Autor Wątek: projekt "dziadek na viagrze" czyli przejściówka z 1990 roku ;)  (Przeczytany 125301 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: projekt "dziadek na viagrze" czyli przejściówka z 1990 roku ;)
« Odpowiedź #100 dnia: Styczeń 06, 2014, 16:26:38 pm »

Offline michal17abc

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 496
  • Płeć: Mężczyzna
  • ...
    • Nie Polonez :)
Kozak będzie ten cichacz :D Powodzenia w modach
Nie Polonez  <3 SDI :P

Tak po mojemu - parodia ... Zamienił stryjek siekierkę na kijek ;/

Odp: projekt "dziadek na viagrze" czyli przejściówka z 1990 roku ;)
« Odpowiedź #101 dnia: Styczeń 06, 2014, 17:41:38 pm »

Offline Macki

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1480
  • Płeć: Mężczyzna
  • The (Borbet™) A-Team :)
    • Polonez Caro 1.6GLI '95 Polonez Caro+ 1.8GTI '97 Dacia 1310p 1.3 '83 Skoda Felicia 1.3MPI'99
Wrzucił bys zdjęcie spod maski ;>
był: Polonez Caro Plus 1.6 GSI '98 69E
       Polonez Caro 1.4 16V GLI '96 L115

  Bądź kowalem swojego losu.
    ...i kompozytorem swojego Poloneza! ;)

Odp: projekt "dziadek na viagrze" czyli przejściówka z 1990 roku ;)
« Odpowiedź #102 dnia: Styczeń 06, 2014, 19:51:26 pm »

Offline święty

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1161
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez S1600 powerd by LANCIA 1.6 16v EFI
    • http://www.kswiecicki.prospect.pl
Na razie siedzi ohvka na gaźniku - chcecie podziwiać OHV to mogę fotkę strzelić ;)

Tak przy okazji wpadł mi nieplanowo kolejny grat, coby jazda dziadkiem była przyjemniejsza



tym razem poszedłem grubo - wymontowana z prawdziwego karawanu na szrocie :D
"jest ryzyko , jest zabawa"

Odp: projekt "dziadek na viagrze" czyli przejściówka z 1990 roku ;)
« Odpowiedź #103 dnia: Styczeń 06, 2014, 20:35:40 pm »

Offline P!otrek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1948
  • Płeć: Mężczyzna
  • GSI power :P
    • malinka metalik :)
zrób climatronic :D
FSO Polonez 1.6GSI 280000km praktycznie 340000 Rest In Pepperoni... jeszcze doczeka się następcy :)
wiem że nie powinienem ale kupiłem passata :D

Odp: projekt "dziadek na viagrze" czyli przejściówka z 1990 roku ;)
« Odpowiedź #104 dnia: Styczeń 06, 2014, 20:54:02 pm »

Offline miedzian

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 636
  • Płeć: Mężczyzna
  • a.k.a jama
    • C+ '98 23E, Truck El Camino '89, Atu AE86
na razie jest korbotronik

Odp: projekt "dziadek na viagrze" czyli przejściówka z 1990 roku ;)
« Odpowiedź #105 dnia: Styczeń 06, 2014, 21:21:00 pm »

Offline Macki

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1480
  • Płeć: Mężczyzna
  • The (Borbet™) A-Team :)
    • Polonez Caro 1.6GLI '95 Polonez Caro+ 1.8GTI '97 Dacia 1310p 1.3 '83 Skoda Felicia 1.3MPI'99
Myślałeś już czy będziesz upychał gdzieś cały panel jak jest, czy masz jakąś sprytną koncepcję jak to ożenić z oryginalnymi suwakami od Caro?
był: Polonez Caro Plus 1.6 GSI '98 69E
       Polonez Caro 1.4 16V GLI '96 L115

  Bądź kowalem swojego losu.
    ...i kompozytorem swojego Poloneza! ;)

Odp: projekt "dziadek na viagrze" czyli przejściówka z 1990 roku ;)
« Odpowiedź #106 dnia: Styczeń 06, 2014, 21:43:23 pm »

Offline święty

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1161
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez S1600 powerd by LANCIA 1.6 16v EFI
    • http://www.kswiecicki.prospect.pl
najchętniej bym to pożenił z suwakami z caro, z tym że i tak jeden zostanie nie podpięty - ponoć jest to do zrobienia. Tak czy tak za wszystko się zabiorę jak już w szarym przekładnie kierowniczą wymienię na funkiel nówkę, ta z szarego wlatuje tutaj - od razu wycinam dziurę pod wspomę, zmieniam pedalierę na lucasa z serwem (graty już mam), przy okazji rurki hamulcowe pod maską na lucasowe i hamulce na 284 - tak że chciałbym za jednym razem ogarnąć pół gratów , może też od razu nagrzewnice calsonica - wtedy mam 3 pieczenie na 1 ogniu. Tak czy tak auto zostanie uziemione na kilka dni - bo podejrzewam że w 1 wieczór tego wszystkiego nie ogarnę.
"jest ryzyko , jest zabawa"

Odp: projekt "dziadek na viagrze" czyli przejściówka z 1990 roku ;)
« Odpowiedź #107 dnia: Styczeń 06, 2014, 22:34:29 pm »

Offline Janusz

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 307
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 96 2.0 DOHC abimex
Na razie siedzi ohvka na gaźniku - chcecie podziwiać OHV to mogę fotkę strzelić ;)

Tak przy okazji wpadł mi nieplanowo kolejny grat, coby jazda dziadkiem była przyjemniejsza



tym razem poszedłem grubo - wymontowana z prawdziwego karawanu na szrocie :D


Chyba wiem gdzie zrobiono pamiątkowe zdjęcie  <lol>

Odp: projekt "dziadek na viagrze" czyli przejściówka z 1990 roku ;)
« Odpowiedź #108 dnia: Styczeń 09, 2014, 23:51:17 pm »

Offline święty

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1161
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez S1600 powerd by LANCIA 1.6 16v EFI
    • http://www.kswiecicki.prospect.pl
No ty Janusz będziesz wiedział :P jest charakterystyczne

Obiecana fotka poldka na wszystkich kołach:



ktoś chciał fotkę spod maski:



nic ciekawego - łohavał

A tak wygląda postęp prac przy turbo:



oraz zawory ssące wypolerowane:



jutro polecą wydechowe do polerki, może zrobię lekki porting dla zasady i trzeba podocierać zawory i składać to do kupy :)
"jest ryzyko , jest zabawa"

Odp: projekt "dziadek na viagrze" czyli przejściówka z 1990 roku ;)
« Odpowiedź #109 dnia: Styczeń 10, 2014, 08:52:02 am »

Offline Zoltan#1930

  • Administrator
  • Wiadomości: 3185
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sport&Classic Workshop
Calsonic bez problemu daje się podpiąć pod suwaki minusa. Nawet linki w dobrą stronę chodzą (ideogramy dobrze pokazują działanie)
regulacja kierunku nadmuchu zupełnie bez przeróbek (strzałka w góre na szybę, w dół na nogi, po środku w twarz-działa jak powinno)
ciepło/zimno- nie pamiętam dokładnie, chyba trzeba dodatkową dziurkę na linkę w ramieniu zrobić(lub przełożyć w istniejącą inną), by cały zakres obsługiwała.
wajcha zielona-albo nie podpięta, albo wymontować silniczek obiegu zamkniętego i tam podłączyć.

Powodzenia, dobrze idzie :)
Cytat: KGB
GAZ rzadzi ,GAZ radzi ,GAZ nigdy was nie zdradzi  :twisted:

Polski Fiat 1977r, Polonez 1600 L 1980r, Volvo 945 2300 GL 1992r, Mazda Bongo SD1D32 2200D->2000i 1994r, Iveco Daily Max 2800TD 1997r Chrysler Town&Country 3300 LX 2001r

Odp: projekt "dziadek na viagrze" czyli przejściówka z 1990 roku ;)
« Odpowiedź #110 dnia: Styczeń 10, 2014, 20:28:33 pm »

Offline jacekmm34

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 257
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu Plus 1.8 Turbo., Fiat 125 1.6 GSI
jutro polecą wydechowe do polerki, może zrobię lekki porting dla zasady i trzeba podocierać zawory i składać to do kupy
No składaj i ogień.....  :]

Odp: projekt "dziadek na viagrze" czyli przejściówka z 1990 roku ;)
« Odpowiedź #111 dnia: Styczeń 10, 2014, 21:37:31 pm »

Offline Łukasz!842!

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 609
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO POLONEZ 2000/TC/MPI
    • http://www.fso.ptk.prv.pl
Jak z zewnątrz zostanie w takiej wersji  jak jest obecnie, to miny ludzi objechanych będą bezcenne ;)

Odp: projekt "dziadek na viagrze" czyli przejściówka z 1990 roku ;)
« Odpowiedź #112 dnia: Styczeń 10, 2014, 23:43:14 pm »

Offline święty

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1161
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez S1600 powerd by LANCIA 1.6 16v EFI
    • http://www.kswiecicki.prospect.pl
No poza grubą fifką z tyłu to nic nie chcę zmieniać ;) no chyba że zrobię kolanko jak w TDI i wtedy nie będzie widać średnicy rury

Głowica się robi - wstępna obróbka:



dziś udało się zrobić kanały wydechowe - nad tą głowicą nie będę się spuszczał , polerował - lekka korekta kanałów oraz wygładzenie ich - resztę załatwi turbina ;)
« Ostatnia zmiana: Styczeń 11, 2014, 14:08:29 pm wysłana przez święty »
"jest ryzyko , jest zabawa"

Odp: projekt "dziadek na viagrze" czyli przejściówka z 1990 roku ;)
« Odpowiedź #113 dnia: Styczeń 14, 2014, 21:51:42 pm »

Offline święty

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1161
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez S1600 powerd by LANCIA 1.6 16v EFI
    • http://www.kswiecicki.prospect.pl
głowica przeszła kosmetyczny porting, coprawda 2 dni zabawy ale kanały są gładkie i nie mają uskoków.





część zaworów jest już dotarta, wydechowe poszły do szlifnięcia
"jest ryzyko , jest zabawa"

Odp: projekt "dziadek na viagrze" czyli przejściówka z 1990 roku ;)
« Odpowiedź #114 dnia: Styczeń 16, 2014, 09:20:04 am »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Po 0,05Nm na każdym zaworze odzyskasz ;).... działaj działaj...
« Ostatnia zmiana: Styczeń 16, 2014, 09:29:44 am wysłana przez Bocian_s#313 »
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Odp: projekt "dziadek na viagrze" czyli przejściówka z 1990 roku ;)
« Odpowiedź #115 dnia: Styczeń 21, 2014, 08:12:50 am »

Offline święty

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1161
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez S1600 powerd by LANCIA 1.6 16v EFI
    • http://www.kswiecicki.prospect.pl
hehehe każdy km się liczy, żeby nie było że nic się nie dzieje - najbardziej nieprzyjemną robotę właśnie robie - luzy zaworowe - 16 płytek trzeba dobrać ...

głowica złożona



tutaj - z wałkiem i kontrola luzów zaworowych, tak przy okazji - wałek ssący jest z lancii themy 2.0 VIS - chodzi o dłuższy czas otwarcia i większy potencjał silnika, tak samo jest z wzniosem. Wydechowy zostaje seryjny - ponoć starcza do 300km więc na razie nie wrzucam innego. coprawda wałek wydechowy trochę nadgryzł ząb czasu - pokrył się rdzą od leżenia ale zobaczymy, jak go szlag trafi to się zmieni na inny ;)



po ustawieniu tego trzeba jeszcze raz to rozebrać , dać do splanowania i można w końcu czapkę ubierać :)

a tak w międzyczasie składam kolejnego megasquirta bo czymś to trzeba wysterować ...

« Ostatnia zmiana: Styczeń 21, 2014, 08:22:38 am wysłana przez święty »
"jest ryzyko , jest zabawa"

Odp: projekt "dziadek na viagrze" czyli przejściówka z 1990 roku ;)
« Odpowiedź #116 dnia: Styczeń 21, 2014, 15:23:51 pm »

Offline bing17

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 103
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO 125p
Regulowane koła wrzucasz do tego ? Znasz czasy i wznios tego wałka od V.I.S ? Poza tym, skoro dajesz ją jeszcze do splanowania, może zrób od razu zawory z przylgnią na dwa kąty tzn. uszczelniający 45, a górę nad nim 30, tzw. top cut. Tanie, a myślę że warto to zrobić, szczególnie jak masz jeszcze gniazda zrobione na 3 albo 4 kąty.
P.S doszło do Ciebie to co miałem wysłać odnośnie kolektorów od Kappy Turbo ?
« Ostatnia zmiana: Styczeń 21, 2014, 15:27:40 pm wysłana przez bing17 »

Odp: projekt "dziadek na viagrze" czyli przejściówka z 1990 roku ;)
« Odpowiedź #117 dnia: Styczeń 21, 2014, 19:55:17 pm »

Offline święty

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1161
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez S1600 powerd by LANCIA 1.6 16v EFI
    • http://www.kswiecicki.prospect.pl
Na razie daję wałki z kołami od nich - czyli ssący z kołem od n/a oraz drugi turbo i koło od turbo, nie przewiduję chwilowo regulowanych kół - niestety prace nad silnikiem muszą zostać szybciej zakończone ze względu na kolejny defekt ohvki - panewka - nie będę tego już robił, po prostu muszę silnik na szybkości poskładać i go wrzucić, tak że nic juz nie robię poza składaniem .... nie pojeździł 3 miesiące , najpierw uszczelka pod głowicą, teraz panewka - z przykrością musze stwierdzić że to ostatni polonez w moim życiu
"jest ryzyko , jest zabawa"

Odp: projekt "dziadek na viagrze" czyli przejściówka z 1990 roku ;)
« Odpowiedź #118 dnia: Styczeń 21, 2014, 20:07:53 pm »

Online KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
mnie to od zawsze ciekawi, co trzeba robic, zeby obrocic panewke w OHVce ? slyszalem o tym legendy,ale jeszcze na zywo nie widzialem
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: projekt "dziadek na viagrze" czyli przejściówka z 1990 roku ;)
« Odpowiedź #119 dnia: Styczeń 21, 2014, 20:17:10 pm »

Offline święty

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1161
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez S1600 powerd by LANCIA 1.6 16v EFI
    • http://www.kswiecicki.prospect.pl
to Cie uswiadomie - jazda 170 autostradą nie była problemem, ściganie się z saodzomiotem do 140km/h też nie - oj miał nietęgą minę gość z audi 80 tdi :P ja ruszałem z 2 biegu na moście 3.9 i prawdopodbnie to załatwiło panewkę. Raczej jej nie obróciło tylko wydaje mietaliczny stukot podobny do spalania stukowego - ostatni ratunek to motodoctor ...
"jest ryzyko , jest zabawa"