I po raz kolejny wyszło na to, że co tanie to drogie...
Zauważyłem kilka dni temu, że w Kijance, w oleju pojawił się brokat. Teraz się zastanawiam, czy już zjadło podejrzanie tani rozrząd/"się dotarł", czy po prostu silnik już dogorywa?
Powolutku klecę swapa do Kombi.
W między czasie była lekka poprawka blacharska. Na ten moment zmieniłem miejsce półki na akumulator, położyłem właściwe przewody paliwowe.
Mam tęgie rozkminy dotyczące montażu sprężarki, generalnie jak się nie obrócić dupa zawsze będzie z tyłu i rzeźba jest nie unikniona. Myślałem o rozwiązaniu rodem z OBRSO, ale mam wątpliwości, czy koło pasowe na wale korbowym będzie dostatecznie dobrze opasane. No i wyczaiłem, że ECU rovera może sobie samo włączać wentylator chłodnicy, więc chyba sobie podaruję seryjne włączniki, a przerobię wiązkę pod to rozwiązanie.
Przydałyby się zdjęcia fioletowego "limiteda" na blachach WWL. Tam było to wszystko fajnie pokazane. Niestety zdjęcie na dysku google wygasły. Może ktoś to sobie zapisał i zechciałby się podzielić?
Ps. Szukam, szukam i nie mogę znaleźć, które piny (kolory przewodów) odpowiadają za sterowanie sprężarką AC w wiązce poldorovera?