Czas nieco zaktualizować wątek, prace toczą się w ślimaczym tempie cały czas, ale toczą się
![<spoko> <spoko>](http://forum.fsoptk.pl/Smileys/emoty/spoko.gif)
Po oddaniu auta w ręce blacharza od razu wspawane zostały zastrzały wewnątrz
![](http://images67.fotosik.pl/109/e811c663434c4977m.jpg)
Na pierwszy ogień poszła podłoga, stara została rozwiercona na zgrzewach i w znacznej cześci przecięta wzdłuż podłużnicy bo tej nie chciałem ruszać
![](http://images69.fotosik.pl/109/10546598ba743740m.jpg)
![](http://images68.fotosik.pl/109/a4d52f6fa74b7b9em.jpg)
Nowy płat podłogi
![](http://images67.fotosik.pl/109/83dd60cd197858dfm.jpg)
Elementy takie jak poprzecnice, dolne cześci słupków czy progi były w fatalny stanie, ich resztki pozostały więc rozwiercone na zgrzewach i usunięte.
![](http://images66.fotosik.pl/108/9a4198dd010a3f44m.jpg)
tak wygląda polonez bez progów
![;) ;)](http://forum.fsoptk.pl/Smileys/emoty/oczko.gif)
![](http://images66.fotosik.pl/108/6286d434e8944c6am.jpg)
![](http://images70.fotosik.pl/108/3b4eb999dc960d82m.jpg)
dziura w podłodze od strony kierowcy, ten płat był dziurawy tylko w tym miejscu, więc nie był wymieniany, wycięty zardzewiały fragment
![](http://images66.fotosik.pl/108/57f75d6c0fa0d8cbm.jpg)
Widok ogólny, widoczne wycięte z dawcy kawałki zdrowego dachu
![](http://images68.fotosik.pl/109/1f8c6558fcdd46d2m.jpg)
na aucie leży też puszka specyfiku o nazwie pasta europax
![](http://images69.fotosik.pl/109/142ab6f16fd0f218m.jpg)
Bardzo ciekawy specyfik, ponieważ większość częsci które wymieniam są wgrzewane a nie wspawywane, żeby było jak oryginalnie w FSO, pasta ta przydaje się żeby zabezpieczyć blachy na zgrzewach w miejscach gdzie po zgrzaniu będzie bardzo trudny dostęp np poprzenice
Teraz trochę fot już po robocie:
podłoga od strony pasażera
![](http://images69.fotosik.pl/109/375f6d4bc2162b32m.jpg)
podproże już siedzi
![](http://images67.fotosik.pl/109/664c307c085eebedm.jpg)
widok od góry
![](http://images67.fotosik.pl/110/2678890ba0451ff6m.jpg)
Dolne części słupka A oraz poprzecznica z prawej strony:
![](http://images68.fotosik.pl/109/d0343e6a4bb2ad7bm.jpg)
![](http://images67.fotosik.pl/110/e87bac0b364e0596m.jpg)
Wspawany kawałek podłogi od strony kierowcy
![](http://images66.fotosik.pl/108/58eda04ea8d4cbc0m.jpg)
Widok ogólny na podłogę od strony auta:
![](http://images69.fotosik.pl/109/83a7d37cd4e77137m.jpg)
Od strony kierowcy zostało również wspawane podproże, próg wewnętrzny oraz poprzecznica
![](http://images68.fotosik.pl/109/3827a80524e7ae7cm.jpg)
![](http://images69.fotosik.pl/109/cca973c344c6aac4m.jpg)
![](http://images70.fotosik.pl/108/1775812082952ad0m.jpg)
Jestem bardzo zadowolony ze zrobienia dachu, blacharz długo się z tym męczył ale efekt bardzo zadowalający
![<cwaniak2> <cwaniak2>](http://forum.fsoptk.pl/Smileys/emoty/cfaniak.gif)
![](http://images68.fotosik.pl/109/b8ca097a06453d44m.jpg)
Od drugiej strony wygląda to tak samo
Kolejnym miejscem mocno zaatakowanym przez rdzę była zaślepka przekładni kierowniczej dla wersji eksportowych na Anglię, została więc rozwiercona na zgrzewach, wyspawana i wgrzana na nowo
![](http://images70.fotosik.pl/108/615aab53a9d77600m.jpg)
![](http://images70.fotosik.pl/108/5a2b527073095d05m.jpg)
Po wycięciu zardzewiałych elementów tylnych błotników okazało się być gorzej niż myślałem
będzie trochę zabawy...
![](http://images69.fotosik.pl/109/15498c8d8013768em.jpg)
Zewnętrznie też było gorzej niż myślałem...
![](http://images68.fotosik.pl/109/dbd26687cdd01747m.jpg)
Jeszcze przed remontem kupiłem na allegro błotniki tylne ,,dolne" ( są widoczne w aucie na pierwszych zdjęciach tego postu ) celem wycięcia tylko elementów pod zderzakiem, jednak okazało się być to rzemiosło przygotowywane z myślą naspawania na stary element, nie chciałem tego robić, więc z prawej strony wyciąłem dół w stanie idealnym z innego auta, lewa strona była dużo gorsza, więc kupiłem oryginalny nowy tylny błotnik
![](http://images69.fotosik.pl/109/034cee54f7ed6d18m.jpg)
Gdyby ktoś reflektował na tamte ,,niskie" błotniki żeby sobie wyciąć doły to chętnie się pozbędę
![:) :)](http://forum.fsoptk.pl/Smileys/emoty/usmiech.gif)
Na razie to tyle, w najbliższym czasie skończone zostaną progi i pozostanie tylko tył oraz ewentualnie doszlifowania roboty