Mam u siebie zregenerowane Lovato RG92 i mam zamiar mu zrobic kompensacje i na tym próbować stroic.
musisz kompensowac obie komory - nie ma z tym duzego problemu ,to tylko dwa krocce wlutowane w dwie pokrywy,
jezeli w Lovato skompensujesz tylko II komore to wystarcza to do doladowania 0.2 gora 0.3 bara -kilka lat tak jezdzilem,
A parowniki z fabrycznym wyjściem pod kompensacje? Typu BRC?
ogolnie parowniki BRC sa nie za bardzo,
oczywiscie mozesz je kompensowac na II komorze, jak kazdy parownik z I komora kompensowana cis. gazu z II komory,
wtedy do 0.5-0.6 bara to w zupelnosci wystarcza,
problem jest gdzie indziej ,bo potrzebny jest wtedy zapas mocy w parowniku,
w przypadku BRC to mocniejszy AT90E jest bardzo kiepski pod wzgledem regulacji ,a TECNO jest za slaby do duzych mocy,
najlepszym parownikiem z kompensacja z II komory jest emmegas/elpigaz ML94 i tutaj dobrze sie sprawowal ,ale juz pracowal na skraju swoich mozliwosci,
ma jednak te zalete ,ze latwo go przerabiac (uzywam go od 12lat ,wiec znam na pamiec),
jezeli masz 92e to dorabiaj mu kompensacje i smigaj,
jezeli masz kupowac jakiegos elektronika to szukaj uzywanego ML94 na przerobki
Z parownikiem który jest aktualnie w aucie jest o niebo lepiej
dobrze wiedziec ,skoro zadowala was te 16-18l zamiast poprzednich 12l to nie ma sensu dalej regulowac