Autor Wątek: FSO Polonez Caro '95 1.6 OHV TURBO by MarCaro  (Przeczytany 126282 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: FSO Polonez Caro '95 1.6 OHV TURBO by MarCaro
« Odpowiedź #120 dnia: Maj 08, 2013, 09:17:57 am »

Offline Tomasz#1969

  • Moderator
  • Wiadomości: 3108
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96 & N126e '83 & 960'95 & E430'98 & Rexton'02 & Lancia Y'99 1.2 16V
Oo może z "naszym" Fiatem. :D

Jestem ciekaw jak to śmiga, chętnie zobaczę jakiś filmik z osiągami :)

W naszym aucie dziś może uda się zakończyć wersję 1.2 i zobaczymy jak to będzie..
OHV roxx


Cytat: turbonez
Forum nie jest od bicia konia tylko od konstruktywnych komentarzy .

Odp: FSO Polonez Caro '95 1.6 OHV TURBO by MarCaro
« Odpowiedź #121 dnia: Maj 08, 2013, 19:49:19 pm »

Offline MrVspec1

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 247
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1.6 Turbo OHV Green Power
Multec
A może z tym fiatem bym się po siłował  ;p
Jak się bawić to się bawić, most zaspawać turbo wstawić.

Odp: FSO Polonez Caro '95 1.6 OHV TURBO by MarCaro
« Odpowiedź #122 dnia: Maj 08, 2013, 22:04:56 pm »

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3795
  • Płeć: Mężczyzna
    • E46 325Ci | ROVER 45 1.8 | C+ 98 | Caro 1996 1.6 16V
Po zrobieniu wydechu (musowo - wąskie gardło) i poprawieniu szczelności dolotu można spróbować. :)
"JAZDA PRÓBNA" c.d nastąpi...

Odp: FSO Polonez Caro '95 1.6 OHV TURBO by MarCaro
« Odpowiedź #123 dnia: Maj 08, 2013, 22:24:02 pm »

Offline Tomasz#1969

  • Moderator
  • Wiadomości: 3108
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96 & N126e '83 & 960'95 & E430'98 & Rexton'02 & Lancia Y'99 1.2 16V
 <lol>

aaa co się będę produkował, jeden start rozstrzygnie wszystko ;]
OHV roxx


Cytat: turbonez
Forum nie jest od bicia konia tylko od konstruktywnych komentarzy .

Odp: FSO Polonez Caro '95 1.6 OHV TURBO by MarCaro
« Odpowiedź #124 dnia: Maj 09, 2013, 23:10:32 pm »

Offline kancik68

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 74
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Atu 1.4 GTI Zastava 1100p '81 Skoda Favorit 135L '91
Jeszcze raz szacunek dla gościa który idzie w tun OHaVałki  <spoko>  :]
Zastava 1100p '81
Polonez Atu 1.4 GTI in progressss
Skoda Favorit 135L '91

Odp: FSO Polonez Caro '95 1.6 OHV TURBO by MarCaro
« Odpowiedź #125 dnia: Maj 11, 2013, 12:38:36 pm »

Offline DaniuMMz

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 16
    • Szukam Poloneza
Przeczytałem cały temat, gdyż po mojej głowie chodził plan o kupnie poloneza i zrobienie z niego 1.8T, ale dzięki Twojemu projektowi bardziej przekonuje mnie 1.6T i pozostanie przy polskim silniku. Nie jeden na mieście w Civicu się zdziwi ;) Gratuluje projektu Tobie, jak i MrVspec1 ;)

Odp: FSO Polonez Caro '95 1.6 OHV TURBO by MarCaro
« Odpowiedź #126 dnia: Maj 11, 2013, 19:40:30 pm »

Offline MarCaro#1977

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 604
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro '95 Abimex OHV T
Po dzisiejszym sprzątaniu pod maską. Autko otrzymało szeroką chłodnice i poprawiony dolot powietrza wraz ze zmienioną kompensacją LPG :)



Z elementów wykończenia Poldek otrzymał nową maskę z wlotem powietrza, oraz czarne środki  lamp.








Odp: FSO Polonez Caro '95 1.6 OHV TURBO by MarCaro
« Odpowiedź #127 dnia: Maj 11, 2013, 20:14:34 pm »

Offline Macki

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1480
  • Płeć: Mężczyzna
  • The (Borbet™) A-Team :)
    • Polonez Caro 1.6GLI '95 Polonez Caro+ 1.8GTI '97 Dacia 1310p 1.3 '83 Skoda Felicia 1.3MPI'99
No lala, wszystko ładnie-pięknie, ale (choć wiem że to ma bardziej jeździć niż wyglądać) musicie jeszcze nad spasowaniem tego noska z lewym błotnikiem trochę popracowali :P Bardzo "kontrastuje", choćby z tymi lampami i nawet błyskiem na lakierze i na takich ładnych fotach razi wręcz w oczy...
Inna sprawa, choć to oczywiście rzecz gustu - to maska. Osobiście nie jestem zwolennikiem czarnych masek - kojarzą mi się (nie bez powodu chyba) z wymianą "po najmniejszej linii oporu" po zgniciu poprzedniej lub dzwonie i dorabianiem potem do tego "tunningowej" ideologii.
W kolorze auta wygląda zdecydowanie lepiej :) Ale trzymam  <spoko> <spoko> za rozwój projektu, Chłopaki!  :-)

PS: No i JA jakieś halogeny bym koniecznie dołożył, minimum 16-stki  :d <lol>
« Ostatnia zmiana: Maj 11, 2013, 20:17:11 pm wysłana przez Macki »
był: Polonez Caro Plus 1.6 GSI '98 69E
       Polonez Caro 1.4 16V GLI '96 L115

  Bądź kowalem swojego losu.
    ...i kompozytorem swojego Poloneza! ;)

Odp: FSO Polonez Caro '95 1.6 OHV TURBO by MarCaro
« Odpowiedź #128 dnia: Maj 11, 2013, 20:19:59 pm »

Offline Daniel#1981

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1732
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez atu+ 1.4 98, 125p 1.8 16V 88
minimum 16-stki  :d <lol>
Felgi 16 zrobią zdecydowanie większą robotę przy orciari niż halogeny :P
1.4 GLI 16V

Odp: FSO Polonez Caro '95 1.6 OHV TURBO by MarCaro
« Odpowiedź #129 dnia: Maj 12, 2013, 11:12:38 am »

Offline LUKI

  • Paździeż Łącznik
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 296
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie ważne czym jeździsz,ważne jak tym jeździsz...
    • Subaru Impreza GC
MarCaro,jak u Ciebie jest z kompensacja parownika? Masz oba stopnie skompensowane?

Odp: FSO Polonez Caro '95 1.6 OHV TURBO by MarCaro
« Odpowiedź #130 dnia: Maj 12, 2013, 11:51:59 am »

Offline MrVspec1

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 247
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1.6 Turbo OHV Green Power
Skompensowane są oba, poza tym reduktor to Major Turbo na którym ja latałem dawno temu. <lol>
Jak się bawić to się bawić, most zaspawać turbo wstawić.

Odp: FSO Polonez Caro '95 1.6 OHV TURBO by MarCaro
« Odpowiedź #131 dnia: Maj 12, 2013, 12:06:27 pm »

Offline LUKI

  • Paździeż Łącznik
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 296
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie ważne czym jeździsz,ważne jak tym jeździsz...
    • Subaru Impreza GC
A próbował ktoś z Was kompensować zwykły podciśnieniowy? Mam u siebie zregenerowane Lovato RG92 i mam zamiar mu zrobic kompensacje i na tym próbować stroic. Myślicie że bedzie to gadać jak powinno??

Odp: FSO Polonez Caro '95 1.6 OHV TURBO by MarCaro
« Odpowiedź #132 dnia: Maj 12, 2013, 12:13:48 pm »

Offline MrVspec1

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 247
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1.6 Turbo OHV Green Power
Ja próbowałem i nikomu nie polecam bo auto się ledwie co odpycha a nie zapi...   i pali dobrze i dużo.
Jak się bawić to się bawić, most zaspawać turbo wstawić.

Odp: FSO Polonez Caro '95 1.6 OHV TURBO by MarCaro
« Odpowiedź #133 dnia: Maj 12, 2013, 12:40:57 pm »

Offline LUKI

  • Paździeż Łącznik
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 296
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie ważne czym jeździsz,ważne jak tym jeździsz...
    • Subaru Impreza GC
A parowniki z fabrycznym wyjściem pod kompensacje? Typu BRC?

Odp: FSO Polonez Caro '95 1.6 OHV TURBO by MarCaro
« Odpowiedź #134 dnia: Maj 12, 2013, 20:21:32 pm »

Offline MrVspec1

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 247
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1.6 Turbo OHV Green Power
Lepiej zakładaj majora i masz problem z głowy, na allegro ceny tego reduktora zaczynają się od 230zł albo założyć sekwencję i masz większe pole do popisu.
Jak się bawić to się bawić, most zaspawać turbo wstawić.

Odp: FSO Polonez Caro '95 1.6 OHV TURBO by MarCaro
« Odpowiedź #135 dnia: Maj 15, 2013, 17:54:48 pm »

Offline NeoN

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 120
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Motorsport; Audi 90 Sport Quattro 20v
Jeżeli chodzi o turbo i LPG to tylko wtrysk. Próbowałem robić na mieszalniku i blosie. Teraz mam wtrysk i stwierdzam że to jedyna słuszna opcja. Przy okazji można sobie fajną procedurkę startową zaaplikować.

Odp: FSO Polonez Caro '95 1.6 OHV TURBO by MarCaro
« Odpowiedź #136 dnia: Maj 19, 2013, 01:59:55 am »

Offline MarCaro#1977

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 604
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro '95 Abimex OHV T
Z parownikiem który jest aktualnie w aucie jest o niebo lepiej . Jest to pierwszy plus , kolejnym plusem jest to, że może znieść dużo większe  doładowanie (po to został kupiony <lol>) . Oczywiście stopniowo dążymy do celu  ]:->  .

Odp: FSO Polonez Caro '95 1.6 OHV TURBO by MarCaro
« Odpowiedź #137 dnia: Maj 23, 2013, 19:05:16 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Mam u siebie zregenerowane Lovato RG92 i mam zamiar mu zrobic kompensacje i na tym próbować stroic.
musisz kompensowac obie komory - nie ma z tym duzego problemu ,to tylko dwa krocce wlutowane w dwie pokrywy,
jezeli w Lovato skompensujesz tylko II komore to wystarcza to do doladowania 0.2 gora 0.3 bara -kilka lat tak jezdzilem,

A parowniki z fabrycznym wyjściem pod kompensacje? Typu BRC?
ogolnie parowniki BRC sa nie za bardzo,
oczywiscie mozesz je kompensowac na II komorze, jak kazdy parownik z I komora kompensowana cis. gazu z II komory,
wtedy do 0.5-0.6 bara to w zupelnosci wystarcza,
problem jest gdzie indziej ,bo potrzebny jest wtedy zapas mocy w parowniku,
w przypadku BRC to mocniejszy AT90E jest bardzo kiepski pod wzgledem regulacji ,a TECNO jest za slaby do duzych mocy,
najlepszym parownikiem z kompensacja z II komory jest emmegas/elpigaz ML94 i tutaj dobrze sie sprawowal ,ale juz pracowal na skraju swoich mozliwosci,
ma jednak te zalete ,ze latwo go przerabiac (uzywam go od 12lat ,wiec znam na pamiec),
jezeli masz 92e to dorabiaj mu kompensacje i smigaj,
jezeli masz kupowac jakiegos elektronika to szukaj uzywanego ML94 na przerobki


Z parownikiem który jest aktualnie w aucie jest o niebo lepiej
dobrze wiedziec ,skoro zadowala was te 16-18l zamiast poprzednich 12l to nie ma sensu dalej regulowac :P
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: FSO Polonez Caro '95 1.6 OHV TURBO by MarCaro
« Odpowiedź #138 dnia: Maj 23, 2013, 19:35:55 pm »

Offline LUKI

  • Paździeż Łącznik
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 296
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie ważne czym jeździsz,ważne jak tym jeździsz...
    • Subaru Impreza GC
Spróbuje najpierw kompensować RG92,jak nie bedzie gadał to kupie nowego Majora i po sprawie ;)

Odp: FSO Polonez Caro '95 1.6 OHV TURBO by MarCaro
« Odpowiedź #139 dnia: Maj 26, 2013, 00:17:12 am »

Offline Tomasz#1969

  • Moderator
  • Wiadomości: 3108
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96 & N126e '83 & 960'95 & E430'98 & Rexton'02 & Lancia Y'99 1.2 16V
Jedziemy! hue hue
http://www.youtube.com/watch?v=7wXLN9EREII

Dziś w urodziny Marka TurboPoldek zrobił prezent i spalił 8.9l/LPG na 100km :P hehe przyczyny niewyjaśnione.
OHV roxx


Cytat: turbonez
Forum nie jest od bicia konia tylko od konstruktywnych komentarzy .