Dzięki Panowie za odzew. Tak myślałem że barracuda do ściągnięcia coś tam ma. Apropos na ile ją najlepiej rozwiercać do standardowego 1.4? Ma cisnąć tak jak i na benzynie, mniejsza ze spalaniem
Faro wsadziłem już dawno temu jak uszkodziłem miedziany i tak mi został, końcówki wziąłem na zapas/wymianę. Generalnie nic nie ruszam pod autem i w bagażniku, jak ogarnę pod maską to puszczę jedynie przewód na stan zbiornika. Wracając do pkt 1 - nie podpinać podciśnienia? Dobrze zrozumiałem?
Pytania o elektrykę, a jak
:
1. Nie uważam się za jakiegoś debila i chociaż z elektryki jestem cienki to ogólnie schematy jak każdy rozumiem (chyba). Nie kumam natomiast części schematu dotyczącego wtryskiwaczy benzynowych (sorry). O co tu chodzi? Na czym polega ingerencja w tym przypadku? Bo jak rozumiem, wtryskiwacze LPG fajnie podpinam wg kolejności i kolorów - git.
2. Podłączenie sondy lambda. W tej chwili mam w rękach jedynie schemat mocno uproszczony z wspaniałej czerwonej książeczki dodawanej do każdego poldka - aneks. Nie ma tu opisu kolorów przewodów, jedynie oznaczenia:
BK - 264 (zespół przekaźników silnika)
C, SCR - do masy
Biorę więc pod uwagę jedynie te dwa idące do ECU:
S oraz TS. Niewiem jakie to kolory nie mam pod ręką Morawskiego. Mniejsza z kolorem to się sprawdzi pod autem ale może
ktoś kojarzy pod co ma podpiętą sondę? Na schemacie jest fiolet ale to chyba nie oznacza że w wiązkach też tak jest.
3. podpięcie pod złącze OBD. Diagnostyczne?? Jest dopisek "uwaga" -widzę, ale może coś się dowiem od Was wcześniej.
4. plus po stacyjce, generalnie to słyszałem że mogę się wpiąć w okolicach 16 krotnego (czyli niebieski/biały zależy z której strony) i tak chyba będzie najprościej, podobnie stałe 12V?
5. Cewka - znowu 13-krotne: biały z czarnym paskiem / brązowy z białym paskiem?
Pytam żeby się upewnić bo jak wspomniałem to nie moja dziedzina. Zdjęcia schematów poniżej: