W chłodnicy z trucka są 2 wyłączniki wentylatorów więc mogę je wykorzystać , ew z jednego z wyjść z megasquirta włączać 2 bieg wentylatora ba podstawie czujnika temperatury silnika bądź sumować oba wyjścia - wszystko wyjdzie w praniu
Odnośnie intercoolera oraz chłodnicy wody - na ile będę w stanie jest plan powycinać zderzak przedni - np na równo z atrapą a normalnie jest 2cm wystający - zawsze to więcej powietrza poleci niżej oraz pod tablicą rejestracyjną będzie wywalona dziura aż do belki , tak że nie będzie tego widać normalnie za to wentylator zawsze bedzie mógł wiecej powietrza zaciągnąć, ew za rejestracją wykonać dyfuzor do nadmuchu powietrza podczas jazdy.
Np u alexa w turbo była zwykła chłodnica aluminiowa na 2 wentylatorach i dawała rady podczas normalnej jazdy. Patrząc na stary typ vs caro - to caro ma mniejszą powierzchnię grilla więc nie się co dziwić że mógł się przegrzewać jak połowę jego zasłoniły halogeny. Tutaj w mnie zawsze mogę powycinać atrapę i wsadzić siatkę co też nie będzie bardzo widać - generalnie możliwości jest kilka , łącznie z otwornicą i wywalenie kilku dziur na środku zderzaka i czarna siatka.
Kiedy ma wyjechać - plan jest ambitny - do końca miesiąca - czy sie uda to zrobić zobaczymy.
Generalnie progress wygląda tak że deskę mam założoną z mr93, większość przełączników też. Calsonic poza sterowaniem linkami działa, chłodnica oleju zalana olejem, silnikiem poręciliśmy chwilę i ciśnienie oleju gaśnie, przy okazji odpowietrzylimy wspomaganie - zatem te dwa układy są spięte. Kolano redukcyjne na przepustnicę ma przyjść w tygodniu, górną rurkę wody zaczęliśmy rzeźbić - wodę chcemy spiąć do końca tygodnia na zero , kwestia zamocowania jescze zbiorniczka wyrównawczego - zresztą plan jest po przeciwnej stronie niż w plusie - to sie jeszcze też okaże jak będzie docelowo.