Autor Wątek: Rover - 1.6 lub 1.8 w miejsce GLI  (Przeczytany 30797 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Rover - 1.6 lub 1.8 w miejsce GLI
« Odpowiedź #100 dnia: Lipiec 12, 2006, 12:34:08 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Widzę że moja pisanina nie poszła na marne i kto? to jeszcze czyta ;).

Senn szczelno?ć układu dolotowego ma kolosalne znaczenie na wolne obroty. Szczególnie we wtryskowcu z MAPsensorem. Taki układ zapewni mieszankę dla każdej ilo?ci powietrza niezależnie czy dostanie się ono przez przepustnicę czy przez dziurę obok. Przez to obroty s? wyższe a mimo to stabilne. Swego czasu psrawdzali?my szczelno?ć kolektorów za pomoc? "starterów" (takie szpraje ;) do odpalania zim?) w ostateczno?ci "cyclo" (taki ?rodek do mycia też w szpreju - nawet silnik na tym chodził  :lol:  :lol: ).
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Rover - 1.6 lub 1.8 w miejsce GLI
« Odpowiedź #101 dnia: Lipiec 12, 2006, 14:06:54 pm »

Offline AndrewS#100

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 973
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO 125p 1.4 16V MPI
    • http://www.roverki.pl
mi jak ciagnal lewe powietrze przez nieszczelnosc na laczeniu serwa i pompy hamulcowej to mial tylko podwyzszony bieg jalowy i nic pozatym
nieszczelnosc byla slyszalana i to spora
Pozdrawiam Andrzej
FSO 125p 1.4 16V MPI
Rover 800 2.0 16V MPI
Jawa TS 350

Rover - 1.6 lub 1.8 w miejsce GLI
« Odpowiedź #102 dnia: Lipiec 12, 2006, 14:08:07 pm »

Offline -Marcin-

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1575
    • PN 3.0 24v, PN Truck 1.6E
a czytal ktos moze moje pytanie kilka postow wyzej?
to ja, byly Marcin#839

Rover - 1.6 lub 1.8 w miejsce GLI
« Odpowiedź #103 dnia: Lipiec 12, 2006, 14:15:39 pm »

Offline Senn#1869

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1388
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1500C Rover 820Si MG ZS180
Marcin, trzebaby dorwac tego kolesia z Piotrkowa co zrobil 1.8 na elektronice z 1.4. Wiem ze dodany byl jakis modul elektroniczny, tylko nie wiem czy bylo to ominiecie immo czy jakis element do sterowania cewkami. Prawdopodobnie zmienione musialo by byc kolo zamachowe na to z 1.4 i troche zmodyfikowana wiazka elektryczna do wtryskow.
Były: C+1.4 K16 DOHC C1.6 K16 DOHC C+1.8 K16 DOHC Jest Polonez 1500C
Rover 820Si LPG
MG ZS180 PB
Renault Espace IV Pb

Rover - 1.6 lub 1.8 w miejsce GLI
« Odpowiedź #104 dnia: Lipiec 12, 2006, 14:19:35 pm »

Offline -Marcin-

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1575
    • PN 3.0 24v, PN Truck 1.6E
chodzi o te silniki co sa bez kopulki (czy czegos tam), czyli takie nowsze. nie tego typu co my mamy w polonezach. o tych piszesz czy o tych zwyklych?
no wlasnie, prawdopodobnie, a wydac kupe kasy i potem zeby silnik lezal bo nie bedzie sie dalo go wzglednie latwo odpalic to troche lipa. a sprzedac mysle ze tak latwo by nie bylo taki silnik.
a tak w ogole to powoli znowu rozgladam sie za 1.8 :smile:
to ja, byly Marcin#839

Rover - 1.6 lub 1.8 w miejsce GLI
« Odpowiedź #105 dnia: Lipiec 12, 2006, 14:24:24 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13950
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
no to niestety ,ale potrzebujesz zaplonu do pracy - no chyba ,ze na diesla przerobisz  :roll:
najprosciej jest zastosowac komputer z wiazka od oryginala 1.8
a polaczenie tego z wiazka Poloneza to juz maly problem
najgorzej bedzie zneutralizowac immobilaizer ,jezeli takowy w kompie siedzi
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Rover - 1.6 lub 1.8 w miejsce GLI
« Odpowiedź #106 dnia: Lipiec 12, 2006, 14:27:23 pm »

Offline -Marcin-

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1575
    • PN 3.0 24v, PN Truck 1.6E
ale to juz pewnei koszty  5000zl i w gore, za silnik z osprzetem i usuniecie immo. tyle kasy nie mam (przynajmnije na razie, ale szybko nie bede mial raczej :/ bo trudno bez roboty uzbierac tyle kasy w ogole)
trzeba szukac starszy model 1.8, a to jeszcze trudniejsze, bo w sumie te nowsze to juz drugi raz moge kupic.
to ja, byly Marcin#839

Rover - 1.6 lub 1.8 w miejsce GLI
« Odpowiedź #107 dnia: Lipiec 12, 2006, 14:29:18 pm »

Offline Senn#1869

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1388
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1500C Rover 820Si MG ZS180
Do konca nie wiem jaki tam siedzial silnik. Czy ten na kopulce czy na cewkach. Powiem tak. Gadalem z kolesiem, ktory swapowal miedzy innymi moj silnik. Zrobil ich 4. Trzy zagraly na elektronice z 1.4 a moj ni hooja :) Musieli kombinowac z kolem zamachowym i stosowac kompa od 1.6 ze zdjetym immo.
Były: C+1.4 K16 DOHC C1.6 K16 DOHC C+1.8 K16 DOHC Jest Polonez 1500C
Rover 820Si LPG
MG ZS180 PB
Renault Espace IV Pb

Rover - 1.6 lub 1.8 w miejsce GLI
« Odpowiedź #108 dnia: Lipiec 12, 2006, 14:33:47 pm »

Offline -Marcin-

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1575
    • PN 3.0 24v, PN Truck 1.6E
jak ten 1.8 z piotrkowa mial taka sama pokrywe zaworow jak nasze 1.4 (a z tego co wiem to chyba mial) to byl to starszy model silnika. te nowsze maja taka bardziej obla z jednej strony, i wyzsza maja pokrywe swiec, bo tam podobno cewka siedzi.
to ja, byly Marcin#839

Rover - 1.6 lub 1.8 w miejsce GLI
« Odpowiedź #109 dnia: Lipiec 12, 2006, 14:44:07 pm »

Offline Senn#1869

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1388
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1500C Rover 820Si MG ZS180
Zgadza sie. Wiec to musialbyc ten na kopulce. Kurde, ktos go kupil z Wolomina wiec gdzies musi byc w ukryciu. Koval_stm z AK cos przebakuje o jakims projekcie. Nie wiem czy to przypadkiem nie on go kupil.
Były: C+1.4 K16 DOHC C1.6 K16 DOHC C+1.8 K16 DOHC Jest Polonez 1500C
Rover 820Si LPG
MG ZS180 PB
Renault Espace IV Pb

Rover - 1.6 lub 1.8 w miejsce GLI
« Odpowiedź #110 dnia: Lipiec 12, 2006, 14:47:52 pm »

Offline -Marcin-

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1575
    • PN 3.0 24v, PN Truck 1.6E
tez tak mysle ze cos kombinuje kolo. tak swoja droga to ten koles z wolomina handluje na gieldzie na zeraniu, bo widzialem w ta niedziele drzwi z tego 1.8.
gdyby tamten byl z papierami i bez przezlosci to bym go wzial i juz bym sie bujal pewnie super poldasem  :mrgreen:

jak by ktos cos wiedzial o silniku 1.8 niech da znac. bede moze jechal niedlugo do anglii to na troche wiecej bedize mnie stac  :smile:

ale mam przeczucie ze pewnie skonczy sie "tylko" na 1.6 albo na remoncie/wyminie 1.4  :?
to ja, byly Marcin#839

Rover - 1.6 lub 1.8 w miejsce GLI
« Odpowiedź #111 dnia: Lipiec 12, 2006, 15:54:24 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13950
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
a pojsc po najmniejszej linii oporu ,czyli dac zaplon z abimexa lub boscha ?
fakt ,ze to 1.6 ,ale zawsze mozna czujnikiem dopasowac
to i tak lepsze niz mapa zaplonu z 1.4 ,a wszystkie potrzebne elementy ,czyli komp ,czujnik i cewka wyjda ponizej 500pln
albo w angli kupic silnik z osprzetem - pewnie jakies grosze drozej wyjdzie z rozbitej bryki
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Rover - 1.6 lub 1.8 w miejsce GLI
« Odpowiedź #112 dnia: Lipiec 12, 2006, 15:58:39 pm »

Offline -Marcin-

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1575
    • PN 3.0 24v, PN Truck 1.6E
tylko zeby przytargac silnik z anglii (przez firme jakas ) to sa duuze koszta. jak sie pytalem  to kolo 4000 lub wiecej (cena z silnikiem). jak samemu by sie sciagalo to tez by za paliwo dosyc duzo wyszlo. sadze ze lepiej w Polsce szukac, bo bedzie chyba taniej. tylko wlasnie trzeba go znalezc   :?
to ja, byly Marcin#839

Rover - 1.6 lub 1.8 w miejsce GLI
« Odpowiedź #113 dnia: Lipiec 12, 2006, 16:10:30 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13950
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
to rzeczywiscie koszty
w tym roku jestem splukany ,ale jakbys nic nie znalazl do nastepnego to mozna sie umowic i razem jechac
zorientuj sie w angli ile chca za bmw compakt 318ti lub coupe 318is
najlepiej zmasakrowane ,ale zeby silnik i skrzynia byly cale
jakby sie oplacalo to moge wziac Poldera z przyczepka i dwa silniki spokojnie sie przywiezie ,a koszt gazu to okolo 1000-1200pln w obie strony ,wiec na dwoch wyjdzie max 600pln

ale w gre wchodza dopiero nastepne wakacje
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Rover - 1.6 lub 1.8 w miejsce GLI
« Odpowiedź #114 dnia: Lipiec 12, 2006, 16:14:36 pm »

Offline -Marcin-

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1575
    • PN 3.0 24v, PN Truck 1.6E
zobaczymy ja kto bedzie. ale mysle ze do nastepnych wakacji raczej silnika nie zdobede  :mrgreen:  :mrgreen:
tylko ze w anglii raczej nie bede chodzil po szrotach, bo nie za bardzo umiem gadac po angielsku (przynajmniej w takim stopniu zebym mogl spokojnie gadac o czyms z ludzmi)

a i tak w ogole to trzeba by jeszcze doliczyc inne koszta niz tylko paliwo. kasa za tunel lub prom, autostrady itp. moze byc znacznie iwecej niz po 600 na glowe
to ja, byly Marcin#839

Rover - 1.6 lub 1.8 w miejsce GLI
« Odpowiedź #115 dnia: Lipiec 12, 2006, 16:21:32 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13950
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
no wlasnie ,bo to zapizgana anglia
zapytam kumpla ile te przejazdy kosztuja ,bo teraz tam siedzi
w sumie to moglbym szukac w niemcach ,ale anglia kusi niskimi cenami samochodow uzywanych i bardzo niskimi rozbitych
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Rover - 1.6 lub 1.8 w miejsce GLI
« Odpowiedź #116 dnia: Lipiec 12, 2006, 17:32:29 pm »

maras

  • Gość
Ten koles z Wołomina, o którym piszecie handluje też na allegro, nazywa się chyba Sampol_wołomin, miał np. wspomę do rovera. A tak swoj? drog?, to mój nidługo będzie miał co? chyba z tego 1.8- wnętrze plusowe :mrgreen:

Rover - 1.6 lub 1.8 w miejsce GLI
« Odpowiedź #117 dnia: Lipiec 12, 2006, 17:36:07 pm »

Offline -Marcin-

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1575
    • PN 3.0 24v, PN Truck 1.6E
wiemy maras :) ;) , te drzwi o ktorych pisalem najpierw widzialem wlasnie na allegro, a niedawno na gieldzie na zeraniu. wspome do rovera wzial od niego z tego co wiem OLO z fsoak. mialem ja brac, ale zrezygnowalem, bo nie chcialo mi sie za bardzo  kombinowac ze zmieszczeniem dwubiezniowego kola pasowego do mojego polda :/
to ja, byly Marcin#839

Rover - 1.6 lub 1.8 w miejsce GLI
« Odpowiedź #118 dnia: Lipiec 17, 2006, 11:15:30 am »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
na allegro jest 1,8 za 2500 i to w wawie więc może marcin to jest okazja ;). No ta tylko to wersja bez kopółki. Ciekawe ile by chciał za silnik z wi?zk?, sterownikiem i immo...

Marcin obadaj sprawę;) Albo kto? inny z wawki.

Tu link:
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=114339379
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Rover - 1.6 lub 1.8 w miejsce GLI
« Odpowiedź #119 dnia: Lipiec 17, 2006, 13:02:16 pm »

maras

  • Gość
Ostatnio szukałem A? z Poldem z klim?, z 1998r i trafiłem na test Freelandera 1.8. Wychodzi,że te z lat 98-99 miały kopułkę, npfreelander , a tak wogólenapisali, że muł straszny, 120KM i 1,5tony masy :D