Mam zamontowane hamulce 260mm, w tej chwili jednak nie mogę porobić aktualnych zdjęć, bo samochód stoi 300km ode mnie
Posilę się jednak danymi archiwalnymi z czasu budowy:
Zaciski miały w chwili zakupu napisane markerem Brava 1.8 16v, kupiłem po bodajże 50zł sztuka. Oznaczenia które rzuciły mi się w oczy to Bendix/ATE. Gwinty od przewodów elastycznych poloneza lucasa siadły bez problemu, długości przewodów hamulcowych również były ok, więc pod tym względem p&p
Cały zacisk trzeba było nieco odsadzić - dorobione zostały adaptery do zwrotnicy (w postaci odpowiednio wyciętych blaszek) o grubości 6mm, mocowane między zwrotnicę a jarzmo zacisku. Potrzebne też były chyba nieco dłuższe śruby (skoku gwintu i średnicy nie pamiętam). Miałem gdzieś zdjęcia tych adapterów ale w tej chwili za żadne skarby nie mogę się do nich dokopać
Klocki przeznaczone do tych zacisków to TRW/Lucas GDB1290 (prawdopodobnie dałoby się je pożenić z czujnikami zużycia klocków w polonezie lucasie, bo mają wyprowadzony pojedyńczy przewód do czujnika, będzie więc potrzebny adapter; wtyczka to chyba zwykły superseal 1-pin), tarcze to Mikoda 0322
Po poskładaniu całości i montażu kół 14" z trucka (ET28) okazało się, że zaciski nieznacznie ocierają o felgę - zostały więc minimalnie oszlifowane. Na zdjęciu poniżej widać, gdzie były zeszlifowane:
Dystans 5mm był potrzebny do prawidłowego zamocowania felg 14" z bodajże passata (4x100, ET35 jak dobrze pamiętam)
Całość zrobiła dotychczas 8000km bez jakichkolwiek awarii.