szerokopasmowka na nic by sie tu zdala (a w zestawie z Lc1 kosztuje tyle co komplet uturbiajacy), bo zasilanie jest realizowane prymitywnym gaznikiem
a co ma jedno do 2 ? mając szerokopasmókwe widziałbyś przynajmniej jakie jest afr i w którą strone wymaga korekty a tak to troche jak działanie na czuja...
na waskopasmowej mam punkt odniesienia i jest wystarczajacy jak na mozliwosci regulacji tego systemu,
co z tego ,ze na AFR wiedzialbym lepiej ,skoro nie moglbym ustawic lepiej ,
a na marginesie to AFR kosztuje tyle co zestaw uturbiajacy
Krótki opis mojego motoru.
ty masz gruba rzezbe w silniku i w sterowaniu ,wiec mozesz szlifowac osiagi,
zamysl tego projektu byl inny i inne fundusze zostaly na niego przeznaczone ,wiec nie ma i nie bedzie porownania do twoich wynikow
Lc1 używam tylko do strojenia aut, ale jeżeli wstawimy gniazdo sondy wąskopasmowej za długie lub za daleko wskazania są bardzo mylne wiem z doświadczenia
wlasnie wracam z dzisiejszego strojenia i stwierdzam ,ze sonda najpewniej umarla ,bo nie pokazuje wiecej niz 0.3v na LPG i 0.46v na benzynie,
a ze rozbierany byl parownik w celu przeczysczenia i "dogiecia" sprezynek ,to ustawienia poszly na sluch i wech ,jak w I gen ,
idzie calkiem niezle ,ale z ustawieniami trzeba poczekac na druga sonde,
co ciekawe parownik po przebiegu 12kkm okazal sie bardzo czysty,wiec nei bylo za bardzo co czyscic