A z tym szybszym clio to odpada, reakcja na gaz jest tam tak ospała, że seicento by je objechało.
clio 1.2 wedlug danych do setki ma 14.5s - tym sie sugerowalem, nie mam mozliwosci porownania bezposredniego clio i aleko,
reakcja na gaz jest subiektywnym odczuciem np. tikacz sprawia wrazenie, ze spokojnie moglby stanac na kresce z Tesla, a jak pokazuja testy w necie, to niemialby szans
Nie wiem tylko, czy to 1.2, czy mniejsza pojemność, musiałbym zapytać jej ojca.
od tego nalezalo zaczac, bo zaraz okaze sie ze:
- to nie renowka, tylko cytryna
- nie 2018 tylko 1978
- nie clio tylko 2cv
- nie 1.2 tylko 0.4
wtedy reszta narracji z grubsza sie zgadza
Dzięki, kapitanie - zapytam jutro w UM Katowice, czy to miasto, wieś, czy może osada No i to samo pytanie do kumpla od uno (mieszka w Puławach)
to nie jest najlepsze miejsce zeby pytac o takie rzeczy, bo odpowiedz moze zawierac blad paralaksy,
a ze kazde dziecko w PL uczylo sie, ze Katowice to nazwa na polaczenie ze soba wielu wiosek w celu podniesienia samooceny mieszkancow zmuszanych do ciezkoprzemyslowej pracy, to najzwyczajniej znowu trafilem w sedno,
tymczasem jazda miejska to taka, gdzie poruszasz sie po waskich uliczkach z dopuszczeniem (50) i przejsciami dla pieszych co 100m, a wiec jedziesz 30 - zycie wyprzedzilo proponowane przepisy ograniczenia do (30), a mysleliscie ze to wymysl oderwany od rzeczywitosci
w takich warunkach przewaga minisamochodu jest miazdzaca pod kazdym wzgledem
Czego człowiek się nie dowie na forum. Że tico jest bardziej komfortowe od wozu o rozmiar większego, tańsze w eksploatacji i w ogóle, to gdyby nie petek, to nigdy bym się nie dowiedział.
czas sie przyzwyczaic, ze czlowiek uczy sie przez cale zycie,
taki ambrozy, alfons czy jak mu tam chwali sie, ze ciagle sie uczy, wybitny specjalista, ktoremu placimy dziesiatki tysiecy miesiecznie, a on ciagle sie uczy,
na razie nauczyl sie tylko jak ustawic swoja rodzinke, zebysmy i im placili dziesiatki tysiecy miesiecznie, ale jest nadzieja, ze nauczy sie czegos, co w koncu przyniesie nam korzysci, ale on jest twardy i ostry i mglisty, wiec stac go uczyc sie na swoich bledach za nasze pieniadze,
mozesz sie cieszyc, ze nie musisz uczyc sie na swoich bledach za swoje pieniadze
odnosnie komfortu to kluczowe jest co masz na mysli piszac o komforcie,
komfort jest zdefiniowany technicznie i psychicznie, o tym drugim juz pisalem,
techniczny jest zbiorem czestotliwosci oddzialujacych na cialo podczas jazdy i tutaj sam rozmiar pojazdu nie liczy sie,
rozmiar ma znaczenie w komforcie psychicznym, bo np. gdy boisz sie samochodow, to bezpieczniej bedziesz czul sie w wiekszym,
albo masz malego pyrdka, to mozesz chciec wyrownac to rozmiarem i cena samochodu,
albo jestes mentalnym zerem, to poczujesz sie lepiej w towarzystwie innych czterech zer na grilu - bo razem razniej bedac piatym zerem u wozu,
jak widzisz, komfort psychiczny to bardzo indywidualna sprawa