remonty dachów

Komputer od wiekszych K-serii
« Odpowiedź #74 dnia: Maj 30, 2010, 17:13:47 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Cytat: "Golden"
Bocian - zmieniając pompę zostawiłeś ten pulsator czy go wywaliłeś?
Jeśli piszesz o tym czymś między pompką paliwa a dekielkiem w zbiorniku to u mnie też go nie ma.
Cytat: "Golden"
Pytanko takie dodatkowe (bo schematy elektryczne zostały na pececie) - jakie napięcie jest podawane na pompę paliwa? Domyślam się, ze ECU napięciem nie steruje tylko ten "przekaźnik" pod nim?
Zasilanie bezpośrednio z akumulatora (no oczywiście przez bezpiecznik i przekaźnik ale to nie powinno zmieniać wartości napięcia).

U mnie jest seryjny regulator paliwa i nie odnotowałem żadnych problemów.

Cytat: "Golden"
Analizując to wszystko przychodzi mi do głowy, że może czujnik temperatury paliwa miał chłodniej i wzbogacał mieszankę - dlatego sonda wskazywała "bogato"??? Postaram się go jednak "umoczyć" :)
Ten czujnik brany jest pod uwagę tylko przy odpalaniu. U mnie też leży na filtrze paliwa.


Cytuj (zaznaczone)
witam powracając do kompa to chodzi o taki

Chyba opodatkuję swoje patenty i będę kasował za powielanie pomysłów.  :twisted:
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Komputer od wiekszych K-serii
« Odpowiedź #75 dnia: Czerwiec 02, 2010, 15:48:04 pm »

Golden

  • Gość
Zatankowałem 98 i stukowe prawie całkowicie ustąpiło - występują tylko "jedno, dwa" stuknięcia przy maksymalnym butnięciu na 5 przy ok 2300obr/min.
Bez pedału w podłodze nie zaobserwowałem.

Odp: Komputer od wiekszych K-serii
« Odpowiedź #76 dnia: Sierpień 06, 2017, 03:55:59 am »

Offline Golden

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 84
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1.8
Mały odkop, ale jest ciąg dalszy tematu :)

Obecny setup:
nadal komp od 2.0 - MKC10115 + DET3,
czujnik spalania stukowego: oryginalny wkręcony w blok i  przewody z ekranowaniem,
czujnik temperatury paliwa: oryginalny założony na powrocie,
CPWK: oryginalny i nowy, wiązka wymieniona na niestyraną,
założony podwójny izolator termiczny: głowica/kolektor dół, kolektor dół/góra - kolektor od VVC
regulator ciśnienia paliwa - oryginalny na listwie,
wtryski 280150749 beżowe.
pompa Walbro 4,2 bar i wydatek ponad 100l/h

Przed założeniem DETa i wywaleniem regulowanego regulatora ciśnienia paliwa (przed wywaleniem ciśnienie było ok 3,3 bar) przy dłuższej jeździe (po ok 40-50 km normalnej jazdy w trasie) na AFR zaczynało się robić coraz bardziej ubogo - aż dochodziło do braku wskazań. Przy jeździe miejskiej - nawet ostrzejszej problem nie występował a AFR kształtował się na początku bogatego, po ustabilizowaniu prędkości sonda zachowywała się prawidłowo - odczyty na podstawie zwykłej sondy. Losowo występowało falowanie obrotów ale zwalałem to na starą wiązkę silnika.
Po założeniu DETa, zejściu na oryginalne ciśnienie paliwa i wstępnych korektach mieszanki (za bogato było - odczyt z szerokopasmówki) pojawił się następujący problem: po przebutowaniu wolne obroty nie są w stanie utrzymać się:silnik pracuje równo, po czym po chwili AFR rośnie do 17 (granica zapłonu mieszanki) i oczywiście gaśnie. Aby odpalić należy dodać gazu i po kilku chwilach sytuacja powtarza się. Na ciepłym/jeżdżonym normalnie silniku objaw nie występuje, spokojnej trasy nie miałem jeszcze okazji sprawdzić.Wydajność pompy jest raczej wystarczająca bo po ruszeniu nie ma problemów z przyśpieszaniem  :]
Nie jest wyczuwalne wypadanie zapłonów. Podczas spokojnej jazdy miejskiej wyczuwalne szarpnięcia/przytknięcia - jakby na chwilę włączało się odcięcie paliwa.
Oczywiście błędów żadnych nie ma.
Macie jakieś pomysły ?
Wtryski się zawieszają/przycinają? (były sprawdzane na maszynie i profilaktycznie przeczyszczone)

Odp: Komputer od wiekszych K-serii
« Odpowiedź #77 dnia: Sierpień 10, 2017, 00:13:59 am »

Offline Elwood#1887

  • Moderator
  • Wiadomości: 2725
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wujek Samo Zlo
Przed założeniem DETa i wywaleniem regulowanego regulatora ciśnienia paliwa (przed wywaleniem ciśnienie było ok 3,3 bar) przy dłuższej jeździe (po ok 40-50 km normalnej jazdy w trasie) na AFR zaczynało się robić coraz bardziej ubogo - aż dochodziło do braku wskazań.
Zaczynają wchodzić korekty długoterminowe sondy na skład mieszanki. Co sugeruje ze masz podłączona normalnie sondę do komputera


Po założeniu DETa, zejściu na oryginalne ciśnienie paliwa i wstępnych korektach mieszanki (za bogato było - odczyt z szerokopasmówki) pojawił się następujący problem: po przebutowaniu wolne obroty nie są w stanie utrzymać się:silnik pracuje równo, po czym po chwili AFR rośnie do 17 (granica zapłonu mieszanki) i oczywiście gaśnie. Aby odpalić należy dodać gazu i po kilku chwilach sytuacja powtarza się. Na ciepłym/jeżdżonym normalnie silniku objaw nie występuje, spokojnej trasy nie miałem jeszcze okazji sprawdzić.Wydajność pompy jest raczej wystarczająca bo po ruszeniu nie ma problemów z przyśpieszaniem  :]
Nie jest wyczuwalne wypadanie zapłonów. Podczas spokojnej jazdy miejskiej wyczuwalne szarpnięcia/przytknięcia - jakby na chwilę włączało się odcięcie paliwa.
Oczywiście błędów żadnych nie ma.
Macie jakieś pomysły ?
Nie napisałeś wprost czy masz sondę podpiętą standardowo do silnika czy nie ale przy DET trzeba odciąć sondę lambda od kompa ! Jeszcze lepiej podobno zewrzeć przewody - wtedy jest to błąd dla ECM i komp pomija sondę. Kwestia komputera. Jeżeli obecnie masz kompa rovera + det + sondę podłączona do kompa w standardowy sposób to od razu powiem ze nie dojdziesz z tym do ładu. W det zrobisz sobie mapę, komp nauczy się ustawień i na podstawie sondy i tak będzie kombinował aby było ekologicznie a nie dobrze... Bo do tego został został zaprogramowany aby optymalizować skład mieszanki na uboga kiedy się tylko da- z jednej strony zużycie paliwa a z drugiej emisja spalin. Co powoduje różnego rodzaju objawy przy przekłamywaniu sygnałów do kompa.
Najpierw odetnij ori lambde od kompa, zresetuj kompa podziałaj DET i wtedy zobacz jak się zachowuje. Wszelkie korekty składu mieszanki najlepiej wprowadzać na sztywno, lub z korekcja od temperatury.

Z podobnymi objawiami gaśnięcia po butowaniu spotkałem się w innym kompie po przekładce - nie mam pewności ale myślę ze chodzi tutaj o kwestie temp płynu chłodzącego - jeżeli jedziesz spokojnie to silnik jest chłodnijszy i mieszanka bogata, jak butujesz silnik osiąga wyższa temperaturę i wtedy komputer obcina trochę dawkę -mniej więcej  tak jak przy rozruchu zimnego silnika. I wtedy jest taka opcja ze nagrzany może przygasać przy gwałtownym zejściu z obrotów. Podniesienie obrotów biegu jałowego nic nie dało w moim przypadku i myślę ze na próbę warto oszukać komputer tak aby czujnik pokazywał ze jest chłodniej niż w rzeczywistości. Ale tak jak mówię to tylko moje niczym nie poparte domysły...
« Ostatnia zmiana: Sierpień 10, 2017, 00:57:24 am wysłana przez Elwood#1887 »
Obecny park maszynowy :
Ford Granada 4.0 '82 "No replacement for displacement "
BMW E36 323ti  '98 No LPG
BMW E82 125i   '10 "Ferrero Rocher Złoty Miesiąc"& No LPG

Odp: Komputer od wiekszych K-serii
« Odpowiedź #78 dnia: Sierpień 10, 2017, 08:53:20 am »

Offline Golden

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 84
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1.8
Sonda przy DET jest odpieta-w MEMSdiagu widze ze komp ma staly odczyt 435 mv i jest oczywiscie blad. Jesli chodzi o reset kompa roverowego to nie takie proste-tester Mikrocheck chyba tylko zostaje (no chyba ze MEMSdiag da radę- mam full wersję).
Poszarpywanie jest wynikiem jakichs dziur w dawkowaniu paliwa, bo po naniesieniu korekt w mapie powyzej 3000 obr nie wystepuje. Z obserwacji wynika, ze przy temp. otoczenia 18 st poszarpuje a przy 25 juz nie. Sprawdze jak to sie ma do temp. w dolocie.
« Ostatnia zmiana: Sierpień 10, 2017, 08:55:13 am wysłana przez Golden »

Odp: Komputer od wiekszych K-serii
« Odpowiedź #79 dnia: Sierpień 11, 2017, 08:48:44 am »

Offline zacekpl

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 721
  • Płeć: Mężczyzna
  • Maniak RWD
    • PN 1.8 VVC '95/Sierra 2.0 '91/BMW 7 3.0 '92/ Opel Senator 2.6 92'
A może ogarnij to w trybie Fuel Implant a kompa fabrycznego zostaw tylko do sterowania zapłonem.