Autor Wątek: Polonez 1.6T OHV Green Power by MrVspec1  (Przeczytany 80785 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Odp: Polonez 1.6T OHV Green Power by MrVspec1
« Odpowiedź #140 dnia: Styczeń 20, 2014, 21:17:48 pm »

Online KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
tematy pomyliles i nawet go nie przeczytales,
to temat o doladowanym silniku i na walku rewara,
o wolnossacym masz inne tematy np. temat Neon'a
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Polonez 1.6T OHV Green Power by MrVspec1
« Odpowiedź #141 dnia: Styczeń 20, 2014, 21:39:59 pm »

Offline seraf

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 559
  • Płeć: Mężczyzna
    • 125p
Do hydropopychaczy prawie nikt nie robi sportowych wałków, bo to jest bardzo śliski temat.

Czyli z GSI niestety nic nie da się robić i to wogóle nie ma sensu tak w skrócie ;)

tematy pomyliles i nawet go nie przeczytales,
to temat o doladowanym silniku i na walku rewara,
o wolnossacym masz inne tematy np. temat Neon'a

Dzieki za info ;)
« Ostatnia zmiana: Styczeń 20, 2014, 21:47:28 pm wysłana przez seraf »

Odp: Polonez 1.6T OHV Green Power by MrVspec1
« Odpowiedź #142 dnia: Styczeń 20, 2014, 21:52:22 pm »

Offline MrVspec1

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 247
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1.6 Turbo OHV Green Power
Tutaj masz link z gsi na sportowym wałku.
http://forum.fsoptk.pl/index.php?topic=33014.0
Jak się bawić to się bawić, most zaspawać turbo wstawić.

Odp: Polonez 1.6T OHV Green Power by MrVspec1
« Odpowiedź #143 dnia: Marzec 20, 2014, 15:20:06 pm »

Offline ADAM84

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 213
  • Płeć: Mężczyzna
    • POLONEZ ATU 1.6 ROVER ORI LIMITED :D
Dzieje się coś ?
Moja fioletowa niunia i jeszcze dwa skarbeczki :D

Odp: Polonez 1.6T OHV Green Power by MrVspec1
« Odpowiedź #144 dnia: Marzec 21, 2014, 21:04:29 pm »

Offline MrVspec1

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 247
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1.6 Turbo OHV Green Power
Dzieje dzieje, przez długi czas miałem problem <mysli> z poprawnym działaniem silniczka krokowego :( dlatego wszystko odwlekało się w czasie jak się okazało błąd był w opisie ecu, dopiero w tym tygodniu kroczek poprawnie reaguje. Poza ty zostały zmienione wtryski na 270cc dla poprawy biegu jałowego, teraz zostało tylko podłączyć N75 do regulacji doładowania z laptopka. W planie jest zrobienie kilku map doładowania  0,5-0,8-1,0-1,x i pomiar na hamowni ile jest wstanie wypluć stare OHV :jezyk2:.Pold otrzymał jeszcze 3" dolot do turbiny.
« Ostatnia zmiana: Marzec 21, 2014, 21:12:59 pm wysłana przez MrVspec1 »
Jak się bawić to się bawić, most zaspawać turbo wstawić.

Odp: Polonez 1.6T OHV Green Power by MrVspec1
« Odpowiedź #145 dnia: Marzec 21, 2014, 22:53:20 pm »

Offline Master82

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 234
  • Płeć: Mężczyzna
  • Pabianice
ile jest wstanie wypluć stare OHV
Wypluje korbowody  :d
wszyscy mają tajne projekty, mam i ja ;)

Odp: Polonez 1.6T OHV Green Power by MrVspec1
« Odpowiedź #146 dnia: Marzec 21, 2014, 23:18:16 pm »

Offline seraf

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 559
  • Płeć: Mężczyzna
    • 125p
Myślę że kolega wie co robi i wyjdzie mu to lepiej niż w A-grupowym polonezie ;)
Ja bym dorobił panewki na zamówienie z jakiegoś konkretnego materiału i wzmocnił wał korbowy napawając mocniejszy stop metali.
Ale to już są koszta.
W Polsce jest przynajmniej 1 firma która takie rzeczy wykonuje ;)

Odp: Polonez 1.6T OHV Green Power by MrVspec1
« Odpowiedź #147 dnia: Marzec 21, 2014, 23:47:56 pm »

Offline maciejowski

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2979
  • Płeć: Mężczyzna
    • 125p '75 | 125p '78 | 125p '80 | 125p '90 | 126p '78 | caro '96 x2 |
Ja bym dorobił panewki na zamówienie z jakiegoś konkretnego materiału i wzmocnił wał korbowy napawając mocniejszy stop metali.
po co, jak i tak prędzej wał pęknie. najpewniej przy środkowej panewce.
Cytat: KGB
wtedy moze okazac sie ,ze pelno Nm ,a jakoby zadnego nie bylo - jedna malutka przekladnia ,tak wiele ubylo ...

Odp: Polonez 1.6T OHV Green Power by MrVspec1
« Odpowiedź #148 dnia: Marzec 22, 2014, 12:55:23 pm »

Offline Zuczek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 836
    • Polonez 2.0Turbo, Syrena 1.0, Tarpan2.9v6 4x4
    • FSO KLUB MAŁOPOLSKA
 to zrobic samemu wal korbowy taki ze chocby skaly sraly to niepeknie.. ;)
polonez 2.0 DOHC Turbo
Syrena 105 1.0 pyr pyr,Tarpan2.9v6 4x4
punto 1.2 - Qatro in progress
ford escort MKIII 1984 1.6 Automatic
wigry 2, clk

Odp: Polonez 1.6T OHV Green Power by MrVspec1
« Odpowiedź #149 dnia: Marzec 22, 2014, 15:50:02 pm »

Offline BARTEK1925

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 4228
  • Płeć: Mężczyzna
  • 000086
    • Laguna I kombi 1.8 + sekwencja 2000 r.
Wał kuty to koszt kilku tysięcy, ale do zrobienia.
Paździoch 2.0 OHC ford 1990 r - 2003/2016 r. auto odjechało 14.05.2016 do nowego domu.
A codziennie granatowe Mondeo kombi MK1 1.6 + LPG - zwany też czołgiem-sprzedany wrzesień 2017
Obecnie: Laguna 2000 r. kombi 1.8 + sekwencja
             Berlingo 2008 r. I lift 1.6 + sekwencja

Odp: Polonez 1.6T OHV Green Power by MrVspec1
« Odpowiedź #150 dnia: Marzec 22, 2014, 17:18:19 pm »

Online KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
w OHVce fabrycznie wal jest kuty
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Polonez 1.6T OHV Green Power by MrVspec1
« Odpowiedź #151 dnia: Marzec 22, 2014, 18:47:38 pm »

Offline Tomasz#1969

  • Moderator
  • Wiadomości: 3108
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96 & N126e '83 & 960'95 & E430'98 & Rexton'02 & Lancia Y'99 1.2 16V
Tak samo jak korbowody :)

Myślę, że jeszcze nas zadziwi ten Polonez ;)
OHV roxx


Cytat: turbonez
Forum nie jest od bicia konia tylko od konstruktywnych komentarzy .

Odp: Polonez 1.6T OHV Green Power by MrVspec1
« Odpowiedź #152 dnia: Marzec 22, 2014, 18:59:49 pm »

Offline Leonek1321

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1116
ciekawe czy da rade dobić do 2xx hp bez urywania niczego w silniku, aż chciało by sie to zobaczyć :D
Polonez 93/97 r 2.0 DOHC - był...
powoli do przodu AQVR ;)

Odp: Polonez 1.6T OHV Green Power by MrVspec1
« Odpowiedź #153 dnia: Marzec 22, 2014, 19:21:07 pm »

Online KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
nie przekraczac 6000rpm i mozna cisnac panewy
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Polonez 1.6T OHV Green Power by MrVspec1
« Odpowiedź #154 dnia: Marzec 23, 2014, 11:24:46 am »

Offline MrVspec1

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 247
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1.6 Turbo OHV Green Power
ciekawe czy da rade dobić do 2xx hp bez urywania niczego w silniku, aż chciało by sie to zobaczyć :D

Parę stron wcześniej większość osób się zastanawiało czy ten silnik wytrzyma 150KM a jak się okazało na hamowni parę koników było więcej i daje radę. ;>

nie przekraczac 6000rpm i mozna cisnac panewy

Odcinka u mnie jest w tej chwili na poziomie 6600rpm ale na hamowni zobaczę czy się bardzie nie zbliżę do 7000rpm.
Myślę że uda mi się uzyskać moc poniżej 300KM  :P bez demolki silnika.




Jak się bawić to się bawić, most zaspawać turbo wstawić.

Odp: Polonez 1.6T OHV Green Power by MrVspec1
« Odpowiedź #155 dnia: Marzec 23, 2014, 11:40:22 am »

Offline seraf

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 559
  • Płeć: Mężczyzna
    • 125p
Jeszcze kosztowo napisz jak to wagląda.
Np w prównaniu do najmocniejszych silnikow rovera ;)

Odp: Polonez 1.6T OHV Green Power by MrVspec1
« Odpowiedź #156 dnia: Marzec 23, 2014, 15:32:51 pm »

Online KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Odcinka u mnie jest w tej chwili na poziomie 6600rpm ale na hamowni zobaczę czy się bardzie nie zbliżę do 7000rpm.
uwazaj z takimi predkosciami obrotowymi, bo wal gruby ,ale duza odleglosc miedzy podporami
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Polonez 1.6T OHV Green Power by MrVspec1
« Odpowiedź #157 dnia: Marzec 23, 2014, 19:43:48 pm »

Offline Zuczek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 836
    • Polonez 2.0Turbo, Syrena 1.0, Tarpan2.9v6 4x4
    • FSO KLUB MAŁOPOLSKA
ja kręcoc swojego do 4 ... na A4 robilem prawie wszytko co chcialem..;p( krotki folmik z prsyspiszenia u mnie w temacie "zukowóz") wiec nie oborty sie liczą.. a nowlasnie...a co?
polonez 2.0 DOHC Turbo
Syrena 105 1.0 pyr pyr,Tarpan2.9v6 4x4
punto 1.2 - Qatro in progress
ford escort MKIII 1984 1.6 Automatic
wigry 2, clk

Odp: Polonez 1.6T OHV Green Power by MrVspec1
« Odpowiedź #158 dnia: Kwiecień 02, 2014, 10:40:47 am »

Offline MrVspec1

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 247
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1.6 Turbo OHV Green Power
Znalazłem ciekawy temat o innym silniku ohv 1.4 ale idzie lepiej od mojego i też jest na 3 podporach.
http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=34122
 
Jak się bawić to się bawić, most zaspawać turbo wstawić.

Odp: Polonez 1.6T OHV Green Power by MrVspec1
« Odpowiedź #159 dnia: Kwiecień 04, 2014, 11:22:44 am »

Offline Tomasz#1969

  • Moderator
  • Wiadomości: 3108
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96 & N126e '83 & 960'95 & E430'98 & Rexton'02 & Lancia Y'99 1.2 16V
eszcze kosztowo napisz jak to wagląda.
Np w prównaniu do najmocniejszych silnikow rovera ;)

Jak samemu nic nie robisz, w sensie składanie oglądanie weryfikacja itp itd to szykuj kilka tyś :) Taniej roverka wsadzić.

EDIT:

ta skoda naprawdę mnie pozytywnie zaskoczyła :) Co ohv to ohv do tego piękny dzwięk silnika :)
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 04, 2014, 11:43:40 am wysłana przez lazar91 »
OHV roxx


Cytat: turbonez
Forum nie jest od bicia konia tylko od konstruktywnych komentarzy .